Wydatki samorządów na promocję: 2016 rok - 667 mln zł, 2015 rok - 677 mln zł, 2014 rok - 675 mln zł, 2013 rok - 642 mln zł, 2012 rok - 628 mln zł, 2011 rok - 684 mln zł.
Zapisz się do Newslettera
Reklama
Sebastian Hejnowski
19 Października 2010

Prezes MSL Group (dawniej Ciszewski PR)

współautor "Marketingowego Vademecum Wiedzy Lidera Samorządowego cz. 1" 

Jest absolwentem Akademii Ekonomicznej w Poznaniu oraz Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Ekspert w dziedzinie komunikacji kryzysowej, firm z sektora turystycznego oraz public affairs.

Rozpoczął pracę w Ciszewski PR w 2004 roku. Początkowo, jako Group Manager, by w 2006 objąć stanowisko kierownika w zespole dedykowanym do obsługi projektu na rzecz aktywizacji zawodowej osób niepełnosprawnych „Wyślij CV – ktoś czeka”.

W 2007 roku Sebastian Hejnowski objął stanowisko Dyrektora Zarządzającego Ciszewski Public Relations.

Jest społecznikiem i chętnie angażuje się w liczne przedsięwzięcia. W 2008 roku zainicjował akcję społeczną w wyniku której Świat Książki wraz z Fundacją Agory przekazały ponad 100.000 książek wartości ok. 4 mln złotych dla polskich bibliotek. Swoją wiedzę w zakresie public relations chętnie przekazuje na szkoleniach i treningach medialnych. Interesuje się kulturą, geografią i ekonomią. Pasjonują go podróże, odwiedził ponad 70 krajów świata.

Marketing / PR
Inwestycje samorządowe
Copyright © 2008–2017 marketingmiejsca.com.pl
Książka "Wszystko co chciałbyś wiedzieć o marketingu terytorialnym. Z praktyki polskich samorządów". Zamów na www.KsiegarniaROSTER.pl