Wydatki samorządów na promocję: 2016 rok - 667 mln zł, 2015 rok - 677 mln zł, 2014 rok - 675 mln zł, 2013 rok - 642 mln zł, 2012 rok - 628 mln zł, 2011 rok - 684 mln zł.
Zapisz się do Newslettera
Reklama
Dodał: www.MarketingMiejsca.com.pl, 10 Maja 2017

Estetyczna, minimalistyczna, nowoczesna, wpisująca się w tradycję i historię miasta – to nowa identyfikacja miasta Wadowice. Władze samorządowe zamiast tworzyć nowe logo, z którym zazwyczaj bardzo trudno utożsamiać się mieszkańcom, postanowiły odświeżyć, uprościć i dostosować do współczesnych wymogów i poczucia estetyki herb miasta. Samorząd poszedł nawet jeszcze dalej w porządkowaniu i uspójnieniu identyfikacji wizualnej. Zlikwidowano logotypy jednostek podległych miastu i zastąpiono je odpowiednio modyfikowanym znakiem promocyjnym miasta. Podobnie w 2015 roku postąpił Słupsk, który zrezygnował z używania starego logo, na rzecz zmodyfikowanego i dostosowanego do potrzeb identyfikacji wizualnej miasta herbu z charakterystycznym gryfem. Pozostaje mieć nadzieję, że inne samorządy pójdą tą samą drogą. Ważne jednak, aby nie wylewać teraz „dziecka z kąpielą” i na siłę oraz w pośpiechu nie pozbywać się wszystkich dotychczasowych logotypów ponownie zmieniając aktualną identyfikację wizualną miast, miasteczek i gmin.

Dodał: www.MarketingMiejsca.com.pl, 9 Maja 2017

Ponad 300 osób uczestniczyło w Kongresie Profesjonalistów Public Relations, który odbył się w rzeszowskim hotelu Hilton Garden Inn w dniach 20 i 21 kwietnia. Tegoroczne spotkanie branży PR obfitowało nie tylko w interesujące prelekcje – w jego trakcie odbyły się także debata oksfordzka, warsztaty praktyczne oraz sesja naukowa. Organizatorami Kongresu były firmy Newsline oraz Ideo.

Dodał: www.MarketingMiejsca.com.pl, 28 Kwietnia 2017

Do sprzedaży trafiło trzecie wydanie książki Roberta Stępowskiego "Wszystko co chciałbyś wiedzieć o marketingu terytorialnym. Z praktyki polskich samorządów". Na 254 stronach znajdziecie tylko praktyczne informacje, liczne case study i komentarze osób na co dzień odpowiedzialnych za działania promocyjne polskich miast i regionów. Nowe wydanie zostało wzbogacone o szczegółowy opis 24 kampanii promocyjnych, realizowanych przez polskie samorządy w ostatnich latach.

Dodał: MarketingMiejsca.com.pl, 25 Kwietnia 2017

Ogólnopolskie wydarzenie inaugurujące tegoroczną, czwartą edycję „Pracowni miast" odbędzie się 26 i 27 kwietnia w Sandomierzu. To już druga wizyta w tym mieście akcji społecznej "Gazety Wyborczej". Tym razem w wydarzeniu udział weźmie także Robert Stępowski, ekspert ds. marketingu terytorialnego, założyciel platformy MarketingMiejsca.com.pl

Dodał: www.MarketingMiejsca.com.pl, 14 Kwietnia 2017

Szczecin rozwija własne kanały informacji dla mieszkańców. „Wiadomości Szczecin”, czyli miejski system informacyjny oprócz Internetu i druku zyskał nowe platformy dotarcia do mieszkańców. „Taki jest Szczecin!” to hasło wiosennej kampanii promującej miejski serwis informacyjny oraz aplikacje mobilne. Cele kampanii to przede wszystkim zwiększenie grupy odbiorców wszystkich platform „Wiadomości Szczecin”: serwisu wiadomosci.szczecin.eu, aplikacji mobilnych oraz wydania drukowanego. Idea jaka stoi za serwisem jest jednocześnie mianownikiem łączącym wszystkie formy w jakich WS istnieje: kompleksowa informacja zarówno z Urzędu Miasta jak i ze wszystkich spółek miejskich, podana w prosty, bezpośredni sposób, bez zbędnych komentarzy i manipulacji. Znalazła ona swoje odzwierciedlenie w haśle kampanii.

Dodał: www.MarketingMiejsca.com.pl, 14 Kwietnia 2017

Samorząd Województwa Mazowieckiego już po raz siódmy organizuje Otwarcie Sezonu Turystycznego na Mazowszu. Inaugurację odbędzie się 22 kwietnia br. podczas XXII edycji Targów Turystyki i Wypoczynku Lato 2017 w Warszaiwe. Otwarcie Sezonu Turystycznego na Mazowszu po raz pierwszy zostało zorganizowane w 2011 r. w ramach kampanii promocyjnej „Mazowsze. Weekend dwa kroki stąd”, a od 2012 r. odbywa się podczas targów Turystyki i Wypoczynku LATO. Nieprzypadkowo już po raz szósty organizacja tej imprezy zbiegła się z targami. Województwo mazowieckie pełni tu szczególną rolę – Regionu Partnerskiego. Zdecydowaliśmy o połączeniu tych dwóch wydarzeń, ponieważ kwietniowy weekend to najlepszy moment na zaprezentowanie oferty turystycznej na wiosenne i letnie wyjazdy turystyczno-rekreacyjne dla całych rodzin.

Dodał: www.MarketingMiejsca.com.pl, 12 Kwietnia 2017

Tematem przewodnim IV Gryfickiego Forum Społeczno-Gospodarczego będzie "Marketing terytorialny – chwyt czy mit w zarządzaniu regionem?", czyli próba odpowiedzi na pytanie "Jak zbudować i wypromować markę regionu gryfickiego?". Forum odbędzie się 23 maja w siedzibie Wydziału Ekonomii i Pedagogiki ZPSB w Gryficach.

Strona 2 z 185 [1] [2] [3] [4] ... [92] [93] [94] ... [183] [184] [185]

Reklama
Gość
Galeria
«
1234
»
Marketing / PR
Inwestycje samorządowe
Copyright © 2008–2017 marketingmiejsca.com.pl
Książka "Wszystko co chciałbyś wiedzieć o marketingu terytorialnym. Z praktyki polskich samorządów". Zamów na www.KsiegarniaROSTER.pl
Authentic Cheap Jordans Cheap Jordans For Women Cheap Jordans For Kids Cheap Authentic Jordans Nike Roshe Run Dames Goedkope Nike Air Max Nike Air Max 1 Goedkoop Nike Free Run 5.0 Dames Nike Free Run Heren Nike Roshe Run Dames Zwart Nike Roshe Run Kopen Nike Roshe Run Blauw Nike Roshe Run White Asics hardloopschoenen Goedkope Nike Air Max Goedkope Nike Air Max 1 Nike Air Max Dames Nike Air Max Heren Nike Free Run Dames Nike Free Run Heren Nike Free Run Kids Nike Roshe Run Dames Nike Roshe Run Kopen Nike Roshe Run Heren New Balance 574 Dames New Balance Sneakers Nike Air Max 1 Dames Nike Air Max 2014 Dames Nike Air Max 90 Dames New Balance Dames New Balance 574 Nike Air Max 1 Heren Nike Air Max 2014 Heren Nike Air Max 2015 Dames Nike Air Max 2015 Heren Nike Air Max 90 Heren Nike Flyknit Air Max Dames Nike Flyknit Air Max Heren Nike Free Run Heren Nike Roshe Run Blauw Dames Nike Roshe Run Blauw Heren Nike Roshe Run Heren Nike Roshe Run Roze Nike Roshe Run Zwart Dames Nike Roshe Run Zwart Heren Nike Free Run Dames