Wydatki samorządów na promocję: 2016 rok - 667 mln zł, 2015 rok - 677 mln zł, 2014 rok - 675 mln zł, 2013 rok - 642 mln zł, 2012 rok - 628 mln zł, 2011 rok - 684 mln zł.
Zapisz się do Newslettera
Reklama
20 Czerwca 2010

Jutro, 25 listopada, rzeszowscy radni mają przyjąć strategię Marki oraz Program Promocji Miasta na lata 2008-2013. Dokument przygotowała poznańska agencja Public Profits. Dziś o godz. 18 w Rzeszowie odbędzie się prapremierowe przedstawienie założeń tego dokumentu. Strategia składa się z czterech części. Pierwsza jest diagnozą Rzeszowa wraz oceną stanu społeczno-ekonomicznego miasta dokonaną w oparciu o przeprowadzone analizy i badania. Drugim jej elementem jest analiza SWOT. Ostatnie dwie części to meritum, Strategia Marki Rzeszów oraz jej operacjonalizacja w postaci Programu Promocji Miasta Rzeszowa.

20 Czerwca 2010

Gdańsk, Gdynia i Sopot podjęli wspólnie działania promocyjne w Skandynawii. Kampania, która potrwa do końca roku realizowana jest przez Pomorską Regionalną Organizację Turystyczną. Ma ona zachęcić mieszkańców Szwecji i Finlandii do weekendowych wypadów do trójmiasta na tzw. city break. Promocja poza szczytem sezonu ma za zadanie skusić turystów do przyjazdu nad Zatokę Gdańską w okresie kiedy ceny usług hotelarskich są korzystniejsze niż latem, a oferta bardziej atrakcyjna. Na rok 2009 zaplanowano kolejne wspólne przedsięwzięcia promocyjne w krajach Skandynawskich, które zostały wysoko wypozycjonowane  w Strategii Marketingowej Polski w sektorze turystyki na lata 2008-2015.

20 Czerwca 2010

Gorzów i firma TPV Displays Polska zawarły porozumienie o współpracy, które zakłada podejmowanie wspólnych działań promocyjnych. Pierwszym efektem tej współpracy było przekazanie przez TPV telebimu, z którego mieszkańcy Gorzowa korzystają podczas imprez sportowych i koncertów na stadionie. Kampania „Łączy nas Gorzów” jest kolejnym efektem promocyjnym podpisanego porozumienia, z którego obie strony wynoszą korzyści.

20 Czerwca 2010

Konkurs na opracowanie strategii promocji miasta i komunikacji marketingowej Łodzi ma zostać ogłoszony w pierwszej połowie 2009 roku. Aktualnie miasto, we współpracy z prof. Tomaszem Domańskim z katedry marketingu międzynarodowego i dystrybucji Uniwersytetu Łódzkiego, prowadzi konsultacje społeczne. Miejscy urzędnicy mają nadzieję, że firma, która wygra konkurs, weźmie pod uwagę wyniki tych konsultacji. Dotychczas najbardziej spójnymi działaniami promocyjnymi Łodzi są te związane z próbą zdobycia tytułu Europejskiej Stolicy Kultury 2016.

20 Czerwca 2010

Wciąż nie rozstrzygnięto przetargu na promocję Białegostoku na terenie Polski. Pod koniec października minął termin składania ofert. Swoje zainteresowanie promocja miasta wyraziło pięć podmiotów. Wyniki przetargu miały być znane w pierwszej połowie tego miesiąca. 4 listopada wpłynął protest złożony przez Stowarzyszenie Federacja Zielonych w Białymstoku. Stowarzyszenie uważa, że niektóre warunki uczestnictwa w przetargu są niezgodne z prawem i uniemożliwiają organizacji uczestnictwo w nim. 10 listopada prezydent Białegostoku Tadeusz Truskolaski protest odrzucił. Od tego dnia Stowarzyszenie Federacja Zielonych ma 10 dni na odwołanie się od decyzji do Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych.

20 Czerwca 2010

Tczew wpadł na pomysł, aby zamiast gumowych bransoletek, czy breloczków, promować miasto przez pendrive 2 GB wbudowanego w plastikową bransoletkę z informacją o 750-leciu miasta. Bransoletka ma mieć wydźwięk promocyjny na zewnątrz, dla mieszkańców innych miast Polski, ale także wśród tczewian. Do każdej bransoletki dołączony jest woreczek z aksamitu, który pełni funkcję futerału. Wyprodukowanie jednej bransoletki kosztuje ok. 40 zł.

20 Czerwca 2010

76 tys. zł kosztuje ekspozycja 50 wielkoformatowych reklam w Warszawie, promujących Skierniewice jako dobre miejsce do zamieszkania. 26 tys. zł. na ten cel z budżetu wyasygnował skierniewicki Ratusz. Władze miasta zdecydowały się także na pokrycie kosztów druku billboardów - 14 tys. zł i ich projekt 800 zł. Resztę kosztów związanych z kampanią pokryli developerzy. Kampania będzie trwała do końca grudnia 2008 roku.

Strona 180 z 185 [1] [2] [3] ... [89] [90] [91] ... [178] [179] [180] [181] [182] [183] [184] [185]

Reklama
Gość
Galeria
«
1234
»
Marketing / PR
Inwestycje samorządowe
Copyright © 2008–2017 marketingmiejsca.com.pl
Książka "Wszystko co chciałbyś wiedzieć o marketingu terytorialnym. Z praktyki polskich samorządów". Zamów na www.KsiegarniaROSTER.pl
Authentic Cheap Jordans Cheap Jordans For Women Cheap Jordans For Kids Cheap Authentic Jordans Nike Roshe Run Dames Goedkope Nike Air Max Nike Air Max 1 Goedkoop Nike Free Run 5.0 Dames Nike Free Run Heren Nike Roshe Run Dames Zwart Nike Roshe Run Kopen Nike Roshe Run Blauw Nike Roshe Run White Asics hardloopschoenen Goedkope Nike Air Max Goedkope Nike Air Max 1 Nike Air Max Dames Nike Air Max Heren Nike Free Run Dames Nike Free Run Heren Nike Free Run Kids Nike Roshe Run Dames Nike Roshe Run Kopen Nike Roshe Run Heren New Balance 574 Dames New Balance Sneakers Nike Air Max 1 Dames Nike Air Max 2014 Dames Nike Air Max 90 Dames New Balance Dames New Balance 574 Nike Air Max 1 Heren Nike Air Max 2014 Heren Nike Air Max 2015 Dames Nike Air Max 2015 Heren Nike Air Max 90 Heren Nike Flyknit Air Max Dames Nike Flyknit Air Max Heren Nike Free Run Heren Nike Roshe Run Blauw Dames Nike Roshe Run Blauw Heren Nike Roshe Run Heren Nike Roshe Run Roze Nike Roshe Run Zwart Dames Nike Roshe Run Zwart Heren Nike Free Run Dames