Wydatki samorządów na promocję: 2016 rok - 667 mln zł, 2015 rok - 677 mln zł, 2014 rok - 675 mln zł, 2013 rok - 642 mln zł, 2012 rok - 628 mln zł, 2011 rok - 684 mln zł.
Zapisz się do Newslettera
Reklama
Od Kongresu do Kongresu subiektywny ranking Adama Łaszyna
Dodał: www.MarketingMiejsca.com.pl, 25 Kwietnia 2016

Adam Łaszyn, prezes Alert Media Communications wygłosił prelekcję otwierającą Kongres Profesjonalistów PR 2016 pod tytułem "Od Kongresu do Kongresu. Subiektywny ranking 10 najciekawszych wydarzeń PR minionego roku". Na miejscu pierwszy znalazło się tzw. Państwo Islamskie. Dlaczego? O tym Adam Łaszyn w materiale wideo z Kongresu PR w Rzeszowie.

ZDJĘCIA z Kongresu Profesjonalistów PR 2016 tutaj>>>

Książkę "Komunikacja marketingowa 2030" z rozmowami z Sebastianem Hejnowskim, Norbertem Ofmańskim i Pawłem Trochimiukiem kupisz tutaj>>>

Marketing / PR
Inwestycje samorządowe
Copyright © 2008–2017 marketingmiejsca.com.pl
Książka "Wszystko co chciałbyś wiedzieć o marketingu terytorialnym. Z praktyki polskich samorządów". Zamów na www.KsiegarniaROSTER.pl