Wydatki samorządów na promocję: 2016 rok - 667 mln zł, 2015 rok - 677 mln zł, 2014 rok - 675 mln zł, 2013 rok - 642 mln zł, 2012 rok - 628 mln zł, 2011 rok - 684 mln zł.
Zapisz się do Newslettera
Reklama
Dodał: www.MarketingMiejsca.com.pl, 13 Czerwca 2017

Sosnowiec, w sobotę 10 czerwca, skończył 115 lat.  Z tej okazji niedawno zainaugurował jubileuszową kampanię, promującą miasto pod hasłem „115 lat. Sosnowiec dzieje się nie od dziś”, która promować ma interesującą i ciekawą ofertę  spod znaku kultury, rozrywki, sportu i atrakcji dla dzieci.

Dodał: www.MarketingMiejsca.com.pl, 5 Kwietnia 2017

Kolejny samorząd uwierzył, że city placement to jedna z najbardziej efektywnych, angażujących widza i nieinwazyjnych form promocji miasta. Do udziału w przetargu, który miał wyłonić stację telewizyjną, która zechce w Rybniku nakręcić minimum 12-odcinkowy serial, zgłosił się tylko TVN. Zdjęcia do serialu maja ruszyć już w tym miesiącu, zaś emisja odbędzie się jesienią tego roku. Na pytania serwisu MarketingMiejsca.com.pl dotyczące promocji Rybnika w przygotowywanym serialu odpowiada Robert Cebula, naczelnik wydziału promocji Rybnika.

Dodał: www.MarketingMiejsca.com.pl, 20 Lutego 2017

"Celem korekty graficznej znaku było wprowadzenie prostych, elastycznych, dopasowanych do potrzeb i odpowiadających na przyszłe wyzwania zasad stosowania logotypu i oznaczeń informujących o działaniach promocyjnych Województwa Śląskiego. Dotychczasowe doświadczenia w aplikowaniu logo przez wydziały urzędu, jego jednostki i beneficjentów wskazywały na potrzebę korekty w tym zakresie" - wyjaśnia Czytelnikom portalu MarketingMiejsca.com.pl Witold Czyż, kierownik referatu promocji Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego.

Dodał: www.MarketingMiejsca.com.pl, 17 Października 2016

Owocem współpracy Instytutu Publico z Urzędem Miasta Sosnowiec jest spot promujący biznesowy potencjał Sosnowca. Za koncepcję kreatywną i kompleksową realizację spotu odpowiedzialna była agencja Instytut Publico, która realizuje dla miasta również działania z zakresu promocji w Internecie.

Dodał: www.MarketingMiejsca.com.pl, 27 Lipca 2016

Samorząd w dwunastu odsłonach pokazuje różnorodne oblicza Rudy Śląskiej. Te 12 odsłon to: Atrakcyjna Ruda, Inspirująca Ruda, Nowoczesna Ruda, Rodzinna Ruda, Zielona Ruda, Sentymentalna Ruda, Sportowa Ruda, Górnicza Ruda, Muzyczna Ruda, Przedsiębiorcza Ruda, Zabytkowa Ruda, Po prostu… śląska RUDA. Jest też "Modna Ruda" i Ruda, która potrafi sprytnie inwestować.

Dodał: www.MarketingMiejsca.com.pl, 27 Czerwca 2016

Podczas uroczystej gali The International Film Art & Tourism Festival 11 czerwca 2016 roku wręczona została nagroda za najlepszy film promujący miasto. W tym roku prestiżowy laur zdobyło miasto Ustroń uwiecznione przez reżysera i producenta Marcina Macheja. 

Dodał: www.MarketingMiejsca.com.pl, 7 Czerwca 2016

Tegoroczna INDUSTRIADA odbywa się w 44 zabytkach w 27 miejscowościach województwa śląskiego. W sobotę, 11 czerwca, przekonamy się, że łączą je nie tylko przemysłowe historie, ale i bezpłatny transport. – INDUSTRIADA integruje: Szlak Zabytków Techniki z obiektami, które jeszcze do szlaku nie należą; organizacje pozarządowe z instytucjami kultury, samorządami i prywatnymi przedsiębiorcami; pasjonatów techniki z artystami. Wydarzenie to jest również szeroko promowane, głównie na terenie województwa. Jak wyglądały te działania w 2015 roku i jak wyglądają w roku bieżącym? O tym przeczytacie poniżej.

Strona 1 z 10 [1] [2] [3] ... [8] [9] [10]

Reklama
Gość
Galeria
«
1234
»
Marketing / PR
Inwestycje samorządowe
Copyright © 2008–2017 marketingmiejsca.com.pl
Książka "Wszystko co chciałbyś wiedzieć o marketingu terytorialnym. Z praktyki polskich samorządów". Zamów na www.KsiegarniaROSTER.pl