Wydatki samorządów na promocję: 2016 rok - 667 mln zł, 2015 rok - 677 mln zł, 2014 rok - 675 mln zł, 2013 rok - 642 mln zł, 2012 rok - 628 mln zł, 2011 rok - 684 mln zł.
Zapisz się do Newslettera
Reklama
Piotr Lutek
10 Czerwca 2012

Kancelaria doradcza

SYNERGIA

 

Absolwent Szkoły Głównej Handlowej na kierunku Zarządzanie i Marketing. Przez blisko 10 lat związany z międzynarodowymi i krajowymi firmami z różnych kategorii jako menadżer marketingu, dyrektor sprzedaży i doradca. Równocześnie wykładowca i trener w zakresie zarządzania marką, doktorant w zakresie marketingu terytorialnego. Jako kluczowe umiejętności wskazuje strategiczne zarządzanie marką z wykorzystaniem obszaru badań marketingowych.
Od 2007 roku założyciel i Prezes Zarządu Synergia Sp. z o.o., kancelarii doradczej specjalizującej się w markach miejsc, ale także produktów i usług. Prowadził kilkanaście projektów markowych dla miast i regionów z terenu całej Polski. Fanatyk nowych technik badawczych związanych z pozycjonowaniem marek miejsc. Skuteczność wdrożonej marki terytorialnej postrzega przez pryzmat nie tylko jej wizerunku, ale także wpływu na wszystkie procesy zachodzące wewnątrz.
Prywatnie, mąż Izy, tata Zosi i Marysi. Zwolennik historii według Pawła Jasienicy.

 

Absolwent Szkoły Głównej Handlowej na kierunku Zarządzanie i Marketing. Przez blisko 10 lat związany z międzynarodowymi i krajowymi firmami z różnych kategorii jako menadżer marketingu, dyrektor sprzedaży i doradca. Równocześnie wykładowca i trener w zakresie zarządzania marką, doktorant w zakresie marketingu terytorialnego. Jako kluczowe umiejętności wskazuje strategiczne zarządzanie marką z wykorzystaniem obszaru badań marketingowych.

Od 2007 roku założyciel i Prezes Zarządu Synergia Sp. z o.o., kancelarii doradczej specjalizującej się w markach miejsc, ale także produktów i usług. Prowadził kilkanaście projektów markowych dla miast i regionów z terenu całej Polski. Fanatyk nowych technik badawczych związanych z pozycjonowaniem marek miejsc. Skuteczność wdrożonej marki terytorialnej postrzega przez pryzmat nie tylko jej wizerunku, ale także wpływu na wszystkie procesy zachodzące wewnątrz.

Prywatnie, mąż Izy, tata Zosi i Marysi. Zwolennik historii według Pawła Jasienicy.

 

 

Marketing / PR
Inwestycje samorządowe
Copyright © 2008–2017 marketingmiejsca.com.pl
Książka "Wszystko co chciałbyś wiedzieć o marketingu terytorialnym. Z praktyki polskich samorządów". Zamów na www.KsiegarniaROSTER.pl