Wydatki samorządów na promocję: 2016 rok - 667 mln zł, 2015 rok - 677 mln zł, 2014 rok - 675 mln zł, 2013 rok - 642 mln zł, 2012 rok - 628 mln zł, 2011 rok - 684 mln zł.
Zapisz się do Newslettera
Reklama
Wszystko co chciałbyś wiedzieć o marketingu terytorialnym. Z praktyki polskich samorządów
Dodał: www.MarketingMiejsca.com.pl, 28 Kwietnia 2017

Do sprzedaży trafiło trzecie wydanie książki Roberta Stępowskiego "Wszystko co chciałbyś wiedzieć o marketingu terytorialnym. Z praktyki polskich samorządów". Na 254 stronach znajdziecie tylko praktyczne informacje, liczne case study i komentarze osób na co dzień odpowiedzialnych za działania promocyjne polskich miast i regionów. Nowe wydanie zostało wzbogacone o szczegółowy opis 24 kampanii promocyjnych, realizowanych przez polskie samorządy w ostatnich latach.

Trzecie wydanie książki "Wszystko co chciałbyś wiedzieć o marketingu terytorialnym. Z praktyki polskich samorządów" z 2017 roku już w sprzedaży. Aktualnie można je kupić tylko TUTAJ, ale już niebawem trafi także do innych księgarń.

Tylko praktyczna wiedza przedstawiona na 254 stronach. Dziesiątki samorządowych case study z komentarzami osób na co dzień odpowiedzialnych za promocję miast i regionów skierowaną do: turystów, przedsiębiorców, studentów. Autor tej książki dużo uwagi poświęca także niezwykle popularnej w ostatnich latach turystyce kulinarnej.

Aktualne wydanie książki zostało wzbogacone o opis 24 samorządowych kampanii promocyjnych polskich miast i regionów, realizowanych w ostatnich latach. Były one skierowane zarówno do mieszkańców, jak i turystów oraz inwestorów.

Ponadto z książki dowiesz się:

Jakie konkretnie działania promocyjne podejmują poszczególne samorządy?

Czy logo i hasło faktycznie promują miasto lub gminę?

Na podstawie jakich dokumentów strategicznych pracują poszczególne miasta w Polsce?

Czy święto miasta może być narzędziem promującym je? Jak przygotować skuteczne wydarzenie promujące miasto i ile pieniędzy wydają samorządy na realizację konkretnych wydarzeń (np. Carnaval Sztuk-Mistrzów w Lublinie, 150. urodziny Katowic, czy Festiwal Open'er w Gdyni)?

Poznasz potrawy charakterystyczne dla poszczególnych regionów polski.

Przeczytaj jak wybrane samorządy - zarówno miejskie jak i wojewódzkie - komunikują się z potencjalnymi inwestorami i turystami zagranicznymi.

Jakie działania podejmują największe polskie miasta akademickie, aby przyciągnąć studentów?

Poznasz inteligentne specjalizacje polskich województw, istotne zwłaszcza w kontekście ubiegania się o fundusze unijne z aktualnej perspektywy finansowej Unii Europejskiej.

Dowiesz się również jak marketingowo pozycjonuje się 27 polskich miast.

Ponadto, Robert Stępowski, autor książki „Wszystko co chciałbyś wiedzieć o marketingu terytorialnym z praktyki polskich samorządów” i jeden z najbardziej znanych w Polsce ekspertów zajmujących się marketingiem terytorialnym, dużo miejsca poświęca city placement’owi, czyli lokowaniu miast, regionów i atrakcji turystycznych w filmach, serialach, czy też produkcjach telewizyjnych. Dowiesz się więc jak efektywnie wykorzystać to narzędzie do promocji. Przeczytasz o doświadczeniach samorządów, które zagrały już w filmie lub serialu, sprawdzisz ile taka promocja kosztuje.

Marketing / PR
Inwestycje samorządowe
Copyright © 2008–2017 marketingmiejsca.com.pl
Książka "Wszystko co chciałbyś wiedzieć o marketingu terytorialnym. Z praktyki polskich samorządów". Zamów na www.KsiegarniaROSTER.pl