Wydatki samorządów na promocję: 2015 rok - 677 mln zł, 2014 rok - 675 mln zł, 2013 rok - 642 mln zł, 2012 rok - 628 mln zł, 2011 rok - 684 mln zł.
Zapisz się do Newslettera
Reklama
Dodał: Robert Stępowski, ekspert marketingu terytorialnego, 20 Sierpnia 2012

Miasta gospodarze Euro2012, mimo poniesionych olbrzymich nakładów finansowych, są pewne, że optymalnie wykorzystały potencjał wydarzenia. Jednym z niepodważalnych argumentów ma być świetna promocja w kraju i zagranicą. Jaki był wizerunkowy zysk miast-gospodarzy osiągnięty dzięki jednej z największych światowych imprez sportowych.

Dodał: RS, ekspert promocji miast, 18 Lipca 2012

50 wizyt 150-ciu dziennikarzy z całego świata. 238 publikacji w prasie zagranicznej oraz 873 publikacji w internecie, które trafiły do 128 013 522 unikalnych użytkowników. Właśnie tak kształtują się efekty wizyt dziennikarzy przed i podczas turnieju UEFA EURO 2012™ w Poznaniu. Estymowana wartość reklamowa to 9,4 mln zł. Poznań organizuje również wystawę zdjęć z UEFA EURO 2012 w czterech europejskich miastach - Berlinie, Dublinie, Rzymie i Zagrzebiu Dwadzieścia zdjęć z UEFA EURO 2012™ w Poznaniu to kolejny element podziękowań Poznaniaków za wspólną zabawę w czasie czerwcowych Mistrzostw Europy w piłce nożnej.

Dodał: Robert Stępowski, ekspert promocji miast, 3 Lipca 2012

Polska Organizacja Turystyczna i Poznań ruszyły z kampaniami zagranicznymi, dziękując kibicom za przyjazd do Polski i świetną zabawę w naszym kraju. POT chce również przeprowadzić kampanię pod hasłem „Wróć – nie wszystko widziałeś”. Euro2012 dało nam świetna możliwość do pokazania się na zewnątrz. Teraz wszystko zależy od nas i naszych działań marketingowych. Bez skoordynowanej promocji Europa bardzo szybko znów o nas zapomni. Miasta, które chciałyby także skorzystać na efekcie mistrzostw, a nie były gospodarzami, powinny przede wszystkim jak najszybciej zbudować atrakcyjne produkty turystyczne. CZYTAJ CAŁE PODSUMOWANIE EURO2012

 

Dodał: Robert Stępowski, ekspert marketingu terytorialnego, 28 Maja 2012

Kilkaset tysięcy kibiców otrzyma w czasie UEFA Euro2012 od miast gospodarzy gadżety promocyjne. Smycze, koszulki, długopisy - m.in. takie obrandowane drobiazgi trafią do fanów piłki nożnej i to bezpłatnie. Wszystkie one zostały zaakceptowane przez UEFA. Każde z miast gospodarzy na gadżety wyda kilkaset tysięcy złotych.

Dodał: Robert Stępowski, ekspert marketingu miejsc, 23 Maja 2012

Z kampanią promocyjną Polski przed Euro2012 zetknęła się już znaczna część: Brytyjczyków, Niemców i Francuzów. Pomimo rozszerzenia działań promocyjnych na: Belgię, Danię, Holandię i Szwecję do Polski w czasie Euro2012 przyjedzie zapewne jedynie 700-800 tys. kibiców, z czego znaczna część wyjedzie z naszego kraju po zobaczeniu jednego meczu. Zachłanność hotelarzy i niezwykle wysokie ceny pokoi doprowadziły do tego, że część z nich w czasie mistrzostw będzie miała obłożenie jedynie na poziomie ok. 30%. Aktualnie największym zainteresowaniem cieszy się oferta wyjazdowa z miast gospodarzy – twierdzą przedstawiciele branży turystycznej.

Dodał: Robert Stępowski, ekspert marketingu terytorialnego, 12 Maja 2012

Jaki jest wizerunek naszego kraju na zewnątrz? Czy Polska wykorzystała zbliżające się Euro2012 do poprawy swojego wizerunku? Na te pytania próbowali odpowiedzieć przedstawiciele ministerstw i instytucji państwowych odpowiedzialnych za budowanie wizerunku naszego kraju na zewnątrz podczas konferencji „Promocja Polski na 5 minut przed Euro2012”, której organizatorem była Fundacja Godła Promocyjnego „Teraz Polska”. Niestety jak pokazała frekwencja, zainteresowanie promocją Polski w naszym kraju jest bardzo małe. Natomiast wydźwięk przedstawianych prezentacji jest jeden – brakuje instytucji, która koordynowałaby działania promocyjne/wizerunkowe wszystkich resortów i agencji. Bez spójnej koncepcji nie uda się zbudować dobrze kojarzonego wizerunku Polski.

Dodał: Robert Stępowski ekspert marketingu terytorialnego o Koko Euro, 5 Maja 2012

Polska miała być postrzegana przez mieszkańców Zachodniej Europy jako kraj nowoczesny, pełny pozytywnych emocji, z młodymi, uśmiechniętymi ludźmi i co? I „Koko spoko”. Nie uda nam się zmienić wizerunku dzięki tej piosence. Wciąż będziemy utożsamiani, z krajem starszych ludzi, furmanek chłopem, który wraca z pola i pewnie wódką oraz kiełbasą (bo co tu u nas na wschodzi przy takiej muzyce innego robić można). PRZECZYTAJ CAŁY KOMENTARZ>>>

Strona 1 z 3 [1] [2] [3]

Reklama
Gość
Galeria
«
1234
»
Marketing / PR
Inwestycje samorządowe
Copyright © 2008–2017 marketingmiejsca.com.pl
Książka "Wszystko co chciałbyś wiedzieć o marketingu terytorialnym. Z praktyki polskich samorządów". Zamów na www.KsiegarniaROSTER.pl
Authentic Cheap Jordans Cheap Jordans For Women Cheap Jordans For Kids Cheap Authentic Jordans Nike Roshe Run Dames Goedkope Nike Air Max Nike Air Max 1 Goedkoop Nike Free Run 5.0 Dames Nike Free Run Heren Nike Roshe Run Dames Zwart Nike Roshe Run Kopen Nike Roshe Run Blauw Nike Roshe Run White Asics hardloopschoenen Goedkope Nike Air Max Goedkope Nike Air Max 1 Nike Air Max Dames Nike Air Max Heren Nike Free Run Dames Nike Free Run Heren Nike Free Run Kids Nike Roshe Run Dames Nike Roshe Run Kopen Nike Roshe Run Heren New Balance 574 Dames New Balance Sneakers Nike Air Max 1 Dames Nike Air Max 2014 Dames Nike Air Max 90 Dames New Balance Dames New Balance 574 Nike Air Max 1 Heren Nike Air Max 2014 Heren Nike Air Max 2015 Dames Nike Air Max 2015 Heren Nike Air Max 90 Heren Nike Flyknit Air Max Dames Nike Flyknit Air Max Heren Nike Free Run Heren Nike Roshe Run Blauw Dames Nike Roshe Run Blauw Heren Nike Roshe Run Heren Nike Roshe Run Roze Nike Roshe Run Zwart Dames Nike Roshe Run Zwart Heren Nike Free Run Dames