Wydatki samorządów na promocję: 2015 rok - 677 mln zł, 2014 rok - 675 mln zł, 2013 rok - 642 mln zł, 2012 rok - 628 mln zł, 2011 rok - 684 mln zł.
Zapisz się do Newslettera
Reklama
Promocja Polski w kontekście Światowych Dni Młodzieży
Dodał: www.MarketingMiejsca.com.pl, 20 Kwietnia 2016

Rekomendacje to siła, na której Polska Organizacja Turystyczna buduje przekaz promocyjny Polski w kontekście Światowych Dni Młodzieży 2016. W kampanii promocyjnej wykorzystywane są opinie turystów, którzy odwiedzili Polskę, bo jak pokazują badania, to bardzo skuteczny sposób, żeby nakłonić do odwiedzenia wybranego kraju. Ponad 90% pytanych deklaruje zarekomendowanie Polski swoim znajomym. W czasie trwania ŚDM w Krakowie POT będzie zachęcał pielgrzymów do udziału w konkursie #SharePoland, który realizowany będzie w mediach społecznościowych.

dr Wojciech Fedyk, prezes Polskiej Organizacji Turystycznej

KSIĄŻKĘ "Wszystko co chciałbyś wiedzieć o marketingu terytorialnym. Z praktyki polskich samorządów" kupisz na www.KsiegarniaROSTER.pl lub na Bonito.pl>>>

Kampania promocyjna w social media #SharePoland

Charakter – kampania rekomendacyjna / angażująca

Cel kampanii: zachęcenie turystów przybyłych na ŚDM do podzielenia się doświadczeniem z pobytu w Polsce - uzyskanie rekomendacji

Co jeszcze chcemy zyskać:
ciekawe materiały do wykorzystania w mediach elektronicznych (pliki video, zdjęcia)
budowanie zaangażowania w mediach społecznościowych

Rynki objęte kampanią
Państwa z największą liczbą rejestracji pielgrzymów na ŚDM: Włochy, Francja, Hiszpania, Niemcy, USA.
Dodatkowo – działania własne na rynku polskim .

Założenia kampanii
Ogłoszenie konkursu w SM - publikowanie w SM wspomnień i zdjęć z Polski z hashtagiem #SharePoland na profilach na Instagramie i Twitterze
zdjęcia są automatycznie publikowane na dedykowanym landing page głosowanie internautów
Wybór finalnego # (#SharePolandWYD, #SharePolandToday…).

Czas trwania kampanii, NAGRODY, zasięg

Konkurs (możliwość publikacji zdjęć i głosowania) 18.07-07.08.2016 (3 tygodnie).

Nagrody:
Kilkudniowy pobyt w Polsce
Nagroda rzeczowa
Ekskluzywny kalendarz - na bazie zdjęć wybranych przez jury POT + sponsorzy / partnerzy
Zasięg – 1 mln użytkowników.

Odpowiedzialność za realizację Kampanii - założenia

Wykonawcy zewnętrzni- przygotowanie i przeprowadzenie kampanii na wszystkich rynkach
Kreacja konkursowa, landing page, regulamin
Prowadzenie konkursu, płatne działania promujące konkurs w Internecie, produkcja prezentacji video
Centrala
Pozyskanie sponsorów / partnerów nagród głównych
Wyłonienie i nadzorowanie działań Wykonawcy
Współpraca z Komitetem Organizacyjnym ŚDM
Prowadzenie działań promocyjnych na portalach POT i w SM (promocja konkursu + PR działań POT)
ZOPOT Rzym, Paryż, NY, Berlin, Madryt
Prowadzenie działań promocyjnych na NPT i w SM (promocja konkursu)
Mailing.

SZACUNKOWA LICZBA PIELGRZYMÓW (Komitet Org. ŚDM)

Europa Północna – 4 000
Wyspy Brytyjskie/Irlandia – 8 000
Beneluks – 4 000
Francja 60 000
Hiszpania/Portugalia – 40 000
Włochy – 120 000
Niemcy – 25 000
Kraje Europy Wschodniej (Ukraina, Białoruś, Rosja, Mołdawia, Kazachstan) – 30 000
Ameryka Południowa (Brazylia, Argentyna) – 15 000
Afryka – 5 000
Australia/Oceania – 3 000
Azja – 5 000
Ameryka Północna – 35 000
Polska 800 000 – 1 000 000.

PRZYKŁADOWE KORZYŚCI DLA KRAJU (MADRYT 2011)

Wpływ ŚDM na gospodarkę Madrytu to 231,5 mln euro a Hiszpanii 354,3 mln euro
Wizyta Papieża
841 Biskupów i 14 000 Księży
Ponad 1,5 mln pielgrzymów ze 193 krajów
28 400 Wolontariuszy
Oddźwięk w mediach 54 000 komunikatów
30 000 w mediach hiszpańskich
5 200 w mediach latynoamerykańskich
12 600 w mediach europejskich
3 600 w mediach USA i Kanady
2 000 w mediach azjatyckich
200 w mediach afrykańskich
600 w mediach australijskich

Uzyskany zasięg wyniósł 600 milionów osób

4974 akredyt. dziennikarzy z 68 krajów
434 agencje prasowe, 697 stacji radiowych
52 godziny relacji live 2177 kanałów tv
708 gazet codziennych, 304 Magazynów
22, 5 mln wejść na stronę www.

Marketing / PR
Inwestycje samorządowe
Copyright © 2008–2017 marketingmiejsca.com.pl
Książka "Wszystko co chciałbyś wiedzieć o marketingu terytorialnym. Z praktyki polskich samorządów". Zamów na www.KsiegarniaROSTER.pl
Authentic Cheap Jordans Cheap Jordans For Women Cheap Jordans For Kids Cheap Authentic Jordans Nike Roshe Run Dames Goedkope Nike Air Max Nike Air Max 1 Goedkoop Nike Free Run 5.0 Dames Nike Free Run Heren Nike Roshe Run Dames Zwart Nike Roshe Run Kopen Nike Roshe Run Blauw Nike Roshe Run White Asics hardloopschoenen Goedkope Nike Air Max Goedkope Nike Air Max 1 Nike Air Max Dames Nike Air Max Heren Nike Free Run Dames Nike Free Run Heren Nike Free Run Kids Nike Roshe Run Dames Nike Roshe Run Kopen Nike Roshe Run Heren New Balance 574 Dames New Balance Sneakers Nike Air Max 1 Dames Nike Air Max 2014 Dames Nike Air Max 90 Dames New Balance Dames New Balance 574 Nike Air Max 1 Heren Nike Air Max 2014 Heren Nike Air Max 2015 Dames Nike Air Max 2015 Heren Nike Air Max 90 Heren Nike Flyknit Air Max Dames Nike Flyknit Air Max Heren Nike Free Run Heren Nike Roshe Run Blauw Dames Nike Roshe Run Blauw Heren Nike Roshe Run Heren Nike Roshe Run Roze Nike Roshe Run Zwart Dames Nike Roshe Run Zwart Heren Nike Free Run Dames