Wydatki samorządów na promocję: 2016 rok - 667 mln zł, 2015 rok - 677 mln zł, 2014 rok - 675 mln zł, 2013 rok - 642 mln zł, 2012 rok - 628 mln zł, 2011 rok - 684 mln zł.
Zapisz się do Newslettera
Reklama
Robert Stępowski
10 Czerwca 2012

Ekspert ds. marketingu terytorialnego, popularyzator wiedzy marketingowej, twórca platformy "MarketingMiejsca.com.pl", autor kilku książek o marketingu i promocji miast oraz regionów.

Ekspert i konsultant w dziedzinie marketingu terytorialnego oraz personal brandingu.

Założyciel platformy www.MarketingMiejsca.com.pl (2008). Autor corocznego raportu - "Wydatki promocyjne polskich miast i województw". Od 16 lat: szkoli, wykłada, pisze i publikuje – jako: dziennikarz, autor książek i bloger. Jego liczne artykuły i komentarze publikowane były m.in. w „Rzeczpospolitej”, „Dzienniku Gazecie Prawnej”, na portalach Onet Biznes, Wirtualnemedia.pl, Samorzad.infor.pl, PRoto.pl oraz w magazynach „BRIEF”, „Rynek Turystyczny” i Piśmie Samorządu Terytorialnego "Wspólnota". Współpracował z radiową Jedynką i Polskim Radiem Łódź oraz kierował działem online Radia Dla Ciebie (mazowiecka rozgłośnia Polskiego Radia) i tygodnikiem „Nasze Miasto”.

Jego komentarze, dotyczące marketingu terytorialnego ukazywały się na łamach: Polsat News, Radia PiN, Polskiego Radia 24, Newsweek Polska, Gazety Wyborczej, Dziennika Gazety Prawnej, Wprost, M&M Polska, Press, portalach PRoto.pl i PortalSamorzadowy.pl (wybrane z nich znajdziesz TUTAJ).

Wydawca i współautor „Marketingowego Vademecum Wiedzy Lidera Samorządowego” (cz. I i II).

Autor książek: "Inny świat - czyli subiektywny przewodnik po marketingu miejsc" (2012), "Wszystko co chciałbyś wiedziec o marketingu terytorialnym. Z praktyki polskich samorządów" (2014) - wydanie II rozszerzone i poprawione tej książki ukazało się w 2015 roku i dostępne jest na Bonito.pl, "Promocja marki. Poradnik dobrych praktyk" (2014), „Marketing terytorialny. Jak zbudować i wypromować markę miejscowości?” (2015) i "Jak osiągnąć sukces" - przede wszystkim w biznesie - (2015), "Komunikacja marketingowa 2030. Technologiczna rewolucja i mentalna ewolucja" (2016).

Jako prelegent uczestniczy w licznych konferencjach i kongresach poświęconych marketingowi miast, gmin, powiatów i regionów.

Od 2010 roku prowadzi wydawnictwo ROSTER (print i online) oraz agencję doradczą.

Twórca portalu internetowego i bezpłatnej gazety "KochamRawe.pl".

Autor bloga www.TrescJestNajwazniejsza.pl

Fan social media, personal brandingu i content marketingu, czyli marketingu opartego o wartościowe i angażujące treści.

KONTAKT:

tel. 503 021 483; e-mail: rs@marketingmiejsca.com.pl

Wywiad z Robertem Stępowski w portalu PRoto.pl>>>

Tekst publicystyczny Roberta Stępowskiego opublikowany w "Rzeczpospolitej">>>

 

Marketing / PR
Inwestycje samorządowe
Copyright © 2008–2017 marketingmiejsca.com.pl
Książka "Wszystko co chciałbyś wiedzieć o marketingu terytorialnym. Z praktyki polskich samorządów". Zamów na www.KsiegarniaROSTER.pl