Wydatki samorządów na promocję: 2016 rok - 667 mln zł, 2015 rok - 677 mln zł, 2014 rok - 675 mln zł, 2013 rok - 642 mln zł, 2012 rok - 628 mln zł, 2011 rok - 684 mln zł.
Zapisz się do Newslettera
Reklama
Trasy Rowerowe w Polsce Wschodniej
Dodał: Robert Stępowski, ekspert marketingu miejsc, 31 Maja 2014

- To historyczny moment. Właśnie dziś możemy oficjalnie ogłosić start projektu promocji tras rowerowych w Polsce Wschodniej. Jestem dumny, że pięć województw, czyli: Warmińsko – Mazurskie, Podlaskie, Lubelskie, Podkarpackie oraz Świętokrzyskie potrafiło się porozumieć i stworzyć spójną koncepcję, dzięki której powstanie nazywany fachowo w branży „produkt turystyczny”, czyli kompleksowa i wypromowana oferta wypoczynku dla rowerzystów, oparta o najdłuższą w Polsce trasę, liczącą niemal 2 tysiące kilometrów - mówi Adam Jarubas marszałek Województwa Świętokrzyskiego, które jest beneficjentem tego unijnego projektu.

Książki o promocji polskich miast i regionów oraz city placement kupisz tutaj>>>

Marketing / PR
Inwestycje samorządowe
Copyright © 2008–2017 marketingmiejsca.com.pl
Książka "Wszystko co chciałbyś wiedzieć o marketingu terytorialnym. Z praktyki polskich samorządów". Zamów na www.KsiegarniaROSTER.pl