Wydatki samorządów na promocję: 2016 rok - 667 mln zł, 2015 rok - 677 mln zł, 2014 rok - 675 mln zł, 2013 rok - 642 mln zł, 2012 rok - 628 mln zł, 2011 rok - 684 mln zł.
Zapisz się do Newslettera
Reklama
Radosław Zawadzki
10 Czerwca 2012

Dyrektor Departamentu Koordynacji Promocji Urzędu Marszałkowskiego Województwa Warmińsko-Mazurskiego

Współautor "Marketingowego Vademecum Wiedzy Lidera Samorządowego cz. 1"

 

Absolwent Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego na kierunku Administracja oraz Podyplomowych Studiów Menedżerskich Szkoły Głównej Handlowej.
Odpowiedzialny za realizację promocji „Mazury Cud Natury”, związanej z udziałem polskiego kandydata w światowym konkursie Fundacji New7Wonders na Siedem Nowych Cudów Natury. Kampania otrzymała już wyróżnienia w ramach KTR (2010) oraz Złotych Formatów (2010). Marka Mazury Cud Natury zdominowała w ostatnim czasie promocję regionu, stając się jego znakiem rozpoznawczym.
Doświadczenie zawodowe zdobywał w przedsiębiorstwach.

Absolwent Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego na kierunku Administracja oraz Podyplomowych Studiów Menedżerskich Szkoły Głównej Handlowej.

Odpowiedzialny za realizację promocji „Mazury Cud Natury”, związanej z udziałem polskiego kandydata w światowym konkursie Fundacji New7Wonders na Siedem Nowych Cudów Natury. Kampania otrzymała już wyróżnienia w ramach KTR (2010) oraz Złotych Formatów (2010). Marka Mazury Cud Natury zdominowała w ostatnim czasie promocję regionu, stając się jego znakiem rozpoznawczym.

Doświadczenie zawodowe zdobywał w przedsiębiorstwach.

 

Marketing / PR
Inwestycje samorządowe
Copyright © 2008–2017 marketingmiejsca.com.pl
Książka "Wszystko co chciałbyś wiedzieć o marketingu terytorialnym. Z praktyki polskich samorządów". Zamów na www.KsiegarniaROSTER.pl