Wydatki samorządów na promocję: 2016 rok - 667 mln zł, 2015 rok - 677 mln zł, 2014 rok - 675 mln zł, 2013 rok - 642 mln zł, 2012 rok - 628 mln zł, 2011 rok - 684 mln zł.
Zapisz się do Newslettera
Reklama
„City Placement. Miasto w filmie. Film w mieście” czyli nowa, praktyczna książka Roberta Stępowskiego
Dodał: www.MarketingMiejsca.com.pl, 5 Lipca 2017

City placement, a więc lokowanie miasta, gminy, regionu i atrakcji turystycznej w filmie lub serialu to  aktualnie (w ogromnie szumie informacyjnym) obok mierzalnych działań w internecie, jedno z najskuteczniejszych i przede wszystkim mało agresywnych narzędzi promocji. Ponadto jest to narzędzie dość uniwersalne, gdyż odpowiednio go wykorzystując, można promować walory turystyczne, gospodarcze, a także wzmacniać poczucie lokalnego patriotyzmu wśród mieszkańców. Jak zwykle Robert Stępowski w swojej książce przedstawia szereg polskich przykładów wykorzystania city placement’u do promocji Jednostki Samorządu Terytorialnego, jak efektywnie wykorzystywać to narzędzie, jakich błędów nie popełniać i ile takie działania kosztują. Książka na początku lipca trafia do księgarń w całej Polsce – głównie internetowych.

Tu zamówisz książkę  „City Placement. Miasto w filmie. Film w mieście”>>>>

Czy Woody Allen nakręci film w Polsce i pomoże w promocji naszego kraju? Autor niezwykle praktycznej książki „City Placement. Miasto w filmie. Film w mieście” i na to pytanie próbuje odpowiedzieć.

W 2016 roku polskie kina sprzedały 52 mln biletów w tym 13 mln na polskie filmy. Przeciętny Polak ogląda telewizję średnio przez 4 godz. i 36 min dziennie.

Tylko te dane pokazują, że warto lokować: gminy, miasta, powiaty, regiony i atrakcje turystyczne w filmach oraz serialach. Rzecz jednak w tym, aby robić to efektywnie, a nie tylko efektownie. Warto więc obserwować m.in. takie miasta jak Lublin, choćby na przykładzie filmu Juliusza Machulskiego „Volta”, który właśnie trafił na ekrany polskich kin.

W książce „City Placement. Miasto w filmie. Film w mieście” czytelnik znajdzie wiele polskich przykładów bardziej i mniej udanego city placementu. Dowie się również jak maksymalnie wykorzystać obecność filmowców w mieście do działań promocyjnych, zarówno jeśli chodzi o promocję zewnętrzną jak i wewnętrzną.

Autor, Robert Stępowski, jeden z najbardziej znanych w Polsce specjalistów od marketingu terytorialnego i city placementu, z charakterystycznym dla siebie zacięciem, pokazuje również ile poszczególne samorządy, musiały zapłacić filmowcom za taką właśnie promocję i stara się dociec, czy ta promocja była skuteczna.

Z książki dowiesz się również m.in.:

  • Czym jest city placement?
  • Dlaczego city placement jest skutecznym narzędziem promocji Jednostek Samorządu Terytorialnego?
  • Jak praktycznie i efektywnie wykorzystać city placement do promocji miasta oraz jakich błędów unikać?
  • Czy city placement może być jedynym narzędziem promocji miasta lub regionu?
  • Czy city placement pomaga wygrywać wybory samorządowe?
  • Co o wykorzystaniu city placementu do działań promocyjnych mówią przedstawiciele samorządów, które już to narzędzie wykorzystywały?

Książka Roberta Stępowskiego „City Placement. Miasto w filmie. Film w mieście” jest skierowana głównie do przedstawicieli samorządów odpowiedzialnych za promocję turystyczną oraz inwestycyjną gmin, miast i regionów, agencji marketingowych, a także przedstawicieli branży filmowej, którzy chcieliby nawiązać współpracę z samorządowymi partnerami.

Marketing / PR
Inwestycje samorządowe
Copyright © 2008–2017 marketingmiejsca.com.pl
Książka "Wszystko co chciałbyś wiedzieć o marketingu terytorialnym. Z praktyki polskich samorządów". Zamów na www.KsiegarniaROSTER.pl