Wydatki samorządów na promocję: 2016 rok - 667 mln zł, 2015 rok - 677 mln zł, 2014 rok - 675 mln zł, 2013 rok - 642 mln zł, 2012 rok - 628 mln zł, 2011 rok - 684 mln zł.
Zapisz się do Newslettera
Reklama
Michał Furmanek
12 Lutego 2012

zarządza  całością działań marketingowych Miasta Lublin

Wcześniej związany z rynkiem usług finansowych. Pracę zawodową rozpoczął w 1996 roku w Daewoo Leasing gdzie zajmował się komunikacją z siecią dealerską. 2 lata później związał się z rynkiem ubezpieczeń. Do 2004 roku kierował  departamentami marketingu w życiowych i majątkowych towarzystwach ubezpieczeń: Heros Life, Cigna oraz Nordea/Tryg. Następnie jako konsultant współpracował z bankami, firmami ubezpieczeniowymi oraz instytucjami pozarządowymi, doradzając im w zakresie komunikacji i rozwoju sprzedaży. W latach 2006-2010 pracował na Ukrainie jako Project Manager w Grupie Kapitałowej TAS oraz jako Doradca Zarządu Swedbank. Po powrocie do Polski przez rok pełnił funkcję Dyrektora ds. Rozwoju w Securia Eastern Europe - firmie specjalizującej się w usługach Personall Assistance. W latach 2010-2011 kierował Biurem Promocji i Karier Politechniki Lubelskiej. Absolwent Wydziału Politologi Uniwerystetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie, studiował w amerykańskim Lock Haven University oraz Uniwersytecie Al Fatah w libijskim Trypolisie.

Marketing / PR
Inwestycje samorządowe
Copyright © 2008–2017 marketingmiejsca.com.pl
Książka "Wszystko co chciałbyś wiedzieć o marketingu terytorialnym. Z praktyki polskich samorządów". Zamów na www.KsiegarniaROSTER.pl