Wydatki samorządów na promocję: 2015 rok - 677 mln zł, 2014 rok - 675 mln zł, 2013 rok - 642 mln zł, 2012 rok - 628 mln zł, 2011 rok - 684 mln zł.
Zapisz się do Newslettera
Reklama
Obsługa medialna ŚDM i wizyty Papieża Franciszka w Polsce
Dodał: www.MarketingMiejsca.com.pl, 10 Sierpnia 2016

Pod koniec lipca oczy całego świata zwróciły się w stronę Polski. Światowe Dni Młodzieży i wizyta Papieża Franciszka były okazją do promocji Polski na arenie międzynarodowej. Polska Agencja Prasowa wspólnie z Katolicką Agencją Informacyjną przygotowały portal www.pope2016.com do obsługi medialnej wydarzenia.

Światowe Dni Młodzieży zgromadziły blisko 3 miliony pielgrzymów ze 187 krajów. Z danych dostarczonych przez Brand24 wynika, że pielgrzymi opublikowali treści, które dotarły do ponad 340 milionów użytkowników portali społecznościowych. Drugą co do wielkości grupą osób wypowiadających się publicznie byli dziennikarze. Ponad 6 000 przedstawicieli mediów korzystało z zasobów portalu www.pope2016.com, relacjonując to niezwykłe wydarzenie na cały świat. Opracowywane przez nich informacje dotarły do praktycznie każdego, kto w tym czasie oglądał w swoim kraju programy informacyjne, przeglądał portale czy sięgał po codzienną prasę.

Kształtowany w ten sposób wizerunek Polski zależał między innymi od ciężkiej pracy dziennikarzy oraz fotoreporterów. PAP i KAI we współpracy z Komitetem Organizacyjnym ŚDM Kraków 2016 relacjonowały główne wydarzenia z Krakowa i Wieliczki. W ciągu tygodnia przygotowali ponad 3 000 różnego rodzaju treści rozszerzonych o ponad 50 tys. materiałów zdjęciowych i nagrań video.

Aby opublikować tak dużą ilość materiałów, PAP uruchomił platformę do komunikacji z dziennikarzami. Za projekt i realizację portalu Pope2016.com odpowiedzialna była agencja interaktywna Ideo. Platforma powstała w oparciu o system Edito CMS przy wykorzystaniu technologii RWD. Dzięki temu portal i zawarte w nim treści były w pełni dostępne dla dziennikarzy korzystających z urządzeń mobilnych.

„Głównym zadaniem portalu było sprawne dostarczanie obiektywnych i wszechstronnych informacji związanych z wizytą Papieża Franciszka w Polsce oraz z samymi Światowymi Dniami Młodych. Z perspektywy czasu możemy stwierdzić, że skutecznie spełnił swój cel.” podsumowuje Lidia Sobańska, prezes PAP. „Publikacje jakie zostały przygotowane przez zagraniczne media na podstawie dostarczanych przez nas materiałów dotarły w praktycznie każdy zakątek świata. Wydarzenia ostatniego tygodnia, z naszą niewielką pomocą stały się więc elementem wpływającym na pozytywne postrzeganie Polski przez zagraniczne media i ich odbiorców”.

Poznaj najnowsze trendy w komunikacji marketingowej. Przeczytaj książkę "Komunikacja marketingowa 2030. Technologiczna rewolucja i mentalna ewolucja">>>

Marketing / PR
Inwestycje samorządowe
Copyright © 2008–2017 marketingmiejsca.com.pl
Książka "Wszystko co chciałbyś wiedzieć o marketingu terytorialnym. Z praktyki polskich samorządów". Zamów na www.KsiegarniaROSTER.pl
Authentic Cheap Jordans Cheap Jordans For Women Cheap Jordans For Kids Cheap Authentic Jordans Nike Roshe Run Dames Goedkope Nike Air Max Nike Air Max 1 Goedkoop Nike Free Run 5.0 Dames Nike Free Run Heren Nike Roshe Run Dames Zwart Nike Roshe Run Kopen Nike Roshe Run Blauw Nike Roshe Run White Asics hardloopschoenen Goedkope Nike Air Max Goedkope Nike Air Max 1 Nike Air Max Dames Nike Air Max Heren Nike Free Run Dames Nike Free Run Heren Nike Free Run Kids Nike Roshe Run Dames Nike Roshe Run Kopen Nike Roshe Run Heren New Balance 574 Dames New Balance Sneakers Nike Air Max 1 Dames Nike Air Max 2014 Dames Nike Air Max 90 Dames New Balance Dames New Balance 574 Nike Air Max 1 Heren Nike Air Max 2014 Heren Nike Air Max 2015 Dames Nike Air Max 2015 Heren Nike Air Max 90 Heren Nike Flyknit Air Max Dames Nike Flyknit Air Max Heren Nike Free Run Heren Nike Roshe Run Blauw Dames Nike Roshe Run Blauw Heren Nike Roshe Run Heren Nike Roshe Run Roze Nike Roshe Run Zwart Dames Nike Roshe Run Zwart Heren Nike Free Run Dames