Wydatki samorządów na promocję: 2016 rok - 667 mln zł, 2015 rok - 677 mln zł, 2014 rok - 675 mln zł, 2013 rok - 642 mln zł, 2012 rok - 628 mln zł, 2011 rok - 684 mln zł.
Zapisz się do Newslettera
Reklama
Dodał: www.MarketingMiejsca.com.pl, 26 Czerwca 2017

Trwa kampania społeczno-promocyjna Województwa Małopolskiego pod hasłem „Małopolska na rowery”. Kampania ma zachęcać do aktywności, promować jazdę na rowerze jako alternatywę dla spędzania czasu wolnego przy komputerze, tablecie czy smartfonie.

Dodał: www.MarketingMiejsca.com.pl, 8 Czerwca 2017

„System Koordynacji Marki Małopolski, zwany dalej SKMM, określa zasady planowania i prowadzenia działań marketingowych, realizowanych przez Departamenty Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego, Wojewódzkie Samorządowe Jednostki Organizacyjne nie mające osobowości prawnej oraz wybrane wojewódzkie osoby prawne, spółki kapitałowe oraz stowarzyszenia, w tym Małopolską Organizację Turystyczną, w których Województwo Małopolskie jest udziałowcem, akcjonariuszem lub członkiem, które pełnią istotną rolę w kreowaniu marki Małopolska”. Tyle przeczytamy w załączniku do Uchwały Zarządu Województwa Małopolskiego z 2016 roku. A czym w praktyce jest System Koordynacji Marki Małopolska?

Dodał: www.MarketingMiejsca.com.pl, 19 Maja 2017

Nowy terminal, udogodnienia i innowacyjne rozwiązania odpowiadające na potrzeby pasażerów. 101 połączeń #PROSTOzKRAKOWA w 2017 roku. Zapowiedź kolejnych inwestycji. Krakowski port lotniczy to serce regionu, jego wizytówka. Dzisiaj Kraków Airport przedstawia nowe logo – symbol otwarcia na kolejne wyzwania i ewolucji w strategii zarządzania biznesem. Zwycięzcą konkursu na zaprojektowanie nowego logotypu Kraków Airport wraz z księgą znaku zostało studio graficzne 2 code.

Dodał: www.MarketingMiejsca.com.pl, 10 Maja 2017

Estetyczna, minimalistyczna, nowoczesna, wpisująca się w tradycję i historię miasta – to nowa identyfikacja miasta Wadowice. Władze samorządowe zamiast tworzyć nowe logo, z którym zazwyczaj bardzo trudno utożsamiać się mieszkańcom, postanowiły odświeżyć, uprościć i dostosować do współczesnych wymogów i poczucia estetyki herb miasta. Samorząd poszedł nawet jeszcze dalej w porządkowaniu i uspójnieniu identyfikacji wizualnej. Zlikwidowano logotypy jednostek podległych miastu i zastąpiono je odpowiednio modyfikowanym znakiem promocyjnym miasta. Podobnie w 2015 roku postąpił Słupsk, który zrezygnował z używania starego logo, na rzecz zmodyfikowanego i dostosowanego do potrzeb identyfikacji wizualnej miasta herbu z charakterystycznym gryfem. Pozostaje mieć nadzieję, że inne samorządy pójdą tą samą drogą. Ważne jednak, aby nie wylewać teraz „dziecka z kąpielą” i na siłę oraz w pośpiechu nie pozbywać się wszystkich dotychczasowych logotypów ponownie zmieniając aktualną identyfikację wizualną miast, miasteczek i gmin.

Dodał: www.MarketingMiejsca.com.pl, 11 Kwietnia 2017

Wystartowała ogólnopolska kampania promocyjna 10. edycji Festiwalu Muzyki Filmowej w Krakowie. Layout tegorocznej odsłony wydarzenia utrzymany jest w stylistyce przełomu lat 80-tych i 90-tych. Plakaty festiwalowe zawisną na citylightach w największych polskich miastach (m.in. w Warszawie, Katowicach oraz w Krakowie). Billboardy będą eksponowane w Krakowie. Autorem kreacji graficznej jest Łukasz Markiewicz. Za planowanie i zakup mediów odpowiada departament marketingu Krakowskiego Biura Festiwalowego. Strategicznym sponsorem tegorocznej edycji Festiwalu jest TAURON Polska Energia SA. Mecenasami Festiwalu Muzyki Filmowej w Krakowie są - Bukovina Resort i Autoremo Spółka Jawna, sponsorem - Galeria Krakowska, a strategicznymi partnerami - Cinema City Poland i Kraków Airport. Festiwal rozpocznie się 17 maja i potrwa siedem dni (do 23 maja). Współorganizatorem FMF jest radio RMF Classic.

Dodał: www.MarketingMiejsca.com.pl, 6 Kwietnia 2017

Agencja reklamowa DSK przeprowadziła kampanię w związku z konkursem Filantrop Krakowa A.D. 2016 ogłoszonym przez Radę Miasta Krakowa.

Dodał: www.MarketingMiejsca.com.pl, 23 Marca 2017

Wystartowała międzynarodowa kampania promocyjna 14. edycji Festiwalu Misteria Paschalia. Layout tegorocznej odsłony wydarzenia utrzymany jest w minimalistycznej stylistyce i przedstawia trzy przenikające się płaszczyzny na temat ciemności, marności i odrodzenia. Plakaty festiwalowe zawisną na citylightach w największych polskich miastach (m.in. w Warszawie, Wrocławiu, Gdańsku i Krakowie). Autorem kreacji graficznej Krzysztof Iwański. Za planowanie i zakup mediów odpowiada departament marketingu Krakowskiego Biura Festiwalowego. Sponsorem tegorocznej edycji Festiwalu jest EDF Polska – Mecenas KBF. Współorganizatorem wydarzenia jest Program 2 Polskiego Radia, a strategicznym partnerem medialnym - francuska telewizja Mezzo. Festiwal rozpocznie się 10 kwietnia i potrwa tydzień (do 17 kwietnia).

Strona 1 z 13 [1] [2] [3] ... [6] [7] [8] ... [11] [12] [13]

Reklama
Gość
Galeria
«
1234
»
Marketing / PR
Inwestycje samorządowe
Copyright © 2008–2017 marketingmiejsca.com.pl
Książka "Wszystko co chciałbyś wiedzieć o marketingu terytorialnym. Z praktyki polskich samorządów". Zamów na www.KsiegarniaROSTER.pl