Wydatki samorządów na promocję: 2016 rok - 667 mln zł, 2015 rok - 677 mln zł, 2014 rok - 675 mln zł, 2013 rok - 642 mln zł, 2012 rok - 628 mln zł, 2011 rok - 684 mln zł.
Zapisz się do Newslettera
Reklama
Wicemarszałek woj. lubelskiego o marce regionu
16 Grudnia 2011

To od liderów samorządowych zależy czy i jak przebiegają prace nad budowa marki miejscowości lub regionu. Jak to jest w przypadku woj. Lubelskiego? Serwis MarketingMiejsca.com.pl zapytał o to wicemarszałka Krzysztofa Grabczuka.

Marketing / PR
Inwestycje samorządowe
Copyright © 2008–2017 marketingmiejsca.com.pl
Książka "Wszystko co chciałbyś wiedzieć o marketingu terytorialnym. Z praktyki polskich samorządów". Zamów na www.KsiegarniaROSTER.pl