Wydatki samorządów na promocję: 2016 rok - 667 mln zł, 2015 rok - 677 mln zł, 2014 rok - 675 mln zł, 2013 rok - 642 mln zł, 2012 rok - 628 mln zł, 2011 rok - 684 mln zł.
Zapisz się do Newslettera
Reklama
Dodał: www.MarketingMiejsca.com.pl, 27 Stycznia 2017

Barcampy to nieformalne, otwarte, interaktywne spotkania ludzi związanych z branżą internetową, których celem jest integracja środowiska, wymiana doświadczeń i pomysłów oraz dobra zabawa. Już niebawem odbędzie się pierwszy w Polce BarCamp poświęcony myśleniu projektowemu.

Dodał: Tomasz Prośniak/MarketingMiejsca.com.pl, 5 Grudnia 2016

W ramach jubileuszowego, X Forum Promocji, władze samorządowe województwa łódzkiego kolejny raz zaprosiły osoby spragnione wiedzy marketingowej, tym razem do Bełchatowa. Pracownicy samorządów lokalnych z województwa mieli dowiedzieć się co zrobić, żeby ich gmina, powiat, miasto stały się rozpoznawalną marką miejsca, bazującą na konkurencyjności i tego o czym wszędzie się mówi, na innowacyjności. Tak też się stało.

Dodał: www.MarketingMiejsca.com.pl, 23 Listopada 2016

Już 24 i 25 listopada odbędzie się kolejna edycja Forum Promocji Województwa Łódzkiego. Tym razem samorządowcy z regionu łódzkiego spotkają się w Hotelu Wodnik k. Bełchatowa, aby przez dwa dni dyskutować o najskuteczniejszych strategiach i narzędziach służących promocji turystycznej i inwestycyjnej miast, gmin, powiatu, atrakcji i całego regionu. Podczas Forum wystąpią m.in. Jacek Kotarbiński i Robert Stępowski. Portal MarketingMiejsca.com.pl jest jak zwykle patronem medialnym tego wydarzenia.

Dodał: www.MarketingMiejsca.com.pl, 9 Października 2016

- Łódź jest stolicą polskiej i europejskiej biogospodarki – mówił podczas otwarcia IV Międzynarodowego Kongresu Gospodarki Witold Stępień, marszałek województwa łódzkiego. Łódzkie chce zostać liderem biogospodarki tej części Europy. Jak przyznaje marszałek, w najbliższych latach do łódzkiego może trafić nawet kilkaset milionów euro z środków zewnętrznych, właśnie na inwestycje w sektorze biogospodarki. Profesor Jerzy Buzek przyznał, że tylko na rozwój badań UE chce przeznaczyć prawie 80 mld euro. – Z tego, aż trudno ocenić ile dotyczy biogospodarki – twierdz Buzek. Podczas Kongresu podpisano „Lodz Bioregions Declaration”, czyli Łódzką Deklarację Bioregionów. Dokument jest swoistą deklaracją w kwestii kierunków rozwoju biogospodarki. Zgodnie z jej zapisami globalna biogospodarka musi być najpierw budowana na poziomie małych zrównoważonych gmin, wiosek, miasteczek, tzw. „biocommunities” . Sygnatariusze Deklaracji zwracają uwagę, że nowa Polityka Spójności (po 2020 roku) powinna uwzględniać rozwój biogmin i bioregionów („biocommunities”) jako kluczowego elementu rewitalizacji terenów wiejskich, ochrony środowiska naturalnego, łagodzenia zmian klimatu i budowy lokalnych przemysłów opartych o cyrkularną biogospodarkę. – W Łodzi, dzięki kongresowi, tworzone jest Europejskie Centrum Biogospodarki od Finlandii, aż po Bułgarię. Ten pas Europy środkowo-wschodniej ma być nastawiony na budowę bioregionów i współpracę w zakresie biogospodarki – podsumował prof. Jerzy Buzek.

Dodał: www.MarketingMiejsca.com.pl, 14 Czerwca 2016

Od 23 do 30 czerwca po raz pierwszy w Łodzi odbędzie się Międzynarodowy Festiwal Filmu, Muzyki i Idei - PGNiG Transatlantyk Festival Łódź 2016. Pięć pierwszych edycji tego wydarzenia odbywało się w Poznaniu, jednak po zmianie władzy w stolicy wielkopolski, lokalne władze zrezygnowały z jego organizacji na czym skorzystała Łódź, która chce wrócić do swoich filmowych korzeni. - Mamy aspiracje, aby Łódź była postrzegana jako prężne, nowoczesne i interesujące pod względem kulturalnym miasto. Duże i szeroko dostępne wydarzenie filmowe w takim mieście jak Łódź, może pomóc tę markę budować – mówi w rozmowie z portalem MarketingMiejsca.com.pl Izabela Zbonikowska, dyrektor Łódzkiego Centrum Wydarzeń. Zresztą już kilka lat temu w Łodzi odbywał się duży festiwal filmowy o międzynarodowej randze, który również na skutek braku porozumienia organizatorów z samorządem, zmienił lokalizację i od pewnego czasu odbywa się w Bydgoszczy – mowa oczywiście o Międzynarodowym Festiwalu Sztuki Autorów Zdjęć Filmowych CAMERIMAGE. Umowa pomiędzy miastem Łódź i organizatorem festiwalu Transatlantyk, została podpisana na cztery edycje. Festiwalowi towarzyszy ogólnopolska kampania promocyjna.

Dodał: www.MarketingMiejsca.com.pl, 25 Kwietnia 2016

Ruszyła rejestracja na Festiwal Myślenia Projektowego – Łódzkie 2016 (www.dt.lodzkie.pl). Wszystkich pomysłowych, ciekawych świata, którzy wierzą, że mogą być kreatorami rzeczywistości, chcących odkrywać nowe możliwości rozwoju zapraszamy na kolejny „wybuch pomysłowości” w Łódzkiem. W programie kilkadziesiąt warsztatów, wystawy, wirtualne prezentacje i wiele innych atrakcji. W tym roku wydarzenia festiwalowe zagoszczą w Łodzi, Sieradzu i Wieluniu.

Dodał: www.MarketingMiejsca.com.pl, 4 Kwietnia 2016

Już wiadomo, jakie logo będzie reprezentować Polskę w jej staraniach o organizację International EXPO 2022 w Łodzi. Zadecydowali o tym internauci w trakcie publicznego głosowania. Zwycięskie logo pozna wkrótce cały świat.Autorem znaku, który od dziś będzie służyć światowej promocji Polski, jako państwa-kandydata do organizacji International EXPO 2022 oraz Miasta Łodzi, jako miasta-gospodarza wydarzenia, jest studio Ortografika. Drugie miejsce zajęła praca stworzona przez Jakuba Pieczyńskiego. Trzecia nagroda trafi do Atom Agency.

Strona 1 z 11 [1] [2] [3] ... [5] [6] [7] ... [9] [10] [11]

Reklama
Gość
Galeria
«
1234
»
Marketing / PR
Inwestycje samorządowe
Copyright © 2008–2017 marketingmiejsca.com.pl
Książka "Wszystko co chciałbyś wiedzieć o marketingu terytorialnym. Z praktyki polskich samorządów". Zamów na www.KsiegarniaROSTER.pl