Wydatki samorządów na promocję: 2016 rok - 667 mln zł, 2015 rok - 677 mln zł, 2014 rok - 675 mln zł, 2013 rok - 642 mln zł, 2012 rok - 628 mln zł, 2011 rok - 684 mln zł.
Zapisz się do Newslettera
Reklama
VII Kongres Promocji Mazowsza pod patronatem MarketingMiejsca.com.pl
Dodał: www.MarketingMiejsca.com.pl, 6 Czerwca 2017

8 czerwca w hotelu Airport Okęcie w Warszawie odbędzie się VII Kongres Promocji Mazowsza. Podczas tego wydarzenia samorządowcy z Mazowsza zapoznają się z najnowszymi trendami w zakresie marketingu terytorialnego. Patronat nad Kongresem - jak co roku - sprawuje serwis MarketingMiejsca.com.pl

Praktyczna książka o marketingu terytorialnym, wzbogacona o opis 24 kampanii promocyjnych polskich miast i regionów>>>

Termin: 8 czerwca 2017 r.
Miejsce: hotel Airport Okęcie przy ul. 17 Stycznia 24 w Warszawie

9:00 – 9:30
Rejestracja uczestników, serwis kawowy

OTWARCIE KONGRESU, POWITANIE UCZESTNIKÓW

 

9:30 – 10:00
Otwarcie Kongresu, przywitanie uczestników

• Adam Struzik - Marszałek Województwa Mazowieckiego
• Izabela Stelmańska – Zastępca Dyrektora Departamentu Kultury, Promocji i Turystyki UMWM

BLOK PIERWSZY: ZARZĄDZANIE MARKĄ

Moderator: Jarosław Górski – Europejski Instytut Marketingu Miejsc BEST PLACE

10:00 – 11:50 Od promocji do zarządzania marką, czyli jak sprostać wyzwaniom marketingowym JST w XXI w.?

Wystąpienie (15 min.):
• dr Jarosław Górski, Członek Zarządu Europejskiego Instytutu Marketingu Miejsc BEST PLACE

Koordynacja promocji JST na rzecz budowania spójnej marki – spojrzenie praktyków

Dyskusja (45 min.):
• Gabriela Procka-Kazek, Dyrektor Wydziału Marki Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego
• Łukasz Goździor, Dyrektor Fundacji „Marka dla Polski”, były Dyrektor Promocji m. Poznania

Zarządzanie wizerunkiem marki w czasach kryzysu

Wystąpienie (30 min.):
• dr hab. Dariusz Tworzydło, Prezes Zarządu Instytutu Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego

Wyzwania i dobre praktyki w zakresie zarządzania marką samorządu - dyskusja
z udziałem audytorium (20 min.)
11:50 – 12:20 Przerwa kawowa

BLOK DRUGI: MARKA W PRZESTRZENI

Moderator: Adam Mikołajczyk – Europejski Instytut Marketingu Miejsc BEST PLACE

12:20 – 13:55 Marka dzieje się w przestrzeni. Znaczenie małej i dużej architektury dla tożsamości marki miejsca

Wystąpienie (15 min.):
• Adam Mikołajczyk, Prezes Zarządu Europejskiego Instytutu Marketingu Miejsc BEST PLACE

Mieć logo albo nie mieć... oto jest pytanie. Dobre praktyki w projektowaniu i wdrażaniu systemów identyfikacji wizualnej

Wystąpienie (30 min.):
• Piotr Oleksiak, Brandquest
• Realizacja idei marki regionu w przestrzeni i produktach turystycznych Województwa Śląskiego.

Wystąpienie (30 min):
• Tomasz Stemplewski, Branding Expert

Marka w przestrzeni samorządu - dyskusja z udziałem audytorium (20 min.)
13:55 – 14:40 Przerwa obiadowa

BLOK TRZECI: WARSZTATY (na zapisy)

 

14:40 – 16:10

Customer Journey, czyli wybierz się w podróż, aby zrozumieć swojego odbiorcę
Prowadzenie: Maciej Klaś, Strategic Director GPD

 

Wykorzystanie danych z monitoringu portali społecznościowych na potrzeby promocji samorządów
Prowadzenie: Mikołaj Winkiel, Brand24

Skuteczna komunikacja video z wykorzystaniem YouTube
Prowadzenie: Magdalena Daniłoś, On Off Agency

BLOK CZWARTY: KULTURA I SPORT

 

Moderatorzy: Adam Mikołajczyk, dr Jarosław Górski – Europejski Instytut Marketingu Miejsc BEST PLACE

16:10 - 17:10 Promocja przez sport, promocja przez kulturę - razem czy osobno?

Panel dyskusyjny:
• Tomasz Bęben - Filharmonia Łódzka, Wędrowny Festiwal „Kolory Polski”
• Michał Mango – ekspert ds. eventów sportowych
• Izabela Stelmańska - dyrektor Departamentu Kultury, Promocji i Turystyki UMWM
• 1-2 wybranych przedst. JST regionu mazowieckiego

17:10-17:15 ZAKOŃCZENIE KONGRESU, POŻEGNANIE UCZESTNIKÓW

Książka "Marketing terytorialny. Jak zbudować i wypromować markę miejscowości">>>

Marketing / PR
Inwestycje samorządowe
Copyright © 2008–2017 marketingmiejsca.com.pl
Książka "Wszystko co chciałbyś wiedzieć o marketingu terytorialnym. Z praktyki polskich samorządów". Zamów na www.KsiegarniaROSTER.pl