Wydatki samorządów na promocję: 2015 rok - 677 mln zł, 2014 rok - 675 mln zł, 2013 rok - 642 mln zł, 2012 rok - 628 mln zł, 2011 rok - 684 mln zł.
Zapisz się do Newslettera
Reklama
Krzysztof Komorski, wiceprezydent Lublina
Dodał: www.MarketingMiejsca.com.pl, 23 Grudnia 2016

Nie jest tajemnicą, że 2017 rok, to rok wielkiego jubileuszu i święta, czyli 700-lecia naszego miasta. Chcielibyśmy, aby przyniósł on nam wszystkim pewną refleksję. Abyśmy na nowo zdefiniowali sobie rolę miasta w naszej świadomości i odpowiedzieli sobie na pytanie, czym ono dla nas jest i co my dla niego znaczymy – przyznaje Krzysztof Komorski, wiceprezydent Lublina w rozmowie audio z Robertem Stępowskim (MarketingMiejsca.com.pl). W przyszłym roku zakończy się także wiele aktualnie realizowanych inwestycji: modernizacja Placu Litewskiego, budowa stadionu lekkoatletycznego, zachodniej obwodnicy miasta i dwóch kluczowych skrzyżowań. – To wszystko złoży się na zupełnie nowy obraz Lublina, którego nawet nie będzie można porównywać z tym, sprzed kilku lat – podkreśla Komorski. Oczywiście ten niezwykły jubileusz będzie również uczczony szeregiem imprez, zarówno tych cyklicznych (m.in. Carnaval Sztukmistrzów), jak i organizowanych oddolnie, przez różne grupy i stowarzyszenia. – Te mikroprojekty, realizowane przez społeczeństwo staramy się wspierać, ponieważ są one doskonałym uzupełnieniem naszych działań – dodaje wiceprezydent Lublina. Dużo uwagi, w rozmowie z wiceprezydentem Krzysztofem Komorskim, poświęciliśmy właśnie roli partycypacji społecznej w efektywnym zarządzaniu miastem, wydarzeniom kulturalnym, a także marketingowym pozycjonowaniu i postrzeganiu Lublina. WYSŁUCHAJ ROZMOWY>>>

- Dużo bardziej skupiam się na samym produkcie, a nie ilości billboardów i jakości spotów promocyjnych. Kwestie narzędziowe schodzą na dalszy plan – mówi Krzysztof Komorski, wiceprezydent Lublina. – Zależy mi, aby produkt, który ma zapewnić naszemu miastu promocję, rozwijał się i był na jak najwyższym poziomie. Globalnie miasto należy rozpatrywać jako produkt - organizm, którego poszczególne organy pełnią odpowiednie funkcje – wyjaśnia w poniższej rozmowie audio wiceprezydent Krzysztof Komorski.

Książka "Wszystko co chciałbyś wiedzieć o marketingu terytorialnym. Z praktyki polskich samorządów">>>

ROZMOWA Z KRZYSZTOFEM KOMORSKIM, WICEPREZYDENTEM LUBLINA

Wysłuchaj rozmowy z Gabrielą Prokocką-Kazek z Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego>>>

Waldemar Bojarun o marce i promocji Katowic>>>

Marketing / PR
Inwestycje samorządowe
Copyright © 2008–2017 marketingmiejsca.com.pl
Książka "Wszystko co chciałbyś wiedzieć o marketingu terytorialnym. Z praktyki polskich samorządów". Zamów na www.KsiegarniaROSTER.pl
Authentic Cheap Jordans Cheap Jordans For Women Cheap Jordans For Kids Cheap Authentic Jordans Nike Roshe Run Dames Goedkope Nike Air Max Nike Air Max 1 Goedkoop Nike Free Run 5.0 Dames Nike Free Run Heren Nike Roshe Run Dames Zwart Nike Roshe Run Kopen Nike Roshe Run Blauw Nike Roshe Run White Asics hardloopschoenen Goedkope Nike Air Max Goedkope Nike Air Max 1 Nike Air Max Dames Nike Air Max Heren Nike Free Run Dames Nike Free Run Heren Nike Free Run Kids Nike Roshe Run Dames Nike Roshe Run Kopen Nike Roshe Run Heren New Balance 574 Dames New Balance Sneakers Nike Air Max 1 Dames Nike Air Max 2014 Dames Nike Air Max 90 Dames New Balance Dames New Balance 574 Nike Air Max 1 Heren Nike Air Max 2014 Heren Nike Air Max 2015 Dames Nike Air Max 2015 Heren Nike Air Max 90 Heren Nike Flyknit Air Max Dames Nike Flyknit Air Max Heren Nike Free Run Heren Nike Roshe Run Blauw Dames Nike Roshe Run Blauw Heren Nike Roshe Run Heren Nike Roshe Run Roze Nike Roshe Run Zwart Dames Nike Roshe Run Zwart Heren Nike Free Run Dames