Wydatki samorządów na promocję: 2016 rok - 667 mln zł, 2015 rok - 677 mln zł, 2014 rok - 675 mln zł, 2013 rok - 642 mln zł, 2012 rok - 628 mln zł, 2011 rok - 684 mln zł.
Zapisz się do Newslettera
Reklama
Dodał: www.MarketingMiejsca.com.pl, 4 Kwietnia 2017

Do 14 kwietnia 2017 roku swoje oferty powinny złożyć agencje, które chciałyby powalczyć o budżet reklamowy Gdańska. Miasto Gdańsk jesienia tego roku chce przeprowadzić internetową kampanię reklamową skierowaną do turystów zagranicznych. Kluczową grupę stanowią turyści z Wlk. Brytanii i Irlandii, Niemiec, Norwegii, Szwecji oraz Danii zwani „Odkrywcami kultury”. Dzięki kampanii Gdańsk, na wybranych rynkach, chce zbudować wizerunek atrakcyjnej, dynamicznej destynacji turystyki city-break (weekendowej) bazując na pozycjonowaniu marki miasta oraz dedykowanym produkcie turystycznym (niezwykła historia i kultura, specyficzny klimat i aura miasta, wiele nietuzinkowych atrakcji). Budżet kampanii nie może przekroczyć 500 tys. zł.

Dodał: www.MarketingMiejsca.com.pl, 28 Czerwca 2016

Miasto Gdańsk podjęło współpracę z komercyjną marką odzieżową i wypuściło limitowaną kolekcję ubrań #GDNCollection. Jest to pierwsza tego typu współpraca samorządu z marką komercyjną. Ubrania już trafiły do sklepów marki Diverse w całej Polsce i można je nabyć do końca wakacji. - Przede wszystkim Miasto Gdańsk dzięki #GDNCollection zyskało kolejną możliwość niestandardowej promocji o bardzo szerokim zasięgu – zaznacza w rozmowie z portalem MarketingMiejsca.com.pl Irena Stępień Pierożyńska, z Wydziału Promocji, Informacji i Komunikacji Społecznej Gdańska, która ze strony miasta prowadzi ten projekt.

Dodał: MarketingMiejsca.com.pl, 19 Maja 2016

Film "Kamerdyner" w reżyserii Filipa Bajona trafi na ekrany kin jesienią 2017 roku. Gdańsk zdecydował się dofinansować jego produkcję kwotą 400 tys. zł, twierdząc, że "inwestowanie w tego rodzaju promocję się po prostu opłaca". To jedyna produkcja filmowa, która w tym roku będzie współfinansowana z budżetu gdańskiego samorządu.

Dodał: www.MarketingMiejsca.com.pl, 13 Maja 2016

Chyba nigdy wcześniej poruszający się samochodami mieszkańcy Łodzi, oczekując na skrzyżowaniach, nie zaklinali czerwonego światła, by jak najdłużej… nie zmieniało się na zielone. A takie zaskakujące zjawisko można było zaobserwować w miniony weekend na Rondzie Korfantego, a także na dwóch skrzyżowaniach ul. Zachodniej. Jeszcze bardziej zaskakująca okazała się przyczyna nietypowego zachowania kierowców. A była nią… trwająca w Łodzi od 6 do 8 maja promocja atrakcji turystycznych województwa pomorskiego.

Dodał: www.MarketingMiejsca.com.pl, 26 Stycznia 2016

Od początku lutego Gdańsk rozpocznie współpracę z Agencją Personal PR, która będzie obsługiwać miasto w zakresie ePR-u, obsługując jego kanały w mediach społecznościowych. W 2015 roku dla Gdańska pracowała agencja ProjektPR.

Dodał: www.MarketingMiejsca.com.pl, 20 Sierpnia 2015

Dwa dynamicznie rozwijające się pola golfowe klasy mistrzowskiej, mniejsze obiekty dedykowane początkującym graczom, rozwijająca się sieć dróg i piękne krajobrazy. Golf od kilku lat skutecznie przyciąga turystów doceniających aktywne formy wypoczynku na Pomorze. Czy Trójmiasto i jego bliskie okolice mają szansę stać się w przyszłości odpowiednikiem portugalskiego Costa de Estriol?

Dodał: www.MarketingMiejsca.com.pl, fot. Piotr Litwic, 12 Lipca 2015

Telewizja TVN rozpoczyna w Gdyni zdjęcia do serialu obyczajowego „Aż po sufit!”. Gdynia to kolejne miasto po Warszawie, w którym realizowane są sceny do nowej produkcji. „Aż po sufit!” to współczesna saga rodzinna pełna tajemnic i dynamicznych relacji między bohaterami, których łączą więzy krwi. Ulica Świętojańska, Skwer Kościuszki, port jachtowy czy Promenada Królowej Marysieńki – to tylko niektóre z najbardziej urokliwych miejsc Gdyni, które twórcy serialu pokażą na szklanym ekranie.

Strona 1 z 17 [1] [2] [3] ... [8] [9] [10] ... [15] [16] [17]

Reklama
Gość
Galeria
«
1234
»
Marketing / PR
Inwestycje samorządowe
Copyright © 2008–2017 marketingmiejsca.com.pl
Książka "Wszystko co chciałbyś wiedzieć o marketingu terytorialnym. Z praktyki polskich samorządów". Zamów na www.KsiegarniaROSTER.pl