Wydatki samorządów na promocję: 2016 rok - 667 mln zł, 2015 rok - 677 mln zł, 2014 rok - 675 mln zł, 2013 rok - 642 mln zł, 2012 rok - 628 mln zł, 2011 rok - 684 mln zł.
Zapisz się do Newslettera
Reklama
Jacek Pogorzelski - jak budować markę miejsca
3 Grudnia 2011

Od czego rozpoczać budowę marki miejsca? Kiedy opracować hasło i logo? Co zrobić, gdy mieszkańcy nie chcą utożysamić się z nową big ideą marki miejsca? Na te pytania w rozmowie z Robertem Stępowskim, redaktorem naczelnym serwisu MarketingMiejsca.com.pl odpowiada wybitny ekspert w dziedzinie marketingu dr Jacek Pogorzelski.

 

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ JAK BUDOWAĆ MARKĘ SWOJEJ MIEJSCOWOŚCI - ZAMÓW "Marketingowe Vademecum Wiedzy Lidera Samorządowego" POZNAJ WIELE PRAKTYCZNY RAD I NIE POPEŁNIAJ BŁĘDÓW INNYCH MIAST>>>

Marketing / PR
Inwestycje samorządowe
Copyright © 2008–2017 marketingmiejsca.com.pl
Książka "Wszystko co chciałbyś wiedzieć o marketingu terytorialnym. Z praktyki polskich samorządów". Zamów na www.KsiegarniaROSTER.pl