Wydatki samorządów na promocję: 2016 rok - 667 mln zł, 2015 rok - 677 mln zł, 2014 rok - 675 mln zł, 2013 rok - 642 mln zł, 2012 rok - 628 mln zł, 2011 rok - 684 mln zł.
Zapisz się do Newslettera
Reklama
Dodał: www.MarketingMiejsca.com.pl, 2 Marca 2017

Czy skuteczne działania promocyjne muszą być bardzo kosztowne? Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego udowodnił, że dzięki umiejętnemu wykorzystaniu narzędzi promocyjnych przy naprawdę niewielkim budżecie można zorganizować udane przedsięwzięcie promocyjne o regionalnym zasięgu. Zaproszono mieszkańców i turystów do bezpłatnego zwiedzania najciekawszych atrakcji turystycznych regionu z przewodnikiem. Zapoznaj się z case study projektu.

Dodał: www.MarketingMiejsca.com.pl, 28 Stycznia 2016

Aktorzy: Sonia Bohosiewicz, Natalia Rybicka i Maciej Stuhr wystąpili w filmie „Excentrycy”, który powstał z udziałem kujawsko-pomorskiego funduszu filmowego. Dofinansowanie z budżetu województwa kujawsko-pomorskiego wyniosło 1 mln zł. Produkcję tego obrazu organizacyjnie wspierali także: toruński magistrat i władze Ciechocinka. Premierze filmu "Excentrycy, czyli po słonecznej stronie ulicy" towarzyszy kinowa kampania promocyjna Województwa Kujawsko-Pomorskiego z udziałem aktorów. Koszt produkcji i umów z trójką artystów wyniósł 52 tys. zł netto. Koszt emisji spotów w kinach wyniesie 37 tys. zł netto. Kampania będzie polegała na emisji jednego z dwóch spotów z Natalią Rybicką w sieci kin Multikino i Sonią Bohosiewicz w sieci kin Helios. Ponadto spoty będą prezentowane podczas wydarzeń promujących, kulturalnych i turystycznych kujawsko-pomorskiego oraz wydarzeń organizowanych przez urząd w połączeniu z prezentacją filmu. O szczegółach tej kampanii Czytelnikom portalu www.MarketingMiejsca.com.pl opowiada Edyta Macieja-Morzuch, dyrektor Departamentu Promocji w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Kujawsko-Pomorskiego.

Dodał: www.MarketingMiejsca.com.pl, 22 Stycznia 2016

Pierwszy rok funkcjonowania Szlaku Wody, Przemysłu i Rzemiosła TeH2O w Bydgoszczy zakończył się spektakularnym sukcesem. W konkursie na najlepszą destynację zrównoważonej turystyki kulturowej organizowanym przez Europejską Sieć Turystyki Kulturowej bydgoski szlak otrzymał główną nagrodę. Koncepcję rozwoju i promocji szlaku opracowała agencja marketingowa Locativo.

Dodał: Robert Stępowski, ekspert marketingu miejsc, 27 Sierpnia 2014

Produkcja i emisja 5 spotów z możliwością wykorzystania wizerunku znanego i rozpoznawalnego filmowca – Keanu Reevesa, została zamówiona przez Urząd Marszałkowski na potrzeby promowania markowych produktów kulturalnych Województwa Kujawsko-Pomorskiego przede wszystkim wśród mieszkańców sąsiednich regionów. "Chcemy w ten sposób w ciekawy sposób pokazać, że mamy cieszące się zainteresowaniem, a także uznaniem wydarzenia kulturalne, ale przede wszystkim zachęcić ich do przyjazdu do kujawsko-pomorskiego. Wydarzenia, które będą promowane w spotach to: Bella Skyway Festival 2014 (26-30.08.2014), 52. Bydgoski Festiwal Muzyczny (12.09-4.10.2014), VI edycja Star Force 2014 (04.10.2014), XXI Międzynarodowy Festiwal Teatrów Lalek SPOTKANIA (11-17.10.2014), 22. Międzynarodowy Festiwal Sztuki Autorów Zdjęć Filmowych CAMERIMAGE (15-22.11.2014)" - informują nas przedstawiciele Urzędu Marszałkowskiego Województwa Kujawsko-Pomorskiego.

Dodał: Robert Stępowski, ekspert marketingu miejsc, 8 Sierpnia 2014

Właśnie ukazał się nowy przewodnik po Bydgoszczy. W publikacji tej turysta znajdzie wszystkie przydatne informacje, opisy ciekawych miejsc, legendy, bardziej i mniej znane fakty dotyczące miasta oraz propozycje tras zwiedzania wraz z mapami. Treści zostały zebrane w 6 rozdziałach, a przewodnik można za 10 zł kupić w Bydgoskim Centrum Informacji. Bydgoszcz zadbała również o młodych turystów i dla nich także ma kilka propozycji.

Dodał: Robert Stępowski, ekspert marketingu miejsc, 24 Lipca 2014

Województwo Kujawsko-Pomorskie stawia na promocję w filmach i serialach marek, pochodzących ze swojego regionu. Firmy, samorządy i publiczne uczelnie wyższe, mogą ubiegać się o dofinanowanie lokowania swojej marki (product placement) w filmie, produkcji telewizyjnej a nawet internetowej. Na ten cel województwo przeznaczyło niemal 3 mln zł. Za realizację projektu odpowiada Fundacja Tumult z Torunia. Poznaj szczegóły tego projektu.

Dodał: RS, 17 Lipca 2010
16 marca w Toruniu wystartowała kampania dotyczącą zwalczania psich nieczystości. To pierwsza tak odważna kampania w Polsce dotykająca tego problemu w tak bezpośredni sposób. Kampania Pokochaj Psią Kupę ma za zadanie zaskoczyć mieszkańców miasta i sprowokować ich do dyskusji nad problemem.
Strona 1 z 2 [1] [2]

Reklama
Gość
Galeria
«
1234
»
Marketing / PR
Inwestycje samorządowe
Copyright © 2008–2017 marketingmiejsca.com.pl
Książka "Wszystko co chciałbyś wiedzieć o marketingu terytorialnym. Z praktyki polskich samorządów". Zamów na www.KsiegarniaROSTER.pl
Authentic Cheap Jordans Cheap Jordans For Women Cheap Jordans For Kids Cheap Authentic Jordans Nike Roshe Run Dames Goedkope Nike Air Max Nike Air Max 1 Goedkoop Nike Free Run 5.0 Dames Nike Free Run Heren Nike Roshe Run Dames Zwart Nike Roshe Run Kopen Nike Roshe Run Blauw Nike Roshe Run White Asics hardloopschoenen Goedkope Nike Air Max Goedkope Nike Air Max 1 Nike Air Max Dames Nike Air Max Heren Nike Free Run Dames Nike Free Run Heren Nike Free Run Kids Nike Roshe Run Dames Nike Roshe Run Kopen Nike Roshe Run Heren New Balance 574 Dames New Balance Sneakers Nike Air Max 1 Dames Nike Air Max 2014 Dames Nike Air Max 90 Dames New Balance Dames New Balance 574 Nike Air Max 1 Heren Nike Air Max 2014 Heren Nike Air Max 2015 Dames Nike Air Max 2015 Heren Nike Air Max 90 Heren Nike Flyknit Air Max Dames Nike Flyknit Air Max Heren Nike Free Run Heren Nike Roshe Run Blauw Dames Nike Roshe Run Blauw Heren Nike Roshe Run Heren Nike Roshe Run Roze Nike Roshe Run Zwart Dames Nike Roshe Run Zwart Heren Nike Free Run Dames