Wydatki samorządów na promocję: 2016 rok - 667 mln zł, 2015 rok - 677 mln zł, 2014 rok - 675 mln zł, 2013 rok - 642 mln zł, 2012 rok - 628 mln zł, 2011 rok - 684 mln zł.
Zapisz się do Newslettera
Reklama
Monika Kamińska
20 Sierpnia 2010

Monika Kamińska      
 
Kierownik Biura Promocji Miasta Białegostoku.

Ur. w 1981r. Absolwentka Socjologii Uniwersytetu w Białymstoku.
Od 2004r. pracuje w samorządzie - najpierw w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Podlaskiego, gdzie zajmowała się głównie współpracą z zagranicą a od 2008r. w Urzędzie Miejskim w Białymstoku.

Od początku pracy w Urzędzie Miejskim przygotowywała pierwszą ogólnopolską kampanię promocyjną miasta pod hasłem „Wschodzący Białystok”. Jako Kierownik Biura była odpowiedzialna za linię kreacyjną oraz przygotowanie i nadzór nad realizacją kampanii we wszystkich mediach.

Koordynowała przygotowania i prowadzenie imprez w 10 miastach Polski w ramach trasy ze spektaklem tanecznym METROPOLISH.

Na co dzień zajmuje się również prowadzeniem portalu miejskiego www.bialystok.pl, w nowej atrakcyjnej szacie graficznej oraz zagadnieniami z zakresu turystyki. Aktualnie w mieście wdrażane są kolejne szlaki turystyczne w tym „Białystok Kulinarny”.

Ma dwóch synów 6-letniego Kubę i rocznego Juliana.  W wolnych chwilach jeździ konno, a latem uprawia kajakarstwo.

Marketing / PR
Inwestycje samorządowe
Copyright © 2008–2017 marketingmiejsca.com.pl
Książka "Wszystko co chciałbyś wiedzieć o marketingu terytorialnym. Z praktyki polskich samorządów". Zamów na www.KsiegarniaROSTER.pl