Wydatki samorządów na promocję: 2016 rok - 667 mln zł, 2015 rok - 677 mln zł, 2014 rok - 675 mln zł, 2013 rok - 642 mln zł, 2012 rok - 628 mln zł, 2011 rok - 684 mln zł.
Zapisz się do Newslettera
Reklama
Dodał: www.MarketingMiejsca.com.pl, 29 Listopada 2016

Gorzów ma odświeżoną strategię zarządzania marką Gorzów. Jej założenia przedstawiono 22 listopada. Gorzów Wielkopolski jest miastem „szytym na miarę”, które najlepiej opisują przymiotniki „normalny”, „akurat”, „w sam raz” i to wokół tego typu skojarzeń firma zbudowała wizerunek marki.

Dodał: www.MarketingMiejsca.com.pl, 8 Lipca 2016

Eskadra wygrała postępowanie na aktualizację strategii zarządzania marką Gorzów Wielkopolski. Krakowska agencja została wybrana na podstawie zapytania ofertowego. Zapytanie zostało wysłane do firm: BNA, Eskadra oraz Metamorphosis. Obecnie Gorzów Wielkopolski komunikuje się zgodnie ze strategią opracowaną w 2009 roku przez firmę BNA, jako „Przystań”, która kojarzyć ma się z miejscem otwartym, wielokulturowym oraz tolerancyjnym, w którym każdy znajdzie bezpieczną przystań na realizację swoich życiowych celów. Za swoją pracę Eskadra otrzyma od Gorzowa Wielkopolskiego 150 tys. zł (brutto).

Dodał: www.MarketingMiejsca.com.pl, 17 Sierpnia 2015

Zakończyła się kampania promocyjna województwa lubuskiego „Zainwestuj w Lubuskie”, będąca częścią projektu „Promocja gospodarcza województwa lubuskiego – II edycja”. Budżet zakończonej 16 sierpnia 2015 roku kampanii to 113 tys. zł. - Celem głównym całego projektu (nie tylko kampanii telewizyjnej) jest promocja gospodarcza województwa lubuskiego na arenie międzynarodowej z jednoczesnym budowaniem wizerunku regionu jako miejsca atrakcyjnego dla nowych inwestycji oraz regionu przyjaznego przedsiębiorcom; ponadto w którym dobrze się mieszka i które warto odwiedzić – wyjaśnia Zdzisław Smoła, dyrektor Departamentu Infrastruktury i Komunikacji Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego.

Dodał: Robert Stępowski, ekspert marketingu miejsc, 21 Lutego 2014

Jesienią 2013 roku w Chinach przebywała delegacja Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego, która prezentowała potencjał turystyczny województwa i materiały promujące region. O promocję walorów turystycznych woj. lubuskiego w odległych Chinach i przygotowanie lokalnej branży turystycznej na przyjęcie chińskiego turysty portal MarketingMiejsca.com.pl zapytał Aleksandrę Mrozek, kierownika Wydziału Turystyki Regionalnej w Urzędzie Marszałkowskim Woj. Lubuskiego.

Dodał: MarketingMiejsca.com.pl, POT, 2 Lutego 2014

- Tegoroczny jubileusz 10-lecia Lubuskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej jest okazją do wprowadzenia dużych zmian. Na początek "LOTUR" wdraża nową wizualizację. Logo zyskało dynamiczną, estetyczną i bezpretensjonalną formę. "Stworzyliśmy cały system kart wizualnych, który będzie w najbliższym okresie promowany i będzie stosowany we wszystkich możliwych narzędziach promocyjnych używanych przez LOTUR" - mówi Jadwiga Błoch Prezes Lubuskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej.

Dodał: RS, 19 Lipca 2010

Studio Brandingowe Bakalie zakończyło prace nad stworzeniem strategii komunikacji marketingowej w zakresie atrakcyjności gospodarczej, inwestycyjnej oraz turystycznej Województwa Lubuskiego. Projekt realizowany był na zlecenie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego. Wynikiem tych działań jest stworzenie nowej marli „Lubuskie”, która ma pomóc zbudować prawdziwy i jednocześnie korzystny wizerunek regionu i przyczynić się do przyciągnięcia doń kapitału finansowego i intelektualnego, a tym samym wspierać procesy innowacyjne i restrukturyzacyjne.

Dodał: RS, 18 Lipca 2010

Ogromnym potencjałem regionu Lubuskiego jest jego położenie geograficzne przy zachodniej granicy kraju. Lubuskie nie jest wyłącznie krańcem Polski i przedsionkiem zachodniej Europy, do której przez wiele lat Polacy jeździli na saksy. Lubuskie nie jest peryferyjnym, mało znaczącym regionem. Leży na przecięciu ważnych szlaków komunikacyjnych wschód-zachód oraz północ-południe. Jego atrakcyjne położenie geograficzne wyróżnia go na tle innych województw Polski.

Strona 1 z 2 [1] [2]

Reklama
Gość
Galeria
«
1234
»
Marketing / PR
Inwestycje samorządowe
Copyright © 2008–2017 marketingmiejsca.com.pl
Książka "Wszystko co chciałbyś wiedzieć o marketingu terytorialnym. Z praktyki polskich samorządów". Zamów na www.KsiegarniaROSTER.pl
Authentic Cheap Jordans Cheap Jordans For Women Cheap Jordans For Kids Cheap Authentic Jordans Nike Roshe Run Dames Goedkope Nike Air Max Nike Air Max 1 Goedkoop Nike Free Run 5.0 Dames Nike Free Run Heren Nike Roshe Run Dames Zwart Nike Roshe Run Kopen Nike Roshe Run Blauw Nike Roshe Run White Asics hardloopschoenen Goedkope Nike Air Max Goedkope Nike Air Max 1 Nike Air Max Dames Nike Air Max Heren Nike Free Run Dames Nike Free Run Heren Nike Free Run Kids Nike Roshe Run Dames Nike Roshe Run Kopen Nike Roshe Run Heren New Balance 574 Dames New Balance Sneakers Nike Air Max 1 Dames Nike Air Max 2014 Dames Nike Air Max 90 Dames New Balance Dames New Balance 574 Nike Air Max 1 Heren Nike Air Max 2014 Heren Nike Air Max 2015 Dames Nike Air Max 2015 Heren Nike Air Max 90 Heren Nike Flyknit Air Max Dames Nike Flyknit Air Max Heren Nike Free Run Heren Nike Roshe Run Blauw Dames Nike Roshe Run Blauw Heren Nike Roshe Run Heren Nike Roshe Run Roze Nike Roshe Run Zwart Dames Nike Roshe Run Zwart Heren Nike Free Run Dames