Wydatki samorządów na promocję: 2016 rok - 667 mln zł, 2015 rok - 677 mln zł, 2014 rok - 675 mln zł, 2013 rok - 642 mln zł, 2012 rok - 628 mln zł, 2011 rok - 684 mln zł.
Zapisz się do Newslettera
Reklama
Dodał: RS, 19 Lipca 2011

Jakie nowe trendy pojawiają się w turystyce biznesowej na świecie? Dlaczego warto korzystać z profesjonalnych dostawców usług incentive travel? Co wpływa na efektywność organizowanych podróży motywacyjnych? Odpowiedzi na te zagadnienia znajdą uczestnicy konferencji „Bliżej incentive travel” odbywającej się 22 września, podczas XIX Międzynarodowych Targów Turystycznych TT Warsaw 2011 pod patronatem serwisu MarketingMiejsca.com.pl.

Dodał: RS, 19 Lipca 2011

Urząd Miejski w Radomiu ogłosił konkurs na realizację kampanii wizerunkowo-informacyjnej „Precyzja jest w nas”. Miasto dąży do umocnienia Marki wśród mieszkańców Radomia i okolic. Przedmiotem konkursu jest m.in. przygotowanie i przedstawienie założeń kreatywnych dla kampanii, w tym scenariuszy reklam audiowizualnych oraz eventów lub innych form plenerowych, projektów graficznych oraz projektów i opisów działań w internecie i gadżetów, innych nietypowych form marketingowych.

Dodał: RS, 13 Lipca 2011

Z czego chcemy być znani? To pytanie dobrze oddaje sens tzw. pozycjonowania. Chodzi w nim o określenie tego jak chcemy by nas postrzegano, jak chcemy umiejscowić się w świadomości innych ludzi? W Charsznicy odpwiedź brzmiała KAPUSTA. Może dla kogoś z zewnatrz kapusta nie brzmi dobrze. Ale oczywiście w Charsznicy jest inaczej. Mówi się tu o niej „zielone złoto”, co dobrze oddaje wysiłek związany z jej uprawą i przetwórstwem, pasję i pracowitość mieszkańców. Samorządowcy i przedsiębiorcy postanowili pokazać, że „kapusta charsznicka” brzmi dumnie. Od 17 lat organizują Dni Kapusty. 13 lat temu, 27 września 1998, samozwańczo ogłosili się „Kapuścianą Stolicą Polski”. W ten sposób promują region i jego wiodącą produkcję. Oto kluczowe aktywności, które pomogły zbudować przyjęte pozycjonowanie.

Dodał: RS, 13 Lipca 2011

F25 – interaktywny dom produkcyjny, odpowiada za filmową oprawę projektu „Czy jarasz się Polską?” organizowanego przez serwis OtoWakacje. Kolejne etapy konkursu i filmowy zapis castingu, który wspierał działania promocyjne, regularnie umieszczano na stronie internetowej i w social media.

Dodał: RS, 13 Lipca 2011

28 miasta i 12 województw odpowiedziało na prośbę serwisu MarketingMiejsca.com.pl przedstawiając wysokość swoich budżetów przeznaczonych na promocję i marketing w 2011 roku. Łącznie te miasta wydadzą na promocję w tym roku 174,7 mln zł, a urzędy marszałkowskie ponad 45,3 mln zł – z czego połowę tej kwoty wydają województwa: wielkopolskie i warmińsko-mazurskie.

Dodał: Robert Stępowski, 25 Maja 2011

Warszawa potrzebuje kolejnych dziesięciu lat i kilkudziesięciu milionów zł, aby zmienić jej postrzeganie w oczach Polaków. - Na razie chciałabym, żeby świadomość, że Chopin był z Warszawy i spędził tu 20 lat, czyli połowę życia, wzrosła do 50 procent! - mówi w rozmowie z serwisem MarketingMiejsca.com.pl Katarzyna Ratajczyk, dyrektor Biura Promocji Miasta Urzędu m.st. Warszawy.

Dodał: RS, 7 Lipca 2011

Podczas sesji Rady Miasta, która odbyła się 27 czerwca 2011 roku, projekt uchwały w sprawie SIM został przyjęty, oznacza, to że Szczecin może rozpocząć jego wdrażanie. - Sądzę że pierwsze elementy sytemu powinny pojawić się w Szczecinie w ostatnim kwartale bieżącego roku. Czeka nas w tej chwili przetarg na opracowanie projketów wykonawczych poszczególnych elementów Sytemu w oparciu o opracowany katalog  SIM - przyznaje Piotr Landowski z Urzędu Miasta Szczecina.

Strona 90 z 185 [1] [2] [3] ... [44] [45] [46] ... [88] [89] [90] [91] [92] ... [136] [137] [138] ... [183] [184] [185]

Reklama
Gość
Galeria
«
1234
»
Marketing / PR
Inwestycje samorządowe
Copyright © 2008–2017 marketingmiejsca.com.pl
Książka "Wszystko co chciałbyś wiedzieć o marketingu terytorialnym. Z praktyki polskich samorządów". Zamów na www.KsiegarniaROSTER.pl
Authentic Cheap Jordans Cheap Jordans For Women Cheap Jordans For Kids Cheap Authentic Jordans Nike Roshe Run Dames Goedkope Nike Air Max Nike Air Max 1 Goedkoop Nike Free Run 5.0 Dames Nike Free Run Heren Nike Roshe Run Dames Zwart Nike Roshe Run Kopen Nike Roshe Run Blauw Nike Roshe Run White Asics hardloopschoenen Goedkope Nike Air Max Goedkope Nike Air Max 1 Nike Air Max Dames Nike Air Max Heren Nike Free Run Dames Nike Free Run Heren Nike Free Run Kids Nike Roshe Run Dames Nike Roshe Run Kopen Nike Roshe Run Heren New Balance 574 Dames New Balance Sneakers Nike Air Max 1 Dames Nike Air Max 2014 Dames Nike Air Max 90 Dames New Balance Dames New Balance 574 Nike Air Max 1 Heren Nike Air Max 2014 Heren Nike Air Max 2015 Dames Nike Air Max 2015 Heren Nike Air Max 90 Heren Nike Flyknit Air Max Dames Nike Flyknit Air Max Heren Nike Free Run Heren Nike Roshe Run Blauw Dames Nike Roshe Run Blauw Heren Nike Roshe Run Heren Nike Roshe Run Roze Nike Roshe Run Zwart Dames Nike Roshe Run Zwart Heren Nike Free Run Dames