Wydatki samorządów na promocję: 2016 rok - 667 mln zł, 2015 rok - 677 mln zł, 2014 rok - 675 mln zł, 2013 rok - 642 mln zł, 2012 rok - 628 mln zł, 2011 rok - 684 mln zł.
Zapisz się do Newslettera
Reklama
Dodał: www.MarketingMiejsca.com.pl, 2 Marca 2017

Czy skuteczne działania promocyjne muszą być bardzo kosztowne? Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego udowodnił, że dzięki umiejętnemu wykorzystaniu narzędzi promocyjnych przy naprawdę niewielkim budżecie można zorganizować udane przedsięwzięcie promocyjne o regionalnym zasięgu. Zaproszono mieszkańców i turystów do bezpłatnego zwiedzania najciekawszych atrakcji turystycznych regionu z przewodnikiem. Zapoznaj się z case study projektu.

Dodał: www.MarketingMiejsca.com.pl, 28 Stycznia 2016

Aktorzy: Sonia Bohosiewicz, Natalia Rybicka i Maciej Stuhr wystąpili w filmie „Excentrycy”, który powstał z udziałem kujawsko-pomorskiego funduszu filmowego. Dofinansowanie z budżetu województwa kujawsko-pomorskiego wyniosło 1 mln zł. Produkcję tego obrazu organizacyjnie wspierali także: toruński magistrat i władze Ciechocinka. Premierze filmu "Excentrycy, czyli po słonecznej stronie ulicy" towarzyszy kinowa kampania promocyjna Województwa Kujawsko-Pomorskiego z udziałem aktorów. Koszt produkcji i umów z trójką artystów wyniósł 52 tys. zł netto. Koszt emisji spotów w kinach wyniesie 37 tys. zł netto. Kampania będzie polegała na emisji jednego z dwóch spotów z Natalią Rybicką w sieci kin Multikino i Sonią Bohosiewicz w sieci kin Helios. Ponadto spoty będą prezentowane podczas wydarzeń promujących, kulturalnych i turystycznych kujawsko-pomorskiego oraz wydarzeń organizowanych przez urząd w połączeniu z prezentacją filmu. O szczegółach tej kampanii Czytelnikom portalu www.MarketingMiejsca.com.pl opowiada Edyta Macieja-Morzuch, dyrektor Departamentu Promocji w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Kujawsko-Pomorskiego.

Dodał: www.MarketingMiejsca.com.pl, 22 Stycznia 2016

Pierwszy rok funkcjonowania Szlaku Wody, Przemysłu i Rzemiosła TeH2O w Bydgoszczy zakończył się spektakularnym sukcesem. W konkursie na najlepszą destynację zrównoważonej turystyki kulturowej organizowanym przez Europejską Sieć Turystyki Kulturowej bydgoski szlak otrzymał główną nagrodę. Koncepcję rozwoju i promocji szlaku opracowała agencja marketingowa Locativo.

Dodał: Robert Stępowski, ekspert marketingu miejsc, 27 Sierpnia 2014

Produkcja i emisja 5 spotów z możliwością wykorzystania wizerunku znanego i rozpoznawalnego filmowca – Keanu Reevesa, została zamówiona przez Urząd Marszałkowski na potrzeby promowania markowych produktów kulturalnych Województwa Kujawsko-Pomorskiego przede wszystkim wśród mieszkańców sąsiednich regionów. "Chcemy w ten sposób w ciekawy sposób pokazać, że mamy cieszące się zainteresowaniem, a także uznaniem wydarzenia kulturalne, ale przede wszystkim zachęcić ich do przyjazdu do kujawsko-pomorskiego. Wydarzenia, które będą promowane w spotach to: Bella Skyway Festival 2014 (26-30.08.2014), 52. Bydgoski Festiwal Muzyczny (12.09-4.10.2014), VI edycja Star Force 2014 (04.10.2014), XXI Międzynarodowy Festiwal Teatrów Lalek SPOTKANIA (11-17.10.2014), 22. Międzynarodowy Festiwal Sztuki Autorów Zdjęć Filmowych CAMERIMAGE (15-22.11.2014)" - informują nas przedstawiciele Urzędu Marszałkowskiego Województwa Kujawsko-Pomorskiego.

Dodał: Robert Stępowski, ekspert marketingu miejsc, 8 Sierpnia 2014

Właśnie ukazał się nowy przewodnik po Bydgoszczy. W publikacji tej turysta znajdzie wszystkie przydatne informacje, opisy ciekawych miejsc, legendy, bardziej i mniej znane fakty dotyczące miasta oraz propozycje tras zwiedzania wraz z mapami. Treści zostały zebrane w 6 rozdziałach, a przewodnik można za 10 zł kupić w Bydgoskim Centrum Informacji. Bydgoszcz zadbała również o młodych turystów i dla nich także ma kilka propozycji.

Dodał: Robert Stępowski, ekspert marketingu miejsc, 24 Lipca 2014

Województwo Kujawsko-Pomorskie stawia na promocję w filmach i serialach marek, pochodzących ze swojego regionu. Firmy, samorządy i publiczne uczelnie wyższe, mogą ubiegać się o dofinanowanie lokowania swojej marki (product placement) w filmie, produkcji telewizyjnej a nawet internetowej. Na ten cel województwo przeznaczyło niemal 3 mln zł. Za realizację projektu odpowiada Fundacja Tumult z Torunia. Poznaj szczegóły tego projektu.

Dodał: RS, 17 Lipca 2010
16 marca w Toruniu wystartowała kampania dotyczącą zwalczania psich nieczystości. To pierwsza tak odważna kampania w Polsce dotykająca tego problemu w tak bezpośredni sposób. Kampania Pokochaj Psią Kupę ma za zadanie zaskoczyć mieszkańców miasta i sprowokować ich do dyskusji nad problemem.
Strona 1 z 2 [1] [2]

Reklama
Gość
Galeria
«
1234
»
Marketing / PR
Inwestycje samorządowe
Copyright © 2008–2017 marketingmiejsca.com.pl
Książka "Wszystko co chciałbyś wiedzieć o marketingu terytorialnym. Z praktyki polskich samorządów". Zamów na www.KsiegarniaROSTER.pl