Wydatki samorządów na promocję: 2016 rok - 667 mln zł, 2015 rok - 677 mln zł, 2014 rok - 675 mln zł, 2013 rok - 642 mln zł, 2012 rok - 628 mln zł, 2011 rok - 684 mln zł.
Zapisz się do Newslettera
Reklama
Dodał: www.MarketingMiejsca.com.pl, 4 Kwietnia 2017

Do 14 kwietnia 2017 roku swoje oferty powinny złożyć agencje, które chciałyby powalczyć o budżet reklamowy Gdańska. Miasto Gdańsk jesienia tego roku chce przeprowadzić internetową kampanię reklamową skierowaną do turystów zagranicznych. Kluczową grupę stanowią turyści z Wlk. Brytanii i Irlandii, Niemiec, Norwegii, Szwecji oraz Danii zwani „Odkrywcami kultury”. Dzięki kampanii Gdańsk, na wybranych rynkach, chce zbudować wizerunek atrakcyjnej, dynamicznej destynacji turystyki city-break (weekendowej) bazując na pozycjonowaniu marki miasta oraz dedykowanym produkcie turystycznym (niezwykła historia i kultura, specyficzny klimat i aura miasta, wiele nietuzinkowych atrakcji). Budżet kampanii nie może przekroczyć 500 tys. zł.

Dodał: www.MarketingMiejsca.com.pl, 28 Czerwca 2016

Miasto Gdańsk podjęło współpracę z komercyjną marką odzieżową i wypuściło limitowaną kolekcję ubrań #GDNCollection. Jest to pierwsza tego typu współpraca samorządu z marką komercyjną. Ubrania już trafiły do sklepów marki Diverse w całej Polsce i można je nabyć do końca wakacji. - Przede wszystkim Miasto Gdańsk dzięki #GDNCollection zyskało kolejną możliwość niestandardowej promocji o bardzo szerokim zasięgu – zaznacza w rozmowie z portalem MarketingMiejsca.com.pl Irena Stępień Pierożyńska, z Wydziału Promocji, Informacji i Komunikacji Społecznej Gdańska, która ze strony miasta prowadzi ten projekt.

Dodał: MarketingMiejsca.com.pl, 19 Maja 2016

Film "Kamerdyner" w reżyserii Filipa Bajona trafi na ekrany kin jesienią 2017 roku. Gdańsk zdecydował się dofinansować jego produkcję kwotą 400 tys. zł, twierdząc, że "inwestowanie w tego rodzaju promocję się po prostu opłaca". To jedyna produkcja filmowa, która w tym roku będzie współfinansowana z budżetu gdańskiego samorządu.

Dodał: www.MarketingMiejsca.com.pl, 13 Maja 2016

Chyba nigdy wcześniej poruszający się samochodami mieszkańcy Łodzi, oczekując na skrzyżowaniach, nie zaklinali czerwonego światła, by jak najdłużej… nie zmieniało się na zielone. A takie zaskakujące zjawisko można było zaobserwować w miniony weekend na Rondzie Korfantego, a także na dwóch skrzyżowaniach ul. Zachodniej. Jeszcze bardziej zaskakująca okazała się przyczyna nietypowego zachowania kierowców. A była nią… trwająca w Łodzi od 6 do 8 maja promocja atrakcji turystycznych województwa pomorskiego.

Dodał: www.MarketingMiejsca.com.pl, 26 Stycznia 2016

Od początku lutego Gdańsk rozpocznie współpracę z Agencją Personal PR, która będzie obsługiwać miasto w zakresie ePR-u, obsługując jego kanały w mediach społecznościowych. W 2015 roku dla Gdańska pracowała agencja ProjektPR.

Dodał: www.MarketingMiejsca.com.pl, 20 Sierpnia 2015

Dwa dynamicznie rozwijające się pola golfowe klasy mistrzowskiej, mniejsze obiekty dedykowane początkującym graczom, rozwijająca się sieć dróg i piękne krajobrazy. Golf od kilku lat skutecznie przyciąga turystów doceniających aktywne formy wypoczynku na Pomorze. Czy Trójmiasto i jego bliskie okolice mają szansę stać się w przyszłości odpowiednikiem portugalskiego Costa de Estriol?

Dodał: www.MarketingMiejsca.com.pl, fot. Piotr Litwic, 12 Lipca 2015

Telewizja TVN rozpoczyna w Gdyni zdjęcia do serialu obyczajowego „Aż po sufit!”. Gdynia to kolejne miasto po Warszawie, w którym realizowane są sceny do nowej produkcji. „Aż po sufit!” to współczesna saga rodzinna pełna tajemnic i dynamicznych relacji między bohaterami, których łączą więzy krwi. Ulica Świętojańska, Skwer Kościuszki, port jachtowy czy Promenada Królowej Marysieńki – to tylko niektóre z najbardziej urokliwych miejsc Gdyni, które twórcy serialu pokażą na szklanym ekranie.

Strona 1 z 17 [1] [2] [3] ... [8] [9] [10] ... [15] [16] [17]

Reklama
Gość
Galeria
«
1234
»
Marketing / PR
Inwestycje samorządowe
Copyright © 2008–2017 marketingmiejsca.com.pl
Książka "Wszystko co chciałbyś wiedzieć o marketingu terytorialnym. Z praktyki polskich samorządów". Zamów na www.KsiegarniaROSTER.pl
Authentic Cheap Jordans Cheap Jordans For Women Cheap Jordans For Kids Cheap Authentic Jordans Nike Roshe Run Dames Goedkope Nike Air Max Nike Air Max 1 Goedkoop Nike Free Run 5.0 Dames Nike Free Run Heren Nike Roshe Run Dames Zwart Nike Roshe Run Kopen Nike Roshe Run Blauw Nike Roshe Run White Asics hardloopschoenen Goedkope Nike Air Max Goedkope Nike Air Max 1 Nike Air Max Dames Nike Air Max Heren Nike Free Run Dames Nike Free Run Heren Nike Free Run Kids Nike Roshe Run Dames Nike Roshe Run Kopen Nike Roshe Run Heren New Balance 574 Dames New Balance Sneakers Nike Air Max 1 Dames Nike Air Max 2014 Dames Nike Air Max 90 Dames New Balance Dames New Balance 574 Nike Air Max 1 Heren Nike Air Max 2014 Heren Nike Air Max 2015 Dames Nike Air Max 2015 Heren Nike Air Max 90 Heren Nike Flyknit Air Max Dames Nike Flyknit Air Max Heren Nike Free Run Heren Nike Roshe Run Blauw Dames Nike Roshe Run Blauw Heren Nike Roshe Run Heren Nike Roshe Run Roze Nike Roshe Run Zwart Dames Nike Roshe Run Zwart Heren Nike Free Run Dames