Wydatki samorządów na promocję: 2016 rok - 667 mln zł, 2015 rok - 677 mln zł, 2014 rok - 675 mln zł, 2013 rok - 642 mln zł, 2012 rok - 628 mln zł, 2011 rok - 684 mln zł.
Zapisz się do Newslettera
Reklama

Witamy serdecznie,

Serwis www.MarketingMiejsca.com.pl istnieje na rynku od maja 2008 roku. W przeciwieństwie do innych serwisów udowadniamy, że konsekwentne i spójne działanie marketingowe jest efektywniejsze od najdroższej kampanii reklamowej. Prezentujemy inspirujące działania dużych miast, ale nie zapominamy także o wsparciu małych miast, miasteczek, gmin i powiatów.

Nowe trendy, ciekawe spostrzeżenia i najbardziej efektywne kampanie promocyjne, a także odpowiedzi na pytania: jak sprawić by mieszkańcom żyło się lepiej, turyści chcieli nas odwiedzać, a inwestorzy właśnie tu inwestować i ile to wszystko kosztuje? To wszystko na www.MarketingMiejsca.com.pl  (http://www.facebook.com/marketingmiejsca)

Od marca do grudnia 2011 roku nasze teksty publikowane były w magazynie BRIEF w sekcji Brief for Poland, a przez cały 2012 rok co miesiąc można było przeczytać nas w magazynie "Rynek Turystyczny". Aktualnie kilka razy w roku nasze teksty i komentarze pojawiają się na łamach Pisma Samorządu Terytorialnego WSPÓLNOTA.

Przez niemal 2 lata wydawaliśmy drukowany, bezpłatny magazyn "MarketingMiejsca.com.pl"

Wydaliśmy książki:

"Marketing terytorialny. Jak zbudować i wypromować markę miejscowości?" (połączenie marketingowej teorii z samorządową praktyką - do kupienia TUTAJ)

"Wszystko co chciałbyś wiedzieć o marketingu terytorialnym. Z praktyki polskich samorządów" (wydanie drugie, poprawione i rozszerzone, 220 stron, twarda oprawa, książka dostępna tylko TUTAJ).

"Marketingowe Vademecum Wiedzy Lidera Samorządowego" cz. 1 (o strategicznym podejsciu do budowania marki miejsca).

"Marketingowe Vademecum Wiedzy Lidera Samorządowego" cz. 2 poświęconą marketingowi turystycznemu (głównie promocji miejsc i atrakcji).

"Inny świat - czyli subiektywny przewodnik po marketingu miejsc" (książka ukazała się w 2012 roku KLIKNIJ).

Założycielem i redaktorem naczelnym serwisu oraz drukowanego magazynu MarketingMiejsca.com.pl jest Robert Stępowski - niezależny ekspert i konsultant w dziedzinie marketingu miejsc. Od ponad niemal 15 lat swoje serce i duszę oddaje pisaniu – jako dziennikarz, autor książek i bloger. Liczne artykuły i komentarze Roberta Stępowskiego publikowano m.in. w: „Rzeczpospolitej”, „Dzienniku Gazecie Prawnej”, portalach: Onet Biznes, Wirtualnemedia.pl, PRoto.pl oraz w magazynach „BRIEF”, „Rynek Turystyczny”, Pismo Samorządu Terytorialnego "WSPÓLNOTA", "Wiadomości Turystyczne". Współpracował z Polskim Radiem Łódź i radiową Jedynką oraz kierował działem on-line Radia Dla Ciebie i tygodnikiem „Nasze Miasto”. Prowadzi lokalny serwis i gazetę „KochamRawe.pl”. Jesienią 2014 roku ukazała się jego książka o komunikacji marketingowej ("Promocja marki. Poradnik dobrych praktyk"), w której dużo uwagi poświęcił personal brandingowi. Jako prelegent występuje podczas wielu kongresów i konferencji branżowych. Jedną z jego głównych pasji jest personal branding. Autor bloga www.TrescJestNajwazniejsza.pl.

 

 


Zapraszamy samorządy i agencje do współpracy zarówno w zakresie publikacji materiałów w serwisie MarketingMiejsca.com.pl jak i doradztwa strategicznego.

Robert Stępowski

tel. 503 021 483

rs@marketingmiejsca.com.pl

Reklama
Gość
Galeria
«
1234
»
Marketing / PR
Inwestycje samorządowe
Copyright © 2008–2017 marketingmiejsca.com.pl
Książka "Wszystko co chciałbyś wiedzieć o marketingu terytorialnym. Z praktyki polskich samorządów". Zamów na www.KsiegarniaROSTER.pl