Wydatki samorządów na promocję: 2015 rok - 677 mln zł, 2014 rok - 675 mln zł, 2013 rok - 642 mln zł, 2012 rok - 628 mln zł, 2011 rok - 684 mln zł.
Zapisz się do Newslettera
Reklama
Dodał: RS, 15 Czerwca 2011

Trwa ogólnopolska kampania promująca Kołobrzeg jako miejsce atrakcyjne turystycznie. Poza nośnikami zewnętrznymi Kołobrzeg będzie także obecny w TVP2 i na antenach TVN. 

Dodał: RS, 13 Czerwca 2011

Agencja 2ba opracowała „Strategię marketingową Ziemi Kłodzkiej, Gór Orlickich i Podorlicka” oraz nowe logo i markowe produkty turystyczne Ziemi Kłodzkiej.

Dodał: RS, 13 Czerwca 2011

890 billboardów w całej Pol­sce, spot emi­towany w telewizji oraz „rola" w nowym serialu to główne fi­lary kampanii wizerunkowej województwa lubelskiego - „Lu­belskie. Smakuj życie". Koszt kampanii to 1,1 mln zł.

Dodał: RS, 13 Czerwca 2011

W pierwszej połowie czerwca ruszyła największa multimedialna kampania promującą polską turystykę za granicą pod hasłem „Polska. Move Your Imagination”. Podczas kampanii, Polska Organizacja Turystyczna chce przekonać odbiorców, że wyjazd do Polski zawsze będzie czymś więcej niż niebanalnym przeżyciem. Wszystkie działania promocyjne w Projekcie stawiają na innowacyjność, odejście od schematów i stereotypów. Polska ma być przedstawiany jako kraj intrygujący, ciekawy, poruszający wyobraźnię i nie pozostawiający nikogo obojętnym.

Dodał: RS, 6 Czerwca 2011

Trwa kampania mająca przypomnieć kandydaturę Lublina do tytułu ESK2016. Motyw graficzny pochodzi z pierwszej aplikacji do tego konkursu, a jest to praca młodej lubelskiej artystki Małgorzaty Rybickiej. Mapa miasta wpisana w ludzką dłoń odnosi się do kolejnego hasła \"Człowiek w Mieście - Miasto w Człowieku\". Kampania ma przypomnieć o kandydaturze Lublina do tytułu ESK 2016.

Dodał: RS, 6 Czerwca 2011

Niemal 90 organizacji pozarządowych, firm, instytucji kultury, uczelni i mediów. Jeden prosty komunikat "Wspieramy starania Gdańska i Metropolii o tytuł Europejskiej Stolicy Kultury w 2016 roku." Rusza kampania promocyjna Gdańsk 2016. Jej celem jest pokazanie, że Europejska Stolica Kultury to projekt, który łączy ze sobą różne środowiska. Swoje poparcie wyraziły między innymi największe media w regionie.

Dodał: RS, 6 Czerwca 2011

Trwa finałowa kampania starań Warszawy o tytuł Europejskiej Stolicy Kultury 2016. Hasło „kandyduje(MY)” zilustrowane zostało 21 syrenkami reprezentującymi rożne grupy społeczne i zawodowe.

Strona 90 z 182 [1] [2] [3] ... [44] [45] [46] ... [88] [89] [90] [91] [92] ... [135] [136] [137] ... [180] [181] [182]

Reklama
Gość
Galeria
«
1234
»
Marketing / PR
Inwestycje samorządowe
Copyright © 2008–2017 marketingmiejsca.com.pl
Książka "Wszystko co chciałbyś wiedzieć o marketingu terytorialnym. Z praktyki polskich samorządów". Zamów na www.KsiegarniaROSTER.pl
Authentic Cheap Jordans Cheap Jordans For Women Cheap Jordans For Kids Cheap Authentic Jordans Nike Roshe Run Dames Goedkope Nike Air Max Nike Air Max 1 Goedkoop Nike Free Run 5.0 Dames Nike Free Run Heren Nike Roshe Run Dames Zwart Nike Roshe Run Kopen Nike Roshe Run Blauw Nike Roshe Run White Asics hardloopschoenen Goedkope Nike Air Max Goedkope Nike Air Max 1 Nike Air Max Dames Nike Air Max Heren Nike Free Run Dames Nike Free Run Heren Nike Free Run Kids Nike Roshe Run Dames Nike Roshe Run Kopen Nike Roshe Run Heren New Balance 574 Dames New Balance Sneakers Nike Air Max 1 Dames Nike Air Max 2014 Dames Nike Air Max 90 Dames New Balance Dames New Balance 574 Nike Air Max 1 Heren Nike Air Max 2014 Heren Nike Air Max 2015 Dames Nike Air Max 2015 Heren Nike Air Max 90 Heren Nike Flyknit Air Max Dames Nike Flyknit Air Max Heren Nike Free Run Heren Nike Roshe Run Blauw Dames Nike Roshe Run Blauw Heren Nike Roshe Run Heren Nike Roshe Run Roze Nike Roshe Run Zwart Dames Nike Roshe Run Zwart Heren Nike Free Run Dames