Wydatki samorządów na promocję: 2016 rok - 667 mln zł, 2015 rok - 677 mln zł, 2014 rok - 675 mln zł, 2013 rok - 642 mln zł, 2012 rok - 628 mln zł, 2011 rok - 684 mln zł.
Zapisz się do Newslettera
Reklama
Maciej Dolata
25 Stycznia 2012

Partner Zarządzający INSPIRE smarter branding

Konsultant wielu projektów w obszarze marketingu terytorialnego, brandingu miast i regionów, promotor najlepszych praktyk marketingu małych i średnich miast, gmin i powiatów.

Odpowiada za współpracę z klientami w obszarach: analiz rynkowych, budżetowania i ROI działań marketingowych, planowania i wdrożenia aktywności marketingowych, rozwoju oraz oceny nowych koncepcji biznesowych. Wieloletni Dyrektor Strategiczny, szef Działu Planowania Strategicznego i Analiz. Promotor Strategic Branding Due Dilligence. Wykładowca, prelegent, coach.

Współautor "Marketingowego Vademecum Wiedzy Lidera Samorządowego"

Marketing / PR
Inwestycje samorządowe
Copyright © 2008–2017 marketingmiejsca.com.pl
Książka "Wszystko co chciałbyś wiedzieć o marketingu terytorialnym. Z praktyki polskich samorządów". Zamów na www.KsiegarniaROSTER.pl