Wydatki samorządów na promocję: 2016 rok - 667 mln zł, 2015 rok - 677 mln zł, 2014 rok - 675 mln zł, 2013 rok - 642 mln zł, 2012 rok - 628 mln zł, 2011 rok - 684 mln zł.
Zapisz się do Newslettera
Reklama
Łukasz Wilczyński
3 Listopada 2010

PR Director
Planet PR

Współautor "Marketingowego Vademecum Wiedzy Lidera Samorządowego cz. 1 i 2"


Założyciel i dyrektor jedynej w Polsce kosmicznej agencji Planet PR. Pasjonat i praktyk różnych form marketingu. Autor artykułów z zakresu PR i marketingu miejsc, wykładowca na Kongresie PR w Rzeszowie. Założyciel i pomysłodawca społeczności branżowej Kraków PR, w ramach której współpracował m.in. przy przygotowaniu zarysu społecznej strategii rozwoju turystyki miasta Krakowa. W latach 2008 i 2009 dwukrotnie nominowany do nagrody Protony, przyznawanej profesjonalistom w dziedzinie komunikacji. W 2010 roku członek zarządu głównego Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Współautor strategii marketingowych dla obszarów oraz produktów turystycznych, w tym m.in. dla Europejskiego Centrum Bajki im. Koziołka Matołka w Pacanowie oraz Śląskiej Organizacji Turystycznej. Od 2008 roku doradca ds. kampanii promocyjnej Województwa Świętokrzyskiego.

Łączy pracę ze swoim hobby i poza działalnością na polu PR regionów i turystyki, zajmuje się doradztwem eksperckim przy promocji projektów kosmicznych. W latach 2007 – 2010 rzecznik prasowy polskiego oddziału, a od 2010 roku European Public Outreach Coordinator międzynarodowej organizacji Mars Society. Autor publikacji naukowych na temat amerykaoskich załogowych i bezzałogowych misji kosmicznych.

l.wilczynski@planetpr.pl
Tel. 0 516 036 036

Marketing / PR
Inwestycje samorządowe
Copyright © 2008–2017 marketingmiejsca.com.pl
Książka "Wszystko co chciałbyś wiedzieć o marketingu terytorialnym. Z praktyki polskich samorządów". Zamów na www.KsiegarniaROSTER.pl