Wydatki samorządów na promocję: 2016 rok - 667 mln zł, 2015 rok - 677 mln zł, 2014 rok - 675 mln zł, 2013 rok - 642 mln zł, 2012 rok - 628 mln zł, 2011 rok - 684 mln zł.
Zapisz się do Newslettera
Reklama
20 Czerwca 2010

Na czterech wielkoformatowych ekranach wyświetlany będzie spot promujący Warszawę. 3 października po raz osiemnasty odbywał się Dzień Jedności Niemiec. Z tej okazji w dniach 3-5 października zaplanowano huczne obchody. Jak co roku w Berlinie przy Bramie Brandenburskiej zostanie zorganizowany wielki 3-dniowy festyn dla  mieszkańców miasta. Była tam także Warszawa.

20 Czerwca 2010

XII Międzynarodowe Seminarium face 2008 odbędzie się w dniach 21-22 października w warszawskim Hotelu InterContinental. Gościem specjalnym będzie Roger D’Aprix – uznawany za czołowego myśliciela w zakesie strategicznej komunikacji wewnętrznej i praktycznego zarządzania komunikacją w firmach. Tegoroczna edycja seminarium face nosi tytuł: „Nowoczesne strategie komunikacji – Strategia, Odbiorcy, Narzędzia”. W poniedziałek, 20 października, odbędą się warsztaty, które pomogą odpowiedzieć na pytanie „Jak efektywnie komunikować poważne zmiany i duże projekty?” Poprowadzi je Urszula Jabłońska – Senior Consultant GFMP Management Consultants.

20 Czerwca 2010

Wirtualne społeczności są łakomym kąskiem dla reklamodawców. Czemu? Ponieważ zakładając swój profil podajemy administratorowi szereg danych, łącznie z naszymi upodobaniami, adresem zamieszkania, numerem telefonu oraz inne informacji pozwalające przygotować specjalistom od reklamy tak ofertę, abyśmy mieli wrażenie, że została ona stworzona specjalnie dla nas. Jeszcze niedawno Internet uważany za jeden z najbardziej anonimowych kanałów komunikacji, dziś staje się miejscem, gdzie nasz dane - nie tylko personalne - ale również dotyczące życia prywatnego, stają się zupełnie publiczne i dostępne dla wszystkich. Swego rodzaju Internetowemu ekshibicjonizmowi w naszym kraju poddaje się już ponad połowa Polaków. 18 mln osób na "Naszej-klasie".

20 Czerwca 2010

Radomsko (woj. łódzkie) pracuje nad Strategią Marki - Miasto Radomsko na lata 2008 - 2016. W tym celu powstanie zespół ds. strategii, składający się ze specjalistów, mieszkańców i urzędników, którego zadaniem będą wspólne prace nad nowym wizerunkiem miasta.

19 Czerwca 2010

Od 6 do 12 października 2008 roku telewizja CNN będzie nadawała program z Polski. To niewątpliwie duża możliwość promocji naszego kraju na świecie. Polskie miasta i regiony nie czekają jednak z założonymi rękoma na tego typu okazje by pokazywać swoje walory i powalczyć o turystę, nie tylko tego krajowego. Niemal cały czas trwają zewnętrzne kampanie wizerunkowe, a także wewnętrzne mające zwiększyć poczucie przynależności mieszkańców do miejsca, w którym żyją.

19 Czerwca 2010

Produkty, przedsiębiorstwa, ludzie walczą o obecność w mediach. Ta rywalizacja nie dotyczy tylko tych „największych”. O to by zaistnieć na szklanym ekranie lub w gazecie zabiegają także lokalni politycy i to nie tylko podczas kampanii wyborczej. Kupowanie czasu antenowego i powierzchni w lokalnej prasie to w przypadku większości samorządów stała pozycja w budżecie. Niestety najczęściej są to pieniądze wydawane niewłaściwie.

19 Czerwca 2010

Były plany odbudowany ciechanowskiego zamku. Niektóre jego elementy miały zostać wykonane z metalu i szkła. Nowa, futurystyczna wizja zabytku miała przyciągnąć turystów i wpłynąć na ożywienie regionu. Wiceminister kultury i dziedzictwa narodowego Tomasz Merta podtrzymał jednak decyzję konserwatora zabytków, który uznał, że będzie to zbyt wielka ingerencja w zabytkowe mury Zamku Książąt Mazowieckich – miejsca, w którym przez pewien czas przebywała królowa Bona.

Strona 184 z 185 [1] [2] [3] ... [91] [92] [93] ... [182] [183] [184] [185]

Reklama
Gość
Galeria
«
1234
»
Marketing / PR
Inwestycje samorządowe
Copyright © 2008–2017 marketingmiejsca.com.pl
Książka "Wszystko co chciałbyś wiedzieć o marketingu terytorialnym. Z praktyki polskich samorządów". Zamów na www.KsiegarniaROSTER.pl