Wydatki samorządów na promocję: 2016 rok - 667 mln zł, 2015 rok - 677 mln zł, 2014 rok - 675 mln zł, 2013 rok - 642 mln zł, 2012 rok - 628 mln zł, 2011 rok - 684 mln zł.
Zapisz się do Newslettera
Reklama
CityPlacement: Miasto w roli głównej, czyli „Pracownia miast" w Sandomierzu
Dodał: MarketingMiejsca.com.pl, 25 Kwietnia 2017

Ogólnopolskie wydarzenie inaugurujące tegoroczną, czwartą edycję „Pracowni miast" odbędzie się 26 i 27 kwietnia w Sandomierzu. To już druga wizyta w tym mieście akcji społecznej "Gazety Wyborczej". Tym razem w wydarzeniu udział weźmie także Robert Stępowski, ekspert ds. marketingu terytorialnego, założyciel platformy MarketingMiejsca.com.pl

Pierwszego dnia, w środę 26 kwietnia, podczas konferencji na Zamku Królewskim w Sandomierzu rozmawiać będziemy o promocji miast przez film. Spróbujemy znaleźć odpowiedź na pytanie, jakie to daje korzyści, jakie są zagrożenia. Skorzystamy z doświadczeń miast, które już przez film się promowały. Nie bez powodu wydarzenie organizujemy w Sandomierzu - to tu kręcony jest serial „Ojciec Mateusz”. Jeden z paneli dyskusyjnych poświęcony będzie temu, jak zmieniło się miasto dzięki popularności filmu.

Część konferencji poświęcona będzie też roli mediów społecznościowych w promocji samorządów i samorządowców w kontekście podejmowanych działań, ale też zbliżających się wyborów samorządowych. Będziemy też rozmawiać o wykorzystaniu nowoczesnych technologii w promocji miast.

Wśród panelistów i prelegentów znajdą się m.in.:

- Tomasz Nadolny - przedsiębiorca, doradca i mentor, szef agencji Openity.pl, Wiceprezes Zarządu Fundacji Gdańskiej, odpowiadający za jej innowacyjne i technologiczne projekty

- Leszek Kopeć, dyrektor Gdyńskiej Szkoły Filmowej, producent, dyrektor Festiwalu Polskich Filmów Fabularnych, prezes zarządu Pomorskiej Fundacji Filmowej w Gdyni

- Szymon Sikorski, prezes zarządu agencji Publicon, prezes Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, wykładowca wielu uczelni wyższych, doradca samorządowy

- Robert Stępowski, ekspert ds. marketingu terytorialnego, założyciel platformy MarketingMiejsca.com.pl, autor raportów i książek poświęconych marketingowi terytorialnemu, wykładowca i szkoleniowiec

oraz prezydenci miast polskich i przedstawiciele regionalnych komisji filmowych.

Konferencja rozpocznie się o godz. 11.

W czwartek 27 kwietnia, odbędą się warsztaty dla włodarzy miast. Specjaliści podpowiedzą m.in. jak przyciągnąć do miasta filmowców, co można zrobić dla promocji miasta w ramach produkcji filmowej, z jakimi kosztami wiążą się produkcje filmowe i serialowe czy jak oceniać potencjał miejsca, w którym miałby być kręcony film.

Zarówno konferencja, jak i warsztaty są spotkaniami zamkniętymi. Relacje śledzić będzie można na Wyborcza.pl, Kielce.wyborcza.pl oraz na facebookowych profilach Wyborcza.pl Kielce i Pracownia miast.

„Pracownia miast” to akcja społeczna „Gazety Wyborczej” poświecona wyzwaniom, przed którymi stoją polskie miasta.

NOWE WYDANIE KSIĄŻKI "Wszystko co chciałbyś wiedzieć o marketingu terytorialnym. Z praktyki polskich samorządów">>>

Marketing / PR
Inwestycje samorządowe
Copyright © 2008–2017 marketingmiejsca.com.pl
Książka "Wszystko co chciałbyś wiedzieć o marketingu terytorialnym. Z praktyki polskich samorządów". Zamów na www.KsiegarniaROSTER.pl