Wydatki samorządów na promocję: 2016 rok - 667 mln zł, 2015 rok - 677 mln zł, 2014 rok - 675 mln zł, 2013 rok - 642 mln zł, 2012 rok - 628 mln zł, 2011 rok - 684 mln zł.
Zapisz się do Newslettera
Reklama
Dodał: www.MarketingMiejsca.com.pl, 12 Maja 2015

Kampania „Studiuj w Białymstoku” wystartowała wraz z początkiem maja br., czyli w momencie, gdy absolwenci szkół średnich przystąpili do pisania egzaminu maturalnego. W kilkudziesięciu miejscowościach położonych na terenie województw: warmińsko-mazurskiego, lubelskiego, mazowieckiego, świętokrzyskiego, podkarpackiego i podlaskiego pojawiły się billboardy (razem jest ich 105) o treści „Wschodzący Białystok życzy powodzenia na maturze!”. Równolegle ruszyła też kampania na portalach internetowych: w lokalnych serwisach miejscowości, w których pojawiły się billboardy, a także na portalach tematycznych skierowanych do maturzystów oraz popularnym szczególnie wśród młodych osób kwejku.

Dodał: Robert Stępowski, ekspert marketingu terytorialnego, 11 Października 2012

Białystok Pozytywne Wibracje Festival został nominowany do prestiżowej nagrody Festival Awards Europe 2012 w kategorii Best Small European Festival. Głosowanie potrwa do 7 listopada. Głosy oddawać można na stronie eu.festivalawards.com/vote . To właśnie organizacja Festival Awards Ltd. UK & Europe wyróżniła m.in. Heineken Open‘er dwukrotnie w latach ubiegłych.

Dodał: Robert Stępowski, ekspert marketingu terytorialnego, 11 Sierpnia 2012

Podlaska Regionalna Organizacja Turystyczna oraz Polska Organizacja Turystyczna wręczyły certyfikaty jednostkom informacji turystycznej  województwa podlaskiego. Przy ocenie wniosków Regionalna Komisja Certyfikacyjna brała pod uwagę przede wszystkim następujące kryteria: oznakowanie punktów it, znajomość języków obcych, dostępne bezpłatne materiały drukowane, doświadczenie informatorów, zakres udzielanych informacji. Do kategoryzacji zgłosiło się 28 jednostek z województwa podlaskiego w tym 5 nowych punktów informacji turystycznej.

Dodał: fot. Robert Stępowski, 21 Lipca 2012

Trzecia edycja Białystok Pozytywne Wibracje Festival już za nami! Na dziedzińcu Pałacu Branickich w Białymstoku zabrzmiały soul’owe dźwięki i najgorętsze przeboje Angie Stone, która właśnie tu po raz pierwszy na świecie zaprezentowała publiczności utwór ze swojej najnowszej płyty, która będzie miała premierę we wrześniu - Do What You Gotta Do. Artystka zaśpiewała dwukrotnie z Omarem – podczas jego koncertu wykonali wspólnie Be Thankful, natomiast w trakcie występu wokalistki zagrali wspólnie The Makings of You.

Dodał: Robert Stępowski, ekspert promocji miast, 4 Lipca 2012

20 lipca w malowniczym, zielonym Białymstoku na dziedzińcu Pałacu Branickich rozpocznie się trzecia edycja Białystok Pozytywne Wibracje Festival. Wystąpią rewelacyjni artyści, wśród nich: Angie Stone, Ben L’Oncle Soul, Omar, Dimitri From Paris, Ewa Bem i Ania Rusowicz. Białostocki festiwal to nie tylko święto muzyki, lecz również dobrej kuchni, z której znane jest Podlasie. Regionalne specjały jak sękacze, kołduny czy kartacze w festiwalowy weekend będą oferowane festiwalowiczom ze specjalną zniżką przygotowaną przez wybrane restauracje Białostockiego Szlaku Kulinarnego.

Dodał: Robert Stępowski, ekspert marketingu miejsc, 14 Czerwca 2012

Ruszyła telewizyjna kampania Suwałk na antenach TVP i TVN. Całkowity koszt działań reklamowych pod hasłem „Pogodne Suwałki” to niespełna 200 tys. zł.

Dodał: Robert Stępowski, ekspert marketingu terytorialnego, 17 Maja 2012

Do końca maja trwać będzie kampania promocyjna województwa podlaskiego pod hasłem „Odwieczna potrzeba natury”. Jest to kontynuacja ubiegłorocznych działań marketingowych regionu podlaskiego, realizowanych przez urząd marszałkowski. Spoty i filmy promocyjne emitowane są na antenach wchodzących w skład Grupy Discovery. Poniżej filmy promocyjne województwa Podlaskiego. Koszt emisji spotów to 246 tys. zł.

Strona 1 z 7 [1] [2] [3] ... [5] [6] [7]

Reklama
Gość
Galeria
«
1234
»
Marketing / PR
Inwestycje samorządowe
Copyright © 2008–2017 marketingmiejsca.com.pl
Książka "Wszystko co chciałbyś wiedzieć o marketingu terytorialnym. Z praktyki polskich samorządów". Zamów na www.KsiegarniaROSTER.pl