Wydatki samorządów na promocję: 2016 rok - 667 mln zł, 2015 rok - 677 mln zł, 2014 rok - 675 mln zł, 2013 rok - 642 mln zł, 2012 rok - 628 mln zł, 2011 rok - 684 mln zł.
Zapisz się do Newslettera
Reklama
Dodał: www.MarketingMiejsca.com.pl, 5 Września 2016

W punktach informacji turystycznej w Poznaniu oraz na portalu www.poznan.travel jest już dostępne drugie wydanie autorskiego przewodnika kulinarnego, wydanego przez Poznańską Lokalną Organizację Turystyczną. W bezpłatnym folderze znalazło się łącznie ponad dwieście pięćdziesiąt adresów, które każdy smakosz powinien odwiedzić.

Dodał: www.MarketingMiejsca.com.pl, 11 Października 2015

Biuro Promocji w Urzędzie Miasta Poznania zostało rozwiązane 30 kwietnia 2015 roku. Jak informuje nasz portal Hanna Surma, rzecznik prasowy prezydenta i Urzędu Miasta Poznania "powodem była zmiana struktury organizacyjnej UMP". Został powołany Gabinet Prezydenta, w ramach którego znalazło się byłe Biuro Promocji, działające teraz jako Oddział Promocji. Przejął on dawne obowiązki Biura Promocji. - Część stanowisk została zlikwidowana, więc z kilkoma osobami rozwiązano umowę. Część pozostała natomiast bez zmian i zajmujące je osoby nadal pracują dla UMP - przyznaje Surma. Z Urzędem Miasta rozstał się również dotychczasowy dyrektor zlikwidowanego Biura Promocji - Łukasz Goździor, który teraz jest dyrektorem Fundacji "Marka dla Polski".

Dodał: www.MarketingMiejsca.com.pl, 19 Września 2015

„Turystyczny ZOOM na region koniński” to pierwszy z sześciu planowanych konkursów jakie Lokalna Organizacja Turystyczna „Marina” (LOT Marina) przygotowała w ramach organizowanego co roku projektu „naLOT na GRÓD”. Stowarzyszenie sprawdza nie tylko zdolności fotograficzne uczestników akcji ale przede wszystkim znajomość historii, kultury a także zabytków miasta Konina i powiatu konińskiego.

Dodał: www.MarketingMiejsca.com.pl, 16 Września 2015

W ostatnią sobotę września (26.09) odbędzie się pierwsza wycieczka „Lubońskim Szlakiem Architektury Przemysłowej”. Mieszkańcy i turyści będą mogli odwiedzić i poznać historię sześciu miejsc związanych z przemysłowym dziedzictwem Lubonia.

Dodał: www.MarketingMiejsca.com.pl, 12 Czerwca 2015

Najlepsi polscy blogerzy, autorzy filmów na portalu Youtube oraz twórcy treści w serwisach społecznościowych spotkają się podczas dwudniowej konferencji poświęconej nowym mediom. Blog Conference Poznań odbędzie się w Starym Browarze na początku lipca.

Dodał: www.MarketingMiejsca.com.pl, 27 Kwietnia 2015

Taniej i ciekawiej – tak ma wyglądać majówka w stolicy Wielkopolski za sprawą ósmej już edycji akcji „Poznań za pół ceny”. 2 i 3 maja na turystów czekać będzie blisko 190 atrakcji. „Poznań za pół ceny” jest organizowany przez Poznańską Lokalną Organizację Turystyczną. To wyjątkowy weekend, kiedy na turystów czeka w Poznaniu i jego okolicach około 190 miejsc, w których za usługi turystyczne zapłacimy połowę mniej.

Dodał: www.MarketingMiejsca.com.pl, 20 Kwietnia 2015

Gra miejska „Check-in Poznań”, od dwóch lat towarzysząca akcji Poznań za Pół Ceny, została nagrodzona w konkursie Case Study Festival. Prezentacja poznańskiego projektu odbyła się podczas Social Media Convent. Tytuł „Social Media Superstar” Miastu Poznań przyznało jury, a dodatkowo także publiczność.

Strona 1 z 11 [1] [2] [3] ... [5] [6] [7] ... [9] [10] [11]

Reklama
Gość
Galeria
«
1234
»
Marketing / PR
Inwestycje samorządowe
Copyright © 2008–2017 marketingmiejsca.com.pl
Książka "Wszystko co chciałbyś wiedzieć o marketingu terytorialnym. Z praktyki polskich samorządów". Zamów na www.KsiegarniaROSTER.pl