Wydatki samorządów na promocję: 2016 rok - 667 mln zł, 2015 rok - 677 mln zł, 2014 rok - 675 mln zł, 2013 rok - 642 mln zł, 2012 rok - 628 mln zł, 2011 rok - 684 mln zł.
Zapisz się do Newslettera
Reklama
Dodał: www.MarketingMiejsca.com.pl, 24 Lutego 2017

Otwarcie niewielkiego Muzeum Polaków Ratujących Żydów – Muzeum Rodziny Ulmów w Markowej na Podkarpaciu miało niezwykle uroczysty charakter i odbiło się szerokiem echem zarówno w polskich jak i zagranicznych mediach. Całkowita wartość zadania inwestycyjnego osiągnęła kwotę 8,6 mln zł brutto. Od dnia uroczystego otwarcia, 17 marca 2016 roku, Muzeum przyciąga rzesze zwiedzających z kraju i świata. W czasie pierwszych 10 miesięcy odwiedziło je prawie 45 tys. osób. Byli to zwiedzający zarówno indywidualnie, jak i w grupach, z czego około 10% to turyści zagraniczni.

Dodał: www.MarketingMiejsca.com.pl, 17 Września 2016

Zagłębie Dąbrowskie przeżywa biznesowy renesans. Intensywny rozwój gospodarczy, coraz większa liczba firm kooperujących na rynkach globalnych i kwitnące miasto to wizytówki Dąbrowy Górniczej. Między innymi te czynniki zwróciły uwagę inwestorów, w gronie których jest Holiday Inn.

Dodał: MarketingMiejsca.com.pl, 10 Maja 2016

Rodzinny Park Rozrywki „Trzy Wzgórza” śmiało można uznać za największą atrakcję Wodzisławia Śląskiego, całego powiatu wodzisławskiego oraz jego okolic. Wartość tej inwestycji to blisko 28 mln zł.

Dodał: www.MarketingMiejsca.com.pl, 29 Czerwca 2015

Od 26 czerwca 2015 roku można zwiedzać nową siedzibę Muzeum Śląskiego, która po ponad 3 latach budowy i niemal 2 latach urządzania powstała w Strefie Kultury między Spodkiem a Bogucicami, na terenie dawnej kopalni „Katowice”, przy ul. T. Dobrowolskiego 1. – Muzeum Śląskie, dzięki swojej dostępności oraz wystawom poświęconym dziedzictwu Górnego Śląska, sztuce polskiej od 1800 roku do współczesności oraz historii scenografii, zasługuje na miano bramy do katowickiej Strefy Kultury. Wita wszystkich, którzy wjeżdżają do ścisłego centrum Katowic. Powstało z myślą o każdym, kto szuka wrażeń estetycznych i intelektualnych, bez względu na wiek, płeć, narodowość, potrzeby kulturalne czy rodzaj niepełnosprawności – mówi Alicja Knast, dyrektor Muzeum Śląskiego.

Dodał: www.MarketingMiejsca.com.pl, 12 Lutego 2015

Budowa podziemnego dworca kolejowego Łódź Fabryczna wkracza w ostatnią fazę. Wykonawca wkrótce rozpocznie układanie torów oraz roboty wykończeniowe. Nowy łódzki dworzec będzie jednym z najnowocześniejszych w Europie. Pasażerowie będą mieli do dyspozycji wygodny węzeł przesiadkowy zapewniający komfortową podróż.

Dodał: www.MarketingMiejsca.com.pl, 5 Grudnia 2014

Hala widowiskowo-sportowa "Szczecin Arena" za niemal 200 mln zł i Filharmonia za prawie 200 mln zł, to dwie bardzo duże i niezwykle prestiżowe inwestycje Szczecina realizowane w ostatnich latach, a oddane do użytku w ostatnich miesiącach. Szczegóły dotyczące obu tych inwestycji znajdziesz poniżej.

Dodał: Robert Stępowski, ekspert marketingu miejsc, fot. Ł. Gdak, 23 Lipca 2014

Brama Poznania jest unikatową w skali kraju instytucją kultury, której obszarem działalności jest promocja dziedzictwa kulturowego na przykładzie Ostrowa Tumskiego w Poznaniu. Brama Poznania, będąc centrum interpretacji dziedzictwa kulturowego, otwiera – w sposób dosłowny i zarazem symboliczny – historyczną przestrzeń poznańskiego Ostrowa Tumskiego. Zlokalizowana w najstarszej części miasta, nad rzeką Cybiną, w sąsiedztwie katedralnej wyspy, zajmuje specjalnie zaprojektowany kompleks obiektów: modernistyczny budynek główny i zrewitalizowaną Śluzę Katedralną (pozostałość umocnień na Ostrowie zachowaną z czasów pruskiego panowania), które łączy przerzucona nad rzeką kładka. Budynek główny przecina charakterystyczna szczelina, która kadruje widok na najstarszą w Polsce katedrę.

Strona 1 z 3 [1] [2] [3]

Reklama
Gość
Galeria
«
1234
»
Marketing / PR
Inwestycje samorządowe
Copyright © 2008–2017 marketingmiejsca.com.pl
Książka "Wszystko co chciałbyś wiedzieć o marketingu terytorialnym. Z praktyki polskich samorządów". Zamów na www.KsiegarniaROSTER.pl