Wydatki samorządów na promocję: 2016 rok - 667 mln zł, 2015 rok - 677 mln zł, 2014 rok - 675 mln zł, 2013 rok - 642 mln zł, 2012 rok - 628 mln zł, 2011 rok - 684 mln zł.
Zapisz się do Newslettera
Reklama
KSIĄŻKA: Wszystko co chciałbyś wiedzieć o marketingu terytorialnym. Z praktyki polskich samorządów
Dodał: www.MarketingMiejsca.com.pl, 18 Października 2014

Ukazała się najnowsza książka Roberta Stępowskiego o marketingu miejsc „Wszystko co chciałbyś wiedzieć o marketingu terytorialnym. Z praktyki polskich samorządów”. Książkę można kupić wyłącznie poprzez portal www.MarketingMiejsca.com.pl i tylko do 18 listopada 2014 roku. Na 200 stronach znajdziecie mało teorii, a wiele praktycznych działań realizowanych przez polskie miasta i województwa. Dowiecie się jak budować i promować markę swojego samorządu. Poznacie nie tylko bardzo szczegółowo opisane – już zrealizowane działania – ale dowiecie się również co zrobić, aby były one efektywne, czyli generowały zyski dla mieszkańców, a tym samym większe wpływy do budżetu. – W książce tej, nie koncentrowałem się na pokazywaniu błędów popełnianych przez samorządy (to zrobiłem w książce „Inny świat, czyli subiektywny przewodnik po marketingu miejsc”), ani wyjaśnianiu czym jest marketing terytorialny z akademickiego punktu widzenia. Opisałem konkretne działania realizowane przez samorządy, ale wcale nie koncentruję się wyłącznie na kampaniach promocyjnych, choć dość dużo uwagi rzeczywiście poświęciłem narzędziu, którą uwielbiam, a mówię tutaj o city placement – opowiada o swojej najnowszej książce jej autor Robert Stępowski, ekspert ds. marketingu miejsc, który od niemal 10 lat, analizuje działania marketingowe polskich samorządów i prowadzi zakrojoną na szeroką skalę działalność edukacyjną w tym zakresie.

KLIKNIJ I ZAMÓW KSIĄŻKĘ ROBERTA STĘPOWSKIEGO "WSZYSTKO CO CHCIAŁBYŚ WIEDZIEĆ O MARKETINGU TERYTORIALNYM. Z PRAKTYKI POLSKICH SAMORZĄDÓW">>>

SPIS TREŚCI:

Zamiast wstępu - Maciej Dolata.

Mieszkańcy dobrze oceniają.

CZĘŚĆ I: OD STRATEGII DO MARKI.

O strategiach praktycznie.

Strategia... czego?

Marka bardzo lokalna.

Miasto jako marka.

Rola samorządowego lidera.

Strategia marki, a strategia promocji.

Łódzkie z pomysłem na siebie.

Marka regionu. To możliwe?.

Nie idźcie tą drogą!.

Bałtów – turystyczne Eldorado.

Hasło i logo nie promują miasta!

CZĘŚĆ II: NARZĘDZIA PROMOCJI.

Święto miasta – najlepszy sposób promocji?

Lubelski Carnaval Sztuk-Mistrzów.

Szczeciński Finał Regat Wielkich Żaglowców.

Które wydarzenia promują?

Public Relations – to nie boli!

Współpraca z blogerami i vlogerami.

City placement.

Mobile i geolokalizacja w marketingu miejsc.

Content marketing.

Przyszłość to własne media.

Świat się zmienia.

Media się zmieniają.

Sytuacja prasy.

CZĘŚĆ III: RÓŻNE ASPEKTY PROMOCJI.

Turystyka kulinarna.

Promocja gospodarcza i komercjalizacja marki.

Turysta dobry… bo zagraniczny.

Jak pozyskać studentów.

Działania efektywne… bo ciocia widziała.

Subiektywnie o autorze.

CZĘŚĆ IV: SUPLEMENT.

Blokowanie.

Pozytywne myślenie.

Wyglądaj jak profesjonalista.

Rekruter patrzy i ocenia.

Skromność, strach, czy prawdziwa głupota?

Jak sprawić, aby ktoś nas zauważył, a następnie kupił?

Jak sprawić, aby czas stał się sojusznikiem?


Patronat medialny nad książką „Wszystko co chciałbyś wiedzieć o marketingu terytorialnym. Z praktyki polskich samorządów” sprawuje portal PRoto.pl

Jesteś dziennikarzem? Chcesz skontaktować się z autorem książki? Napisz: rs@marketingmiejsca.com.pl tel. 503 021 483.

Organizujesz konferencję lub debatę i chcesz zaprosić do udziału w niej Roberta Stępowskiego? Napisz: rs@marketingmiejsca.com.pl lub zadzwoń: 503 021 483.

JUŻ 19 LISTOPADA 2014 ROKU UKAŻE SIĘ NOWA KSIĄŻKA ROBERTA STĘPOWSKIEGO „Promocja marki. Poradnik dobrych praktyk”. Książkę będzie można kupić w EMPIKACH i dobrych księgarniach na terenie całego kraju.

Marketing / PR
Inwestycje samorządowe
Copyright © 2008–2017 marketingmiejsca.com.pl
Książka "Wszystko co chciałbyś wiedzieć o marketingu terytorialnym. Z praktyki polskich samorządów". Zamów na www.KsiegarniaROSTER.pl
Authentic Cheap Jordans Cheap Jordans For Women Cheap Jordans For Kids Cheap Authentic Jordans Nike Roshe Run Dames Goedkope Nike Air Max Nike Air Max 1 Goedkoop Nike Free Run 5.0 Dames Nike Free Run Heren Nike Roshe Run Dames Zwart Nike Roshe Run Kopen Nike Roshe Run Blauw Nike Roshe Run White Asics hardloopschoenen Goedkope Nike Air Max Goedkope Nike Air Max 1 Nike Air Max Dames Nike Air Max Heren Nike Free Run Dames Nike Free Run Heren Nike Free Run Kids Nike Roshe Run Dames Nike Roshe Run Kopen Nike Roshe Run Heren New Balance 574 Dames New Balance Sneakers Nike Air Max 1 Dames Nike Air Max 2014 Dames Nike Air Max 90 Dames New Balance Dames New Balance 574 Nike Air Max 1 Heren Nike Air Max 2014 Heren Nike Air Max 2015 Dames Nike Air Max 2015 Heren Nike Air Max 90 Heren Nike Flyknit Air Max Dames Nike Flyknit Air Max Heren Nike Free Run Heren Nike Roshe Run Blauw Dames Nike Roshe Run Blauw Heren Nike Roshe Run Heren Nike Roshe Run Roze Nike Roshe Run Zwart Dames Nike Roshe Run Zwart Heren Nike Free Run Dames