Wydatki samorządów na promocję: 2016 rok - 667 mln zł, 2015 rok - 677 mln zł, 2014 rok - 675 mln zł, 2013 rok - 642 mln zł, 2012 rok - 628 mln zł, 2011 rok - 684 mln zł.
Zapisz się do Newslettera
Reklama

Raport: Wpływ hal widowiskowo-sportowych na wizerunek miast

Aby otrzymać raport, wypełnij poniższy formularz. Raport zostanie wysłąny na adres e-mail podany w formularzu.

Zapisz się do naszego newslettera - obok (po lewej stronie).

Imię i Nazwisko:
Adres e-mail:
Kod:
kod
 

Analizie poddajemy areny widowiskowo-sportowe w: Gdańsku-Sopocie, Katowicach, Krakowie, Łodzi, Szczecinie, Wrocławiu, a także: Gdyni, Płocku i Toruniu. W każdym z omawianych obiektów rocznie odbywa się minimum kilkadziesiąt (często kilkaset) wydarzeń: sportowych, kulturalnych, rozrywkowych, czy biznesowych. Uczestniczy w nich kilkaset tysięcy osób – zarówno mieszkańców, jak i turystów. W przypadku: Krakowa i Wrocławia liczba osób uczestnicząca w wydarzeniach organizowanych w poddanych badaniu obiektach, przekracza liczbę mieszkańców tych miast, a w przypadku Gdańska-Sopotu oraz Szczecina roczna frekwencja jest zbliżona do liczby mieszkańców (porównanie dotyczy liczby mieszkańców z 2012 roku).

Choć większość operatorów badanych obiektów nie prowadzi badań wpływu organizowanych w nich wydarzeń na wizerunek miasta, czy rozwój jego potencjału turystycznego, trudno nie zgodzić się ze stwierdzeniem, że jest on co najmniej istotny, z promocyjnego, biznesowego, jak i społecznego punktu widzenia. Wszak duże, prestiżowe i międzynarodowe wydarzenia, nie tylko promują miasto na zewnątrz - wzmacniając jego pozytywny wizerunek, ale także budują dumę mieszkańców, wspierając tym samym lokalny patriotyzm, mają istotny wpływ na rozwój przemysłu turystycznego miasta – od taksówkarzy, po hotelarzy i restauratorów.

Bez wątpienia, ten materiał, będzie cennym źródłem wiedzy dla operatorów obiektów o charakterze sportowo-widowiskowym, samorządowców, badaczy tego zagadnienia, a także wszystkich osób zajmujących się marketingiem terytorialnym, marketingiem sportowym oraz event managerów.

Pobierając bezpłatny raport wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści marketingowych wysyłanych przez serwis MarketingMiejsca.com.pl

Reklama
Gość
Galeria
«
1234
»
Marketing / PR
Inwestycje samorządowe
Copyright © 2008–2017 marketingmiejsca.com.pl
Książka "Wszystko co chciałbyś wiedzieć o marketingu terytorialnym. Z praktyki polskich samorządów". Zamów na www.KsiegarniaROSTER.pl
Authentic Cheap Jordans Cheap Jordans For Women Cheap Jordans For Kids Cheap Authentic Jordans Nike Roshe Run Dames Goedkope Nike Air Max Nike Air Max 1 Goedkoop Nike Free Run 5.0 Dames Nike Free Run Heren Nike Roshe Run Dames Zwart Nike Roshe Run Kopen Nike Roshe Run Blauw Nike Roshe Run White Asics hardloopschoenen Goedkope Nike Air Max Goedkope Nike Air Max 1 Nike Air Max Dames Nike Air Max Heren Nike Free Run Dames Nike Free Run Heren Nike Free Run Kids Nike Roshe Run Dames Nike Roshe Run Kopen Nike Roshe Run Heren New Balance 574 Dames New Balance Sneakers Nike Air Max 1 Dames Nike Air Max 2014 Dames Nike Air Max 90 Dames New Balance Dames New Balance 574 Nike Air Max 1 Heren Nike Air Max 2014 Heren Nike Air Max 2015 Dames Nike Air Max 2015 Heren Nike Air Max 90 Heren Nike Flyknit Air Max Dames Nike Flyknit Air Max Heren Nike Free Run Heren Nike Roshe Run Blauw Dames Nike Roshe Run Blauw Heren Nike Roshe Run Heren Nike Roshe Run Roze Nike Roshe Run Zwart Dames Nike Roshe Run Zwart Heren Nike Free Run Dames