Wydatki samorządów na promocję: 2016 rok - 667 mln zł, 2015 rok - 677 mln zł, 2014 rok - 675 mln zł, 2013 rok - 642 mln zł, 2012 rok - 628 mln zł, 2011 rok - 684 mln zł.
Zapisz się do Newslettera
Reklama

DORADZTWO I SZKOLENIA Z MARKETINGU TERYTORIALNEGO (promocji miast i regionów)

 

Zapytania ofertowe prsimy kierować na adres: rs[at]marketingmiejsca.com.pl

Doradztwo strategiczne, consulting, szkolenia indywidualne i grupowe, wykłady oraz prelekcje dotyczące poniższych zagadnień:

>>Promocji miast, regionów, atrakcji turystycznych i terenów inwestycyjnych (marketing terytorialny - promocja turystyczna, gospodarcza i wewnętrzna - skierowana do mieszkańców);

>>Budowania własnej marki (personal branding, marketing polityczny);

>>Public Relations (w tym media relations);

>>Content marketing i social media.

 

Prowadzimy również wydawnictwo - print i online.

 

Zapraszam do współpracy.

Szkolenia prowadzi Robert Stępowski, jeden z najbardziej znanych w polsce ekspertów ds. marketingu miejsc i personal brandingu, założyciel platformy MarketingMiejsca.com.pl, wykładowca, szkoleniowiec i prelegent z wieloletnim stażem. Komentuje działania marketingowe w wielu brażowych i ogólno-informacyjnych mediach. Autor kilku książek m.in. "Marketing terytorialny. Jak zbudować i wypromować markę miejscowości?", "Wszystko co chciałbyś wiedzieć o marketingu terytorialnym. Z praktyki polskich samorządów", "Promocja marki. Poradnik dobrych praktyk", "Komunikacja marketingowa 2030. Technologiczna rewolucja i mentalna ewolucja", "Jak osiągnąć sukces" a także raportów branżowych, dotyczacych najlepszych działań promocyjnych polskich miast oraz regionów orwaz wydatków promocyjnych.

KONTAKT:

tel. 503 021 483

rs[at]marketingmiejsca.com.pl

Reklama
Gość
Galeria
«
1234
»
Marketing / PR
Inwestycje samorządowe
Copyright © 2008–2017 marketingmiejsca.com.pl
Książka "Wszystko co chciałbyś wiedzieć o marketingu terytorialnym. Z praktyki polskich samorządów". Zamów na www.KsiegarniaROSTER.pl