Wydatki samorządów na promocję: 2015 rok - 677 mln zł, 2014 rok - 675 mln zł, 2013 rok - 642 mln zł, 2012 rok - 628 mln zł, 2011 rok - 684 mln zł.
Zapisz się do Newslettera
Reklama
Nowa kampania promująca Małopolskę skierowana do studentów WIDEO
Dodał: www.MarketingMiejsca.com.pl, 3 Marca 2017

Studia to nie tylko nauka, to prawdziwa życiowa przygoda, szansa na poznanie wspaniałych ludzi, odkrywanie siebie i realizację swoich pasji. Gdzie można przeżyć to wszystko? Oczywiście w Małopolsce. O tym, że nie ma lepszego miejsca na studiowanie przekonuje najnowszy spot promujący województwo.

Książka "Wszystko co chciałbyś wiedzieć o marketingu terytorialnym. Z praktyki polskich samorządów">>>

Kochasz energetyczne koncerty i głośną muzykę, czy wolisz raczej cichą kontemplację sztuki? A może jesteś zakręcony na punkcie ekstremalnej jazdy na rowerze, lubisz chodzić po górach i nie potrafisz żyć bez ciekawych wypadów za miasto? Jeśli tak, studiuj w Małopolsce, to miejsce w sam raz dla Ciebie – przekonują studenci AGH, twórcy i realizatorzy spotu, który ma zachęcić młodych ludzi do studiowania w Małopolsce.

Wybór miejsca studiów bardzo często determinuje resztę życia. Warto dokonać go świadomie, a nie pozostawiać w rękach losu – mówi marszałek Małopolski Jacek Krupa. – Młodzi ludzie są pełni pasji, pomysłów i niespożytych sił. Nic więc dziwnego, że chcą w życiu spróbować dosłownie wszystkiego. Żaden z innych regionów nie daje im tak wielu możliwości na samorealizację jak Małopolska. Przyjedźcie do nas i przekonajcie się sami – zachęca gospodarz regionu.

Kampania ma uświadomić przyszłym studentom, że Małopolska to nie tylko ogromny wybór cenionych na całym świecie uczelni ze świetną kadrą naukową, ale także nieograniczone możliwości na dalszy rozwój, odpoczynek i życie.

Staraliśmy się pokazać bogactwo możliwości jakie daje nasz region – od żeglarstwa i raftingu aż po wspinaczkę wysokogórską. A wszystko to, dosłownie godzinę lub dwie jazdy samochodem z Krakowa! – wspomina jeden z twórców filmu Tomasz Krawczyk, prywatnie student górnictwa i geologii.

Spot w swojej kreacji nawiązuje do trzymającego w napięciu trailera filmowego. Koncepcję kampanii przygotował Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego w Krakowie, natomiast realizacją zajęli się studenci i absolwenci Akademii Górniczo – Hutniczej im. S. Staszica w Krakowie, z Centrum Mediów AGH. Spot promowany będzie w najbliższych tygodniach emitowany w mediach społecznościowych, na portalach studenckich, w kinach studyjnych oraz podczas wydarzeniach własnych i partnerskich Województwa Małopolskiego.

 

Marketing / PR
Inwestycje samorządowe
Copyright © 2008–2017 marketingmiejsca.com.pl
Książka "Wszystko co chciałbyś wiedzieć o marketingu terytorialnym. Z praktyki polskich samorządów". Zamów na www.KsiegarniaROSTER.pl
Authentic Cheap Jordans Cheap Jordans For Women Cheap Jordans For Kids Cheap Authentic Jordans Nike Roshe Run Dames Goedkope Nike Air Max Nike Air Max 1 Goedkoop Nike Free Run 5.0 Dames Nike Free Run Heren Nike Roshe Run Dames Zwart Nike Roshe Run Kopen Nike Roshe Run Blauw Nike Roshe Run White Asics hardloopschoenen Goedkope Nike Air Max Goedkope Nike Air Max 1 Nike Air Max Dames Nike Air Max Heren Nike Free Run Dames Nike Free Run Heren Nike Free Run Kids Nike Roshe Run Dames Nike Roshe Run Kopen Nike Roshe Run Heren New Balance 574 Dames New Balance Sneakers Nike Air Max 1 Dames Nike Air Max 2014 Dames Nike Air Max 90 Dames New Balance Dames New Balance 574 Nike Air Max 1 Heren Nike Air Max 2014 Heren Nike Air Max 2015 Dames Nike Air Max 2015 Heren Nike Air Max 90 Heren Nike Flyknit Air Max Dames Nike Flyknit Air Max Heren Nike Free Run Heren Nike Roshe Run Blauw Dames Nike Roshe Run Blauw Heren Nike Roshe Run Heren Nike Roshe Run Roze Nike Roshe Run Zwart Dames Nike Roshe Run Zwart Heren Nike Free Run Dames