Wydatki samorządów na promocję: 2016 rok - 667 mln zł, 2015 rok - 677 mln zł, 2014 rok - 675 mln zł, 2013 rok - 642 mln zł, 2012 rok - 628 mln zł, 2011 rok - 684 mln zł.
Zapisz się do Newslettera
Reklama
Dodał: RS, 6 Czerwca 2011

Trwa finałowa kampania starań Warszawy o tytuł Europejskiej Stolicy Kultury 2016. Hasło „kandyduje(MY)” zilustrowane zostało 21 syrenkami reprezentującymi rożne grupy społeczne i zawodowe.

Dodał: RS, 6 Czerwca 2011

13 czerwca w pobliżu Płocka odbędzie się I Kongres Promocji Mazowsza. Nie będzie to jednak zwykła konferencja poświecona tematyce regionu. Jej celem jest nawiązanie współpracy pomiędzy przedstawicielami instytucji prowadzonych przez poszczególne samorządy Mazowsza oraz specjalistami zajmującymi marketingiem terytorialnym i promocją regionalna.

Dodał: RS, 30 Maja 2011

Już wkrótce w Sosnowcu odbędzie się VIII Ogólnopolska Konferencja Public Relations w Samorządzie. Konferencja, która dotychczas odbywała się w Kraśniku, zorganizowana zostanie w stolicy Zagłębia w dniach 8 – 10 czerwca, a hasłem przewodnim będzie  „Mieszkaniec – Media – Inwestor w relacjach z samorządem”.

Dodał: RS, 26 Maja 2011

Ruszyła kampania promocyjna Leszna. Jej celem jest wzmocnienie obrazu miasta i regionu jako destynacji dla osób aktywnych, poszukujących możliwości „rozwinięcia skrzydeł” w obszarze turystyki, sportu i rekreacji. Autorem kampanii jest Eskadra MarketPlace.

Dodał: RS, 25 Maja 2011

Tegoroczna edycja konkursu Komisji Europejskiej „Najlepsze Europejskie Destynacje Turystyczne – EDEN” poświęcona była rewitalizacji obiektów i obszarów turystycznych i udział w nim mogły wziąć te destynacje, które wykorzystują potencjał obszarów zrewitalizowanych, gdzie turystyka współgra z unikalnym charakterem miejsca i potrzebami mieszkańców. Nagrodę główną w konkursie otrzymał Urząd Miasta Żyrardowa za Zespół Zabytkowy Osady Fabrycznej.

Dodał: RS, 25 Maja 2011

Za trzy tygodnie Szczecin przeżywać będzie prawdziwe oblężenie. Na Wałach Chrobrego i Łasztowni zgromadzą się tłumy mieszkańców i turystów by wspólnie świętować największą plenerową szczecińską imprezę. Na potrzeby promocji wydarzenia przygotowano szeroką kampanię informacyjną, w której wykorzystano zarówno media jak i outdoor.

13 Lipca 2011

Z czego słynie Melbourne? Jeśli wierzyć Internetowi, to największy rozgłos daje mu… spontaniczny uliczny taniec, z racji miejsca swojego powstania zwany melbourne shuffle.

Strona 94 z 185 [1] [2] [3] ... [46] [47] [48] ... [92] [93] [94] [95] [96] ... [138] [139] [140] ... [183] [184] [185]

Reklama
Gość
Galeria
«
1234
»
Marketing / PR
Inwestycje samorządowe
Copyright © 2008–2017 marketingmiejsca.com.pl
Książka "Wszystko co chciałbyś wiedzieć o marketingu terytorialnym. Z praktyki polskich samorządów". Zamów na www.KsiegarniaROSTER.pl