Wydatki samorządów na promocję: 2016 rok - 667 mln zł, 2015 rok - 677 mln zł, 2014 rok - 675 mln zł, 2013 rok - 642 mln zł, 2012 rok - 628 mln zł, 2011 rok - 684 mln zł.
Zapisz się do Newslettera
Reklama
Dodał: www.MarketingMiejsca.com.pl, 14 Kwietnia 2017

Samorząd Województwa Mazowieckiego już po raz siódmy organizuje Otwarcie Sezonu Turystycznego na Mazowszu. Inaugurację odbędzie się 22 kwietnia br. podczas XXII edycji Targów Turystyki i Wypoczynku Lato 2017 w Warszaiwe. Otwarcie Sezonu Turystycznego na Mazowszu po raz pierwszy zostało zorganizowane w 2011 r. w ramach kampanii promocyjnej „Mazowsze. Weekend dwa kroki stąd”, a od 2012 r. odbywa się podczas targów Turystyki i Wypoczynku LATO. Nieprzypadkowo już po raz szósty organizacja tej imprezy zbiegła się z targami. Województwo mazowieckie pełni tu szczególną rolę – Regionu Partnerskiego. Zdecydowaliśmy o połączeniu tych dwóch wydarzeń, ponieważ kwietniowy weekend to najlepszy moment na zaprezentowanie oferty turystycznej na wiosenne i letnie wyjazdy turystyczno-rekreacyjne dla całych rodzin.

Dodał: www.MarketingMiejsca.com.pl, 12 Kwietnia 2017

Tematem przewodnim IV Gryfickiego Forum Społeczno-Gospodarczego będzie "Marketing terytorialny – chwyt czy mit w zarządzaniu regionem?", czyli próba odpowiedzi na pytanie "Jak zbudować i wypromować markę regionu gryfickiego?". Forum odbędzie się 23 maja w siedzibie Wydziału Ekonomii i Pedagogiki ZPSB w Gryficach.

Dodał: www.MarketingMiejsca.com.pl, 11 Kwietnia 2017

Wystartowała ogólnopolska kampania promocyjna 10. edycji Festiwalu Muzyki Filmowej w Krakowie. Layout tegorocznej odsłony wydarzenia utrzymany jest w stylistyce przełomu lat 80-tych i 90-tych. Plakaty festiwalowe zawisną na citylightach w największych polskich miastach (m.in. w Warszawie, Katowicach oraz w Krakowie). Billboardy będą eksponowane w Krakowie. Autorem kreacji graficznej jest Łukasz Markiewicz. Za planowanie i zakup mediów odpowiada departament marketingu Krakowskiego Biura Festiwalowego. Strategicznym sponsorem tegorocznej edycji Festiwalu jest TAURON Polska Energia SA. Mecenasami Festiwalu Muzyki Filmowej w Krakowie są - Bukovina Resort i Autoremo Spółka Jawna, sponsorem - Galeria Krakowska, a strategicznymi partnerami - Cinema City Poland i Kraków Airport. Festiwal rozpocznie się 17 maja i potrwa siedem dni (do 23 maja). Współorganizatorem FMF jest radio RMF Classic.

Dodał: www.MarketingMiejsca.com.pl, 11 Kwietnia 2017

Zadaniem wyłonionej w drodze przetargu agencji będzie opracowanie dokumentu kierunkowego dotyczącego marki Warszawa, w kontekście Aktualizacji Strategii Rozwoju m.st. Warszawy do 2030 r. oraz wypracowanie metodyki pozwalającej na dokonywanie regularnego badania i oceniania marki Warszawa. Wynikiem realizacji przedmiotu zamówienia ma być stworzenie zasad profesjonalnego zarządzania wizerunkiem m.st. Warszawy, określenie długookresowych wytycznych strategicznych dla marki Warszawa i planu wdrożenia tych wytycznych oraz opracowanie zasad komunikacji marki Warszawa wraz z planem komunikacji marketingowej. Dokument ma być gotowy do 27 listopada 2017 roku, a dokumenty przetargowe można składać do 24 kwietnia.

Dodał: www.MarketingMiejsca.com.pl, 5 Kwietnia 2017

Kolejny samorząd uwierzył, że city placement to jedna z najbardziej efektywnych, angażujących widza i nieinwazyjnych form promocji miasta. Do udziału w przetargu, który miał wyłonić stację telewizyjną, która zechce w Rybniku nakręcić minimum 12-odcinkowy serial, zgłosił się tylko TVN. Zdjęcia do serialu maja ruszyć już w tym miesiącu, zaś emisja odbędzie się jesienią tego roku. Na pytania serwisu MarketingMiejsca.com.pl dotyczące promocji Rybnika w przygotowywanym serialu odpowiada Robert Cebula, naczelnik wydziału promocji Rybnika.

Dodał: www.MarketingMiejsca.com.pl, 6 Kwietnia 2017

Agencja reklamowa DSK przeprowadziła kampanię w związku z konkursem Filantrop Krakowa A.D. 2016 ogłoszonym przez Radę Miasta Krakowa.

Dodał: www.MarketingMiejsca.com.pl, 4 Kwietnia 2017

Do 14 kwietnia 2017 roku swoje oferty powinny złożyć agencje, które chciałyby powalczyć o budżet reklamowy Gdańska. Miasto Gdańsk jesienia tego roku chce przeprowadzić internetową kampanię reklamową skierowaną do turystów zagranicznych. Kluczową grupę stanowią turyści z Wlk. Brytanii i Irlandii, Niemiec, Norwegii, Szwecji oraz Danii zwani „Odkrywcami kultury”. Dzięki kampanii Gdańsk, na wybranych rynkach, chce zbudować wizerunek atrakcyjnej, dynamicznej destynacji turystyki city-break (weekendowej) bazując na pozycjonowaniu marki miasta oraz dedykowanym produkcie turystycznym (niezwykła historia i kultura, specyficzny klimat i aura miasta, wiele nietuzinkowych atrakcji). Budżet kampanii nie może przekroczyć 500 tys. zł.

Strona 2 z 184 [1] [2] [3] [4] ... [92] [93] [94] ... [182] [183] [184]

Reklama
Gość
Galeria
«
1234
»
Marketing / PR
Inwestycje samorządowe
Copyright © 2008–2017 marketingmiejsca.com.pl
Książka "Wszystko co chciałbyś wiedzieć o marketingu terytorialnym. Z praktyki polskich samorządów". Zamów na www.KsiegarniaROSTER.pl
Authentic Cheap Jordans Cheap Jordans For Women Cheap Jordans For Kids Cheap Authentic Jordans Nike Roshe Run Dames Goedkope Nike Air Max Nike Air Max 1 Goedkoop Nike Free Run 5.0 Dames Nike Free Run Heren Nike Roshe Run Dames Zwart Nike Roshe Run Kopen Nike Roshe Run Blauw Nike Roshe Run White Asics hardloopschoenen Goedkope Nike Air Max Goedkope Nike Air Max 1 Nike Air Max Dames Nike Air Max Heren Nike Free Run Dames Nike Free Run Heren Nike Free Run Kids Nike Roshe Run Dames Nike Roshe Run Kopen Nike Roshe Run Heren New Balance 574 Dames New Balance Sneakers Nike Air Max 1 Dames Nike Air Max 2014 Dames Nike Air Max 90 Dames New Balance Dames New Balance 574 Nike Air Max 1 Heren Nike Air Max 2014 Heren Nike Air Max 2015 Dames Nike Air Max 2015 Heren Nike Air Max 90 Heren Nike Flyknit Air Max Dames Nike Flyknit Air Max Heren Nike Free Run Heren Nike Roshe Run Blauw Dames Nike Roshe Run Blauw Heren Nike Roshe Run Heren Nike Roshe Run Roze Nike Roshe Run Zwart Dames Nike Roshe Run Zwart Heren Nike Free Run Dames