Wydatki samorządów na promocję: 2016 rok - 667 mln zł, 2015 rok - 677 mln zł, 2014 rok - 675 mln zł, 2013 rok - 642 mln zł, 2012 rok - 628 mln zł, 2011 rok - 684 mln zł.
Zapisz się do Newslettera
Reklama
Marketingowa współpraca samorządu z biznesem ma sens?
Dodał: www.MarketingMiejsca.com.pl, 4 Lipca 2017

Lubelski Klub Biznesu był organizatorem III edycji Konferencji Media - Marketing -Marka pt. „Nowoczesne trendy w marketingu”. Spotkanie dedykowane było wszystkich, którym zależy na rozwoju własnych przedsiębiorstw, budowaniu marek, wzroście sprzedaży produktów i usług. Wśród prelegentów pojawił się również Robert Stępowski, ekspert ds. Marketingu terytorialnego, który przekonywał, że silna marka miast, gminy, region, to korzyści dla funkcjonujących tam przedsiębiorstw I de facto wzrost satysfakcji I zadowolenia mieszkańców. – Współpraca opłaca się zarówno biznesowi jak I samorządowi. Wspólnie można wydać mniej na działania promocyjne, aby przyciągnąć do siebie: mieszkańców/pracowników, nowych inwestorów, czy też turystów, a także dzięki odpowiedniej komunikacji dotrzeć z przekazem do szerszej grupy odbiorów produktów wytwarzanych na danym obszarze. Robert Stępowski po raz kolejny podkreślił swoją dewizę, że to nie działania marketingowe są celami same w sobie, ale wzrost zamożności osób zamieszkujących w danej Jednostce Samorządu Terytorialnego.

Relację z konferencji i prezentację Roberta Stępowskiego znajdziecie Państwo na strnie LKB>>>

Książka "City Placement. Miasto w filmie. Film w Mieście">>>

Marketing / PR
Inwestycje samorządowe
Copyright © 2008–2017 marketingmiejsca.com.pl
Książka "Wszystko co chciałbyś wiedzieć o marketingu terytorialnym. Z praktyki polskich samorządów". Zamów na www.KsiegarniaROSTER.pl