Wydatki samorządów na promocję: 2015 rok - 677 mln zł, 2014 rok - 675 mln zł, 2013 rok - 642 mln zł, 2012 rok - 628 mln zł, 2011 rok - 684 mln zł.
Zapisz się do Newslettera
Reklama
Dodał: RS, 6 Czerwca 2011

13 czerwca w pobliżu Płocka odbędzie się I Kongres Promocji Mazowsza. Nie będzie to jednak zwykła konferencja poświecona tematyce regionu. Jej celem jest nawiązanie współpracy pomiędzy przedstawicielami instytucji prowadzonych przez poszczególne samorządy Mazowsza oraz specjalistami zajmującymi marketingiem terytorialnym i promocją regionalna.

Dodał: RS, 30 Maja 2011

Już wkrótce w Sosnowcu odbędzie się VIII Ogólnopolska Konferencja Public Relations w Samorządzie. Konferencja, która dotychczas odbywała się w Kraśniku, zorganizowana zostanie w stolicy Zagłębia w dniach 8 – 10 czerwca, a hasłem przewodnim będzie  „Mieszkaniec – Media – Inwestor w relacjach z samorządem”.

Dodał: RS, 26 Maja 2011

Ruszyła kampania promocyjna Leszna. Jej celem jest wzmocnienie obrazu miasta i regionu jako destynacji dla osób aktywnych, poszukujących możliwości „rozwinięcia skrzydeł” w obszarze turystyki, sportu i rekreacji. Autorem kampanii jest Eskadra MarketPlace.

Dodał: RS, 25 Maja 2011

Tegoroczna edycja konkursu Komisji Europejskiej „Najlepsze Europejskie Destynacje Turystyczne – EDEN” poświęcona była rewitalizacji obiektów i obszarów turystycznych i udział w nim mogły wziąć te destynacje, które wykorzystują potencjał obszarów zrewitalizowanych, gdzie turystyka współgra z unikalnym charakterem miejsca i potrzebami mieszkańców. Nagrodę główną w konkursie otrzymał Urząd Miasta Żyrardowa za Zespół Zabytkowy Osady Fabrycznej.

Dodał: RS, 25 Maja 2011

Za trzy tygodnie Szczecin przeżywać będzie prawdziwe oblężenie. Na Wałach Chrobrego i Łasztowni zgromadzą się tłumy mieszkańców i turystów by wspólnie świętować największą plenerową szczecińską imprezę. Na potrzeby promocji wydarzenia przygotowano szeroką kampanię informacyjną, w której wykorzystano zarówno media jak i outdoor.

13 Lipca 2011

Z czego słynie Melbourne? Jeśli wierzyć Internetowi, to największy rozgłos daje mu… spontaniczny uliczny taniec, z racji miejsca swojego powstania zwany melbourne shuffle.

Dodał: RS, 8 Maja 2011

Podlaska Regionalna Organizacja Turystyczna po raz czwarty zaprasza do  Konkursu na „Najlepszy Produkt Turystyczny – Certyfikat POT”, którego głównym organizatorem jest Polska Organizacja Turystyczna. Udział w konkursie to okazja do promocji i rozwoju produktów turystycznych województwa podlaskiego w kraju  i zagranicą.

Strona 91 z 182 [1] [2] [3] ... [45] [46] [47] ... [89] [90] [91] [92] [93] ... [135] [136] [137] ... [180] [181] [182]

Reklama
Gość
Galeria
«
1234
»
Marketing / PR
Inwestycje samorządowe
Copyright © 2008–2017 marketingmiejsca.com.pl
Książka "Wszystko co chciałbyś wiedzieć o marketingu terytorialnym. Z praktyki polskich samorządów". Zamów na www.KsiegarniaROSTER.pl
Authentic Cheap Jordans Cheap Jordans For Women Cheap Jordans For Kids Cheap Authentic Jordans Nike Roshe Run Dames Goedkope Nike Air Max Nike Air Max 1 Goedkoop Nike Free Run 5.0 Dames Nike Free Run Heren Nike Roshe Run Dames Zwart Nike Roshe Run Kopen Nike Roshe Run Blauw Nike Roshe Run White Asics hardloopschoenen Goedkope Nike Air Max Goedkope Nike Air Max 1 Nike Air Max Dames Nike Air Max Heren Nike Free Run Dames Nike Free Run Heren Nike Free Run Kids Nike Roshe Run Dames Nike Roshe Run Kopen Nike Roshe Run Heren New Balance 574 Dames New Balance Sneakers Nike Air Max 1 Dames Nike Air Max 2014 Dames Nike Air Max 90 Dames New Balance Dames New Balance 574 Nike Air Max 1 Heren Nike Air Max 2014 Heren Nike Air Max 2015 Dames Nike Air Max 2015 Heren Nike Air Max 90 Heren Nike Flyknit Air Max Dames Nike Flyknit Air Max Heren Nike Free Run Heren Nike Roshe Run Blauw Dames Nike Roshe Run Blauw Heren Nike Roshe Run Heren Nike Roshe Run Roze Nike Roshe Run Zwart Dames Nike Roshe Run Zwart Heren Nike Free Run Dames