Wydatki samorządów na promocję: 2016 rok - 667 mln zł, 2015 rok - 677 mln zł, 2014 rok - 675 mln zł, 2013 rok - 642 mln zł, 2012 rok - 628 mln zł, 2011 rok - 684 mln zł.
Zapisz się do Newslettera
Reklama
Dodał: www.MarketingMiejsca.com.pl, 19 Maja 2017

Nowy terminal, udogodnienia i innowacyjne rozwiązania odpowiadające na potrzeby pasażerów. 101 połączeń #PROSTOzKRAKOWA w 2017 roku. Zapowiedź kolejnych inwestycji. Krakowski port lotniczy to serce regionu, jego wizytówka. Dzisiaj Kraków Airport przedstawia nowe logo – symbol otwarcia na kolejne wyzwania i ewolucji w strategii zarządzania biznesem. Zwycięzcą konkursu na zaprojektowanie nowego logotypu Kraków Airport wraz z księgą znaku zostało studio graficzne 2 code.

Dodał: www.MarketingMiejsca.com.pl, 10 Maja 2017

Estetyczna, minimalistyczna, nowoczesna, wpisująca się w tradycję i historię miasta – to nowa identyfikacja miasta Wadowice. Władze samorządowe zamiast tworzyć nowe logo, z którym zazwyczaj bardzo trudno utożsamiać się mieszkańcom, postanowiły odświeżyć, uprościć i dostosować do współczesnych wymogów i poczucia estetyki herb miasta. Samorząd poszedł nawet jeszcze dalej w porządkowaniu i uspójnieniu identyfikacji wizualnej. Zlikwidowano logotypy jednostek podległych miastu i zastąpiono je odpowiednio modyfikowanym znakiem promocyjnym miasta. Podobnie w 2015 roku postąpił Słupsk, który zrezygnował z używania starego logo, na rzecz zmodyfikowanego i dostosowanego do potrzeb identyfikacji wizualnej miasta herbu z charakterystycznym gryfem. Pozostaje mieć nadzieję, że inne samorządy pójdą tą samą drogą. Ważne jednak, aby nie wylewać teraz „dziecka z kąpielą” i na siłę oraz w pośpiechu nie pozbywać się wszystkich dotychczasowych logotypów ponownie zmieniając aktualną identyfikację wizualną miast, miasteczek i gmin.

Dodał: www.MarketingMiejsca.com.pl, 11 Kwietnia 2017

Wystartowała ogólnopolska kampania promocyjna 10. edycji Festiwalu Muzyki Filmowej w Krakowie. Layout tegorocznej odsłony wydarzenia utrzymany jest w stylistyce przełomu lat 80-tych i 90-tych. Plakaty festiwalowe zawisną na citylightach w największych polskich miastach (m.in. w Warszawie, Katowicach oraz w Krakowie). Billboardy będą eksponowane w Krakowie. Autorem kreacji graficznej jest Łukasz Markiewicz. Za planowanie i zakup mediów odpowiada departament marketingu Krakowskiego Biura Festiwalowego. Strategicznym sponsorem tegorocznej edycji Festiwalu jest TAURON Polska Energia SA. Mecenasami Festiwalu Muzyki Filmowej w Krakowie są - Bukovina Resort i Autoremo Spółka Jawna, sponsorem - Galeria Krakowska, a strategicznymi partnerami - Cinema City Poland i Kraków Airport. Festiwal rozpocznie się 17 maja i potrwa siedem dni (do 23 maja). Współorganizatorem FMF jest radio RMF Classic.

Dodał: www.MarketingMiejsca.com.pl, 6 Kwietnia 2017

Agencja reklamowa DSK przeprowadziła kampanię w związku z konkursem Filantrop Krakowa A.D. 2016 ogłoszonym przez Radę Miasta Krakowa.

Dodał: www.MarketingMiejsca.com.pl, 23 Marca 2017

Wystartowała międzynarodowa kampania promocyjna 14. edycji Festiwalu Misteria Paschalia. Layout tegorocznej odsłony wydarzenia utrzymany jest w minimalistycznej stylistyce i przedstawia trzy przenikające się płaszczyzny na temat ciemności, marności i odrodzenia. Plakaty festiwalowe zawisną na citylightach w największych polskich miastach (m.in. w Warszawie, Wrocławiu, Gdańsku i Krakowie). Autorem kreacji graficznej Krzysztof Iwański. Za planowanie i zakup mediów odpowiada departament marketingu Krakowskiego Biura Festiwalowego. Sponsorem tegorocznej edycji Festiwalu jest EDF Polska – Mecenas KBF. Współorganizatorem wydarzenia jest Program 2 Polskiego Radia, a strategicznym partnerem medialnym - francuska telewizja Mezzo. Festiwal rozpocznie się 10 kwietnia i potrwa tydzień (do 17 kwietnia).

Dodał: MarketingMiejsca.com.pl, 9 Marca 2017

Biały i niebieski – to barwy Krakowa, a także kolory nowego, odświeżonego logo naszego miasta. Logo Krakowa zostało zmienione po 20 latach od powstania pomarańczowego zarysu ulic odchodzących od Rynku Głównego z napisem „Cracovia”. W 2011 roku łacińską nazwę miasta zmieniono na polską. Nowe logo jest czytelne, jasne i precyzyjne określa markę Kraków.

Dodał: www.MarketingMiejsca.com.pl, 3 Marca 2017

Studia to nie tylko nauka, to prawdziwa życiowa przygoda, szansa na poznanie wspaniałych ludzi, odkrywanie siebie i realizację swoich pasji. Gdzie można przeżyć to wszystko? Oczywiście w Małopolsce. O tym, że nie ma lepszego miejsca na studiowanie przekonuje najnowszy spot promujący województwo.

Strona 1 z 12 [1] [2] [3] ... [5] [6] [7] ... [10] [11] [12]

Reklama
Gość
Galeria
«
1234
»
Marketing / PR
Inwestycje samorządowe
Copyright © 2008–2017 marketingmiejsca.com.pl
Książka "Wszystko co chciałbyś wiedzieć o marketingu terytorialnym. Z praktyki polskich samorządów". Zamów na www.KsiegarniaROSTER.pl
Authentic Cheap Jordans Cheap Jordans For Women Cheap Jordans For Kids Cheap Authentic Jordans Nike Roshe Run Dames Goedkope Nike Air Max Nike Air Max 1 Goedkoop Nike Free Run 5.0 Dames Nike Free Run Heren Nike Roshe Run Dames Zwart Nike Roshe Run Kopen Nike Roshe Run Blauw Nike Roshe Run White Asics hardloopschoenen Goedkope Nike Air Max Goedkope Nike Air Max 1 Nike Air Max Dames Nike Air Max Heren Nike Free Run Dames Nike Free Run Heren Nike Free Run Kids Nike Roshe Run Dames Nike Roshe Run Kopen Nike Roshe Run Heren New Balance 574 Dames New Balance Sneakers Nike Air Max 1 Dames Nike Air Max 2014 Dames Nike Air Max 90 Dames New Balance Dames New Balance 574 Nike Air Max 1 Heren Nike Air Max 2014 Heren Nike Air Max 2015 Dames Nike Air Max 2015 Heren Nike Air Max 90 Heren Nike Flyknit Air Max Dames Nike Flyknit Air Max Heren Nike Free Run Heren Nike Roshe Run Blauw Dames Nike Roshe Run Blauw Heren Nike Roshe Run Heren Nike Roshe Run Roze Nike Roshe Run Zwart Dames Nike Roshe Run Zwart Heren Nike Free Run Dames