Wydatki samorządów na promocję: 2016 rok - 667 mln zł, 2015 rok - 677 mln zł, 2014 rok - 675 mln zł, 2013 rok - 642 mln zł, 2012 rok - 628 mln zł, 2011 rok - 684 mln zł.
Zapisz się do Newslettera
Reklama

Raport: Wydatki i działania promocyjne polskich miast i regionów 2016-2017

Aby otrzymać raport, wypełnij poniższy formularz. Raport zostanie wysłąny na adres e-mail podany w formularzu.

Zapisz się do naszego newslettera - obok (po lewej stronie).

Imię i Nazwisko:
Adres e-mail:
Kod:
kod
 

Z bezpłatnego raportu "Wydatki i działania promocyjne polskich miast i regionów" przygotowanego przez Roberta Stępowskiego na zlecenie serwisu MarketingMiejsca.com.pl, dowiesz się:

  • Ile pieniędzy na działania promocyjne w 2016 roku wydały wszystkie Jednostki Samorządu Terytorialnego;
  • Ile pieniędzy na promocję wydały poszczególne miasta i województwa (analizujemy budżety 72 samorządów);
  • Które działania promocyjne, zrealizowane w ubiegłym roku, samorządy te uznają za najistotniejsze;
  • Ile pieniędzy poszczególne polskie samorządy planują wydać na promocję w 2017 roku;
  • Niemal 30 case study działań promocyjnych zrealizowanych przez polski samorządy w roku 2016 i na początku 2017;
  • Jak promować miasto, region lub atrakcję turystyczną w internecie i z udziałem influencerów (czyli internetowych liderów opinii);
  • Które działania promocyjne JST zostały nagrodzone w konkursie „Kryształy PR”.

Po pobraniu raportu zapraszamy Cię także do naszego nowego serwisu www.CityMarketing.pl

Tu kupisz nowe wydanie książki „Wszystko co chciałbyś wiedzieć o marketingu terytorialnym. Z praktyki polskich samorządów” (z 2017 roku).

Pobierając bezpłatny raport wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści marketingowych wysyłanych przez serwis MarketingMiejsca.com.pl

Reklama
Gość
Galeria
«
1234
»
Marketing / PR
Inwestycje samorządowe
Copyright © 2008–2017 marketingmiejsca.com.pl
Książka "Wszystko co chciałbyś wiedzieć o marketingu terytorialnym. Z praktyki polskich samorządów". Zamów na www.KsiegarniaROSTER.pl