Wydatki samorządów na promocję: 2016 rok - 667 mln zł, 2015 rok - 677 mln zł, 2014 rok - 675 mln zł, 2013 rok - 642 mln zł, 2012 rok - 628 mln zł, 2011 rok - 684 mln zł.
Zapisz się do Newslettera
Reklama
Content is king: Pierwsze w Polsce Mistrzostwa Content Marketingu pod patronatem MarketingMiejsca.com.pl
Dodał: www.MarketingMiejsca.com.pl, 29 Lipca 2016

Samorządowe strony internetowe, facebook’owe fanpage oraz gazety i biuletyny wypełnione są treścią skierowaną do różnych grup odbiorców. Swoje konta w mediach społecznościowych i blogi prowadzą również radni i samorządowi liderzy. Warto więc zainteresować się pierwszymi w Polsce Mistrzostwami Content Marketingu. Zgłoszenia do udziału w tym konkursie przyjmowane są do 30 września 2016 roku.

Magazyn „Marketing&Biznes” organizuje pierwsze w Polsce Mistrzostwa Content Marketingu. Celem imprezy jest nie tylko wyłonienie najlepszego w Polsce autora treści, ale przede wszystkim szerzenie wiedzy i komunikacji marketingowej. Konkurs składa się z dwóch etapów: wybory internetowe i głosowanie jury. Aby wyrównać szanse, uczestnicy mogą startować w Mistrzostwach w dwóch kategoriach: Freelancer oraz Firma. Każdy z nich powalczy o prestiżowe nagrody, którymi są: tytuł najlepszego autora, nagrody pieniężne (1500 zł dla Firmy oraz 2500 zł dla Freelancera) oraz pakiet reklam i szeroka promocja. Imprezę uzupełnią efektywne warsztaty.

Wszystkie zgłoszone do udziału w konkursie materiały zostaną opublikowane jednocześnie w portalu marketingibiznes.pl

Najważniejsze terminy:

30.09. 2016 r. – przyjmowanie zgłoszeń.
7.10.2016 r. – termin zbierania artykułów.
24.10.2016 r. – publikacja artykułów spełniających wymogi Regulaminu od godz. 9:00.
7.11.2016 r. – głosowanie publiczności od godz. 00:00.
15.11.2016 r. – ogłoszenie wyników o godz. 19:00.

Wszystkie niezbędne informacje o Mistrzostwach Content Marketingu znajdują się na stronie: http://mistrzostwacontent.pl/

Marketing / PR
Inwestycje samorządowe
Copyright © 2008–2017 marketingmiejsca.com.pl
Książka "Wszystko co chciałbyś wiedzieć o marketingu terytorialnym. Z praktyki polskich samorządów". Zamów na www.KsiegarniaROSTER.pl