Wydatki samorządów na promocję: 2016 rok - 667 mln zł, 2015 rok - 677 mln zł, 2014 rok - 675 mln zł, 2013 rok - 642 mln zł, 2012 rok - 628 mln zł, 2011 rok - 684 mln zł.
Zapisz się do Newslettera
Reklama
Dodał: www.MarketingMiejsca.com.pl, 13 Stycznia 2017

Działania promocyjne Województwa Warmińsko-Mazurskiego w 2016 roku skoncentrowane były na dwóch obszarach: uruchomienie portu lotniczego w Szymanach i promocja gospodarcza województwa na arenie ogólnopolskiej i czterech, kluczowych, rynkach zagranicznych (WIDEO).

Dodał: www.MarketingMiejsca.com.pl, 12 Października 2016

Festiwal Promocji Gospodarczej Warmii i Mazur, który odbędzie się 9 i 10 listopada 2016 roku w Ostródzie, ma charakter konferencyjno-warsztatowy i skierowany jest do pracowników odpowiedzialnych za promocję gospodarczą jednostek samorządu terytorialnego województwa.

Dodał: www.MarketingMiejsca.com.pl, 24 Lipca 2015

- Dotychczas stawialiśmy na turystykę, gdyż chcieliśmy wypromować markę. Mniej więcej od 2 lat, nasza promocja nastawiona jest głównie na gospodarkę i promocję gospodarczych walorów naszego regionu – mówi w rozmowie z portalem www.MarketingMiejsca.com.pl Jacek Protas, wicemarszałek województwa Warmińsko-Mazurskiego. – Oczywiście za pomocą środków europejskich wspieramy promocję naszych firm i ich produktów, ale również sami, chcemy pokazać potencjał inwestycyjny, kapitał ludzki, zachęcić do inwestowania w naszych strefach ekonomicznych, zwłaszcza, że od roku nasze strefy są dużo bardziej konkurencyjne – dodaje Protas. Zachętą dla inwestorów ma być również otwarty kilka dni temu Port Śródlądowy w Iławie.

Dodał: www.MarketingMiejsca.com.pl, 23 Czerwca 2015

Piękno Warmii i Mazur opiewał już w XVI wieku Jerzy Joachim Retyk w swej Encomium Prussiae, opisując je jako „klejnot Apolla” i „ulubione miejsce pobytu bogini Diany”. I niewątpliwie do dziś trudno się z nim nie zgodzić. Region znany jest turystom przede wszystkim jako Kraina Tysiąca Jezior, choć w rzeczywistości jest ich ponad trzy razy więcej. Zważywszy na fakt, że większość z nich w różny sposób połączona jest ze sobą, stwarza to unikalne w Europie warunki do uprawiania żeglarstwa. Walory turystyczne Warmii i Mazur podnosi jeszcze urozmaicony krajobraz, którego dominującym elementem są liczne kompleksy leśne. Część z nich zachowała swój pierwotny charakter, pozostając ostoją dzikiej zwierzyny.

Dodał: www.MarketingMiejsca.com.pl, 9 Kwietnia 2015

Wzmocnienie wizerunku regionu na przyjazny inwestycjom oraz prezentacja atutów gospodarczych województwa to główne projektu unijnego „Warmia i Mazury Pro-invest 2015”. Całkowita wartość projektu to blisko 7 mln, z czego najwięcej przeznaczonych zostanie na działania w ogólnopolskich mediach - radiu, prasie i telewizji.

Dodał: www.MarketingMiejsca.com.pl, 2 Kwietnia 2015

Firma doradcza Citybell Consulting wspiera województwo warmińsko-mazurskie w budowaniu klimatu przyjaznego dla inwestorów i podnoszeniu kwalifikacji przedstawicieli samorządów z regionu z zakresu promocji gospodarczej i obsługi inwestorów. W ramach współpracy, Citybell Consulting i Urząd Marszałkowski Województwa Warmińsko-Mazurskiego zrealizują wspólnie Festiwal Promocji Gospodarczej Warmii i Mazur, który odbędzie się w dniach 16-17 kwietnia br. w Giżycku.

Dodał: www.MarketingMiejsca.com.pl, 19 Listopada 2014

Już po raz drugi firma doradcza Citybell Consulting została wybrana przez Urząd Marszałkowski Województwa Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie na partnera merytorycznego Festiwalu Promocji Gospodarczej Warmii i Mazur – najważniejszego wydarzenia w regionie dedykowanego komunikacji gospodarczej i inwestycyjnej.

Strona 1 z 7 [1] [2] [3] ... [5] [6] [7]

Reklama
Gość
Galeria
«
1234
»
Marketing / PR
Inwestycje samorządowe
Copyright © 2008–2017 marketingmiejsca.com.pl
Książka "Wszystko co chciałbyś wiedzieć o marketingu terytorialnym. Z praktyki polskich samorządów". Zamów na www.KsiegarniaROSTER.pl