Wydatki samorządów na promocję: 2016 rok - 667 mln zł, 2015 rok - 677 mln zł, 2014 rok - 675 mln zł, 2013 rok - 642 mln zł, 2012 rok - 628 mln zł, 2011 rok - 684 mln zł.
Zapisz się do Newslettera
Reklama
Dodał: MarketingMiejsca.com.pl, 25 Kwietnia 2017

Ogólnopolskie wydarzenie inaugurujące tegoroczną, czwartą edycję „Pracowni miast" odbędzie się 26 i 27 kwietnia w Sandomierzu. To już druga wizyta w tym mieście akcji społecznej "Gazety Wyborczej". Tym razem w wydarzeniu udział weźmie także Robert Stępowski, ekspert ds. marketingu terytorialnego, założyciel platformy MarketingMiejsca.com.pl

Dodał: www.MarketingMiejsca.com.pl, 10 Sierpnia 2016

Trwa kampania promująca festiwal „Magiczne zakończenie wakacji”, który w dniach 27-28 sierpnia odbędzie się w kieleckim amfiteatrze Kadzielnia. Tym razem, ta dwudniowa impreza, organizowana jest z Telewizją Polsat i stacją radiową RMF FM. - Swój przekaz kierujemy do ludzi młodych i w średnim wieku zachęcając ich do weekendowego przyjazdu do Świętokrzyskiego – mówi Jacek Kowalczyk, dyrektor Departamentu Promocji, Edukacji, Kultury, Sportu i Turystyki Urzędu Marszałkowskiego Województwa Świętokrzyskiego.

Dodał: www.MarketingMiejsca.com.pl, 5 Października 2015

300 młodych konstruktorów robotów marsjańskich z całego świata przyjechało we wrześniu do województwa świętokrzyskiego, aby wystartować w drugiej edycji European Rover Challenge – największej imprezie robotyczno-kosmicznej w Europie. Ich zmagania oceniali m.in. eksperci z Europejskiej Agencji Kosmicznej oraz NASA. Wzmianki o odbywającej się w woj. świetokrzyskim imprezie pojawiły się w mediach niemal na całym świecie.

Dodał: Robert Stępowski, ekspert marketingu miejsc, 31 Maja 2014

Projekt promocyjny, realizowany przez Regionalną Organizację Turystyczną Województwa Świętokrzyskiego ma zadanie spopularyzować trasę rowerową, która będzie biegła przez pięć województw Polski Wschodniej, czyli zaczynając „od góry” mapy: Warmińsko - Mazurskie, Podlaskie, Lubelskie, Podkarpackie oraz Świętokrzyskie. Cała trasa, która będzie funkcjonować pod nazwą „Wschodni Szlak Rowerowy GreenVelo”, liczy dokładnie 1980 kilometrów i w przyszłym roku będzie najdłuższą trasą rowerową w Polsce. KLIKNIJ

Dodał: RS - marketing terytorialny, 17 Grudnia 2012

Agencja Planet PR, na zlecenie Lokalnej Grupy Działania „Krzemienny Krąg”, rozpoczęła realizację pierwszego w Polsce projektu turystycznego opartego na storytellingu, grywalizacji i questingu.

Dodał: Robert Stępowski, ekspert marketingu terytorialnego, 12 Maja 2012

Świętokrzyskie promuje się w maju. Dobiega końca pierwsza odsłona, zachęcająca turystów do odwiedzenia woj. świetokrzyskiego w czasie weekendu. Kolejne działania, które ruszają 15 maja promować będą Świętokrzyski Szlak Archegeologiczny. Majowa promocja kosztować będzie 400 tys. zł.

Dodał: RS, 23 Marca 2011

Wraz z końcem zimy rozpoczął się kolejny etap projektu Bałtów polską stolicą questingu – konsultacje w terenie. Dlaczego lipa płacze, jakie tajemnice kryje Rezerwat Modrzewie i kogo określano mianem Małego Księcia? Te i wiele innych pytań, zrodziło się w trakcie poszukiwania pomysłów na questy. Istnieje duże prawdopodobieństwo, że staną się ich tematami przewodnimi.

Strona 1 z 6 [1] [2] [3] [4] [5] [6]

Reklama
Gość
Galeria
«
1234
»
Marketing / PR
Inwestycje samorządowe
Copyright © 2008–2017 marketingmiejsca.com.pl
Książka "Wszystko co chciałbyś wiedzieć o marketingu terytorialnym. Z praktyki polskich samorządów". Zamów na www.KsiegarniaROSTER.pl