Wydatki samorządów na promocję: 2016 rok - 667 mln zł, 2015 rok - 677 mln zł, 2014 rok - 675 mln zł, 2013 rok - 642 mln zł, 2012 rok - 628 mln zł, 2011 rok - 684 mln zł.
Zapisz się do Newslettera
Reklama
VII Kongres Promocji Mazowsza już za nami. Jakie są efekty 7 edycji marketingowych kongresów?
Dodał: www.MarketingMiejsca.com.pl, 4 Lipca 2017

Edukacja i wymiana doświadczeń, to najważniejsze założenia odbywającego się już od 7 lat Kongresu Promocji Mazowsza. – W budowie marki region bardzo ważna jest również współpraca – podkreśla Izabela Stelmańska, wicedyrektor departamentu Kultury, Promocji i Turystyki Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego. – Zupełnie inaczej buduje się markę miasta czy gminy, a inaczej markę regionu. Region musi opierać się na wypracowanych markach subregionalnych, ale również je wspierać – wyjaśnia dyrektor Stelmańska. Przyznaje, że duże i niejednorodne województwo Mazowieckie borykało się przez wiele lat z brakiem tożsamości regionalnej. – Te lata pracy i stworzenie choćby nowego logotypu, który zaczyna już pracować, sprawiły, że coraz więcej osób i samorządowców czuje się mazowszanami – stwierdza przedstawicielka mazowieckiego Urzędu Marszałkowskiego. Kongresowi Promocji Mazowsza patronował serwis www.MarketingMiejsca.com.pl ZOBACZ WIDEO.

Książka "City Placement. Miasto w filmie. Film w mieście">>>

 

Książka "Wszystko co chciałbyś wiedzieć o marketingu terytorialnym. Z praktyki polskich samorządów">>>

Marketing / PR
Inwestycje samorządowe
Copyright © 2008–2017 marketingmiejsca.com.pl
Książka "Wszystko co chciałbyś wiedzieć o marketingu terytorialnym. Z praktyki polskich samorządów". Zamów na www.KsiegarniaROSTER.pl