Wydatki samorządów na promocję: 2016 rok - 667 mln zł, 2015 rok - 677 mln zł, 2014 rok - 675 mln zł, 2013 rok - 642 mln zł, 2012 rok - 628 mln zł, 2011 rok - 684 mln zł.
Zapisz się do Newslettera
Reklama
Dodał: www.MarketingMiejsca.com.pl, 29 Listopada 2016

Gorzów ma odświeżoną strategię zarządzania marką Gorzów. Jej założenia przedstawiono 22 listopada. Gorzów Wielkopolski jest miastem „szytym na miarę”, które najlepiej opisują przymiotniki „normalny”, „akurat”, „w sam raz” i to wokół tego typu skojarzeń firma zbudowała wizerunek marki.

Dodał: www.MarketingMiejsca.com.pl, 8 Lipca 2016

Eskadra wygrała postępowanie na aktualizację strategii zarządzania marką Gorzów Wielkopolski. Krakowska agencja została wybrana na podstawie zapytania ofertowego. Zapytanie zostało wysłane do firm: BNA, Eskadra oraz Metamorphosis. Obecnie Gorzów Wielkopolski komunikuje się zgodnie ze strategią opracowaną w 2009 roku przez firmę BNA, jako „Przystań”, która kojarzyć ma się z miejscem otwartym, wielokulturowym oraz tolerancyjnym, w którym każdy znajdzie bezpieczną przystań na realizację swoich życiowych celów. Za swoją pracę Eskadra otrzyma od Gorzowa Wielkopolskiego 150 tys. zł (brutto).

Dodał: www.MarketingMiejsca.com.pl, 17 Sierpnia 2015

Zakończyła się kampania promocyjna województwa lubuskiego „Zainwestuj w Lubuskie”, będąca częścią projektu „Promocja gospodarcza województwa lubuskiego – II edycja”. Budżet zakończonej 16 sierpnia 2015 roku kampanii to 113 tys. zł. - Celem głównym całego projektu (nie tylko kampanii telewizyjnej) jest promocja gospodarcza województwa lubuskiego na arenie międzynarodowej z jednoczesnym budowaniem wizerunku regionu jako miejsca atrakcyjnego dla nowych inwestycji oraz regionu przyjaznego przedsiębiorcom; ponadto w którym dobrze się mieszka i które warto odwiedzić – wyjaśnia Zdzisław Smoła, dyrektor Departamentu Infrastruktury i Komunikacji Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego.

Dodał: Robert Stępowski, ekspert marketingu miejsc, 21 Lutego 2014

Jesienią 2013 roku w Chinach przebywała delegacja Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego, która prezentowała potencjał turystyczny województwa i materiały promujące region. O promocję walorów turystycznych woj. lubuskiego w odległych Chinach i przygotowanie lokalnej branży turystycznej na przyjęcie chińskiego turysty portal MarketingMiejsca.com.pl zapytał Aleksandrę Mrozek, kierownika Wydziału Turystyki Regionalnej w Urzędzie Marszałkowskim Woj. Lubuskiego.

Dodał: MarketingMiejsca.com.pl, POT, 2 Lutego 2014

- Tegoroczny jubileusz 10-lecia Lubuskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej jest okazją do wprowadzenia dużych zmian. Na początek "LOTUR" wdraża nową wizualizację. Logo zyskało dynamiczną, estetyczną i bezpretensjonalną formę. "Stworzyliśmy cały system kart wizualnych, który będzie w najbliższym okresie promowany i będzie stosowany we wszystkich możliwych narzędziach promocyjnych używanych przez LOTUR" - mówi Jadwiga Błoch Prezes Lubuskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej.

Dodał: RS, 19 Lipca 2010

Studio Brandingowe Bakalie zakończyło prace nad stworzeniem strategii komunikacji marketingowej w zakresie atrakcyjności gospodarczej, inwestycyjnej oraz turystycznej Województwa Lubuskiego. Projekt realizowany był na zlecenie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego. Wynikiem tych działań jest stworzenie nowej marli „Lubuskie”, która ma pomóc zbudować prawdziwy i jednocześnie korzystny wizerunek regionu i przyczynić się do przyciągnięcia doń kapitału finansowego i intelektualnego, a tym samym wspierać procesy innowacyjne i restrukturyzacyjne.

Dodał: RS, 18 Lipca 2010

Ogromnym potencjałem regionu Lubuskiego jest jego położenie geograficzne przy zachodniej granicy kraju. Lubuskie nie jest wyłącznie krańcem Polski i przedsionkiem zachodniej Europy, do której przez wiele lat Polacy jeździli na saksy. Lubuskie nie jest peryferyjnym, mało znaczącym regionem. Leży na przecięciu ważnych szlaków komunikacyjnych wschód-zachód oraz północ-południe. Jego atrakcyjne położenie geograficzne wyróżnia go na tle innych województw Polski.

Strona 1 z 2 [1] [2]

Reklama
Gość
Galeria
«
1234
»
Marketing / PR
Inwestycje samorządowe
Copyright © 2008–2017 marketingmiejsca.com.pl
Książka "Wszystko co chciałbyś wiedzieć o marketingu terytorialnym. Z praktyki polskich samorządów". Zamów na www.KsiegarniaROSTER.pl