Wydatki samorządów na promocję: 2015 rok - 677 mln zł, 2014 rok - 675 mln zł, 2013 rok - 642 mln zł, 2012 rok - 628 mln zł, 2011 rok - 684 mln zł.
Zapisz się do Newslettera
Reklama
Dodał: www.MarketingMiejsca.com.pl, 20 Lutego 2017

"Celem korekty graficznej znaku było wprowadzenie prostych, elastycznych, dopasowanych do potrzeb i odpowiadających na przyszłe wyzwania zasad stosowania logotypu i oznaczeń informujących o działaniach promocyjnych Województwa Śląskiego. Dotychczasowe doświadczenia w aplikowaniu logo przez wydziały urzędu, jego jednostki i beneficjentów wskazywały na potrzebę korekty w tym zakresie" - wyjaśnia Czytelnikom portalu MarketingMiejsca.com.pl Witold Czyż, kierownik referatu promocji Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego.

Dodał: www.MarketingMiejsca.com.pl, 17 Października 2016

Owocem współpracy Instytutu Publico z Urzędem Miasta Sosnowiec jest spot promujący biznesowy potencjał Sosnowca. Za koncepcję kreatywną i kompleksową realizację spotu odpowiedzialna była agencja Instytut Publico, która realizuje dla miasta również działania z zakresu promocji w Internecie.

Dodał: www.MarketingMiejsca.com.pl, 27 Lipca 2016

Samorząd w dwunastu odsłonach pokazuje różnorodne oblicza Rudy Śląskiej. Te 12 odsłon to: Atrakcyjna Ruda, Inspirująca Ruda, Nowoczesna Ruda, Rodzinna Ruda, Zielona Ruda, Sentymentalna Ruda, Sportowa Ruda, Górnicza Ruda, Muzyczna Ruda, Przedsiębiorcza Ruda, Zabytkowa Ruda, Po prostu… śląska RUDA. Jest też "Modna Ruda" i Ruda, która potrafi sprytnie inwestować.

Dodał: www.MarketingMiejsca.com.pl, 27 Czerwca 2016

Podczas uroczystej gali The International Film Art & Tourism Festival 11 czerwca 2016 roku wręczona została nagroda za najlepszy film promujący miasto. W tym roku prestiżowy laur zdobyło miasto Ustroń uwiecznione przez reżysera i producenta Marcina Macheja. 

Dodał: www.MarketingMiejsca.com.pl, 7 Czerwca 2016

Tegoroczna INDUSTRIADA odbywa się w 44 zabytkach w 27 miejscowościach województwa śląskiego. W sobotę, 11 czerwca, przekonamy się, że łączą je nie tylko przemysłowe historie, ale i bezpłatny transport. – INDUSTRIADA integruje: Szlak Zabytków Techniki z obiektami, które jeszcze do szlaku nie należą; organizacje pozarządowe z instytucjami kultury, samorządami i prywatnymi przedsiębiorcami; pasjonatów techniki z artystami. Wydarzenie to jest również szeroko promowane, głównie na terenie województwa. Jak wyglądały te działania w 2015 roku i jak wyglądają w roku bieżącym? O tym przeczytacie poniżej.

Dodał: www.MarketingMiejsca.com.pl, 26 Maja 2016

Właśnie się rozpoczęła, a potrwa do grudnia 2016 roku nowa kampania promocyjna województwa śląskiego, pod hasłem „Śląskie. Tu pasuję”. Kampania jest realizowana w mediach digitalowych (w tym społecznościowych). Jest ona skierowana głównie do mieszkańców województwa śląskiego, ale też województw ościennych: opolskiego, łódzkiego, świętokrzyskiego, małopolskiego i dodatkowo mazowieckiego. Za kreacje odpowiada agencja GONG z Gliwic, a za zakup mediów - MrTarget z Warszawy. Celem kampanii jest zbudowanie wizerunku województwa śląskiego jako miejsca najlepszego do życia i rozwoju. Koszt całej kampanii to 1,3 mln zł brutto.

Dodał: Robert Stępowski, ekspert marketingu miejsc, 15 Stycznia 2015

Ogólnopolska kampania reklamowa otwierająca rok, w którym Katowice obchodzą 150. urodziny. Za realizację kampanii odpowiada, wyłonione w drodze przetargu, konsorcjum firm: PIMEDIA Przemysław Kozok (lider konsorcjum, zakup mediów) oraz Media Partner W. Czyżewski, M. Lorenc Sp. J. (kreacja i produkcja reklam). Budżet kampanii – 750 300 zł brutto. CZYTAJ WIĘCEJ>>>

Strona 1 z 9 [1] [2] [3] ... [7] [8] [9]

Reklama
Gość
Galeria
«
1234
»
Marketing / PR
Inwestycje samorządowe
Copyright © 2008–2017 marketingmiejsca.com.pl
Książka "Wszystko co chciałbyś wiedzieć o marketingu terytorialnym. Z praktyki polskich samorządów". Zamów na www.KsiegarniaROSTER.pl
Authentic Cheap Jordans Cheap Jordans For Women Cheap Jordans For Kids Cheap Authentic Jordans Nike Roshe Run Dames Goedkope Nike Air Max Nike Air Max 1 Goedkoop Nike Free Run 5.0 Dames Nike Free Run Heren Nike Roshe Run Dames Zwart Nike Roshe Run Kopen Nike Roshe Run Blauw Nike Roshe Run White Asics hardloopschoenen Goedkope Nike Air Max Goedkope Nike Air Max 1 Nike Air Max Dames Nike Air Max Heren Nike Free Run Dames Nike Free Run Heren Nike Free Run Kids Nike Roshe Run Dames Nike Roshe Run Kopen Nike Roshe Run Heren New Balance 574 Dames New Balance Sneakers Nike Air Max 1 Dames Nike Air Max 2014 Dames Nike Air Max 90 Dames New Balance Dames New Balance 574 Nike Air Max 1 Heren Nike Air Max 2014 Heren Nike Air Max 2015 Dames Nike Air Max 2015 Heren Nike Air Max 90 Heren Nike Flyknit Air Max Dames Nike Flyknit Air Max Heren Nike Free Run Heren Nike Roshe Run Blauw Dames Nike Roshe Run Blauw Heren Nike Roshe Run Heren Nike Roshe Run Roze Nike Roshe Run Zwart Dames Nike Roshe Run Zwart Heren Nike Free Run Dames