Wydatki samorządów na promocję: 2016 rok - 667 mln zł, 2015 rok - 677 mln zł, 2014 rok - 675 mln zł, 2013 rok - 642 mln zł, 2012 rok - 628 mln zł, 2011 rok - 684 mln zł.
Zapisz się do Newslettera
Reklama
Łukasz Goździor
18 Marca 2011

Dyrektor Fundacji "Marka dla Polski"

Do końca kwietnia 2015 roku dyrektor Biura Promocji Urzędu Miasta Poznania.

Absolwent Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Magister nauk politycznych i dziennikarstwa. W latach 2002 - 2003 Stypendysta Christian-Albrechts-Universität w Kiel w Niemczech. W 2008 r. ukończył studia podyplomowe z Zarządzania Projektami na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu.

Od 2003 roku pracownik Gabinetu Prezydenta w Urzędzie Miasta Poznania, pełniący stanowisko asystenta Prezydenta Miasta Poznania, a następnie Pełnomocnika Prezydenta Poznania ds. kontaktów instytucjonalnych oraz promocji Miasta. Od 2009 roku Dyrektor Biura Promocji Miasta. Odpowiedzialny za wdrożenie Strategii Promocji Marki Poznań oraz za powstanie Systemu Koordynacji Promocji Miasta, narzędzia zarządzającego marką Poznań.

Marketing / PR
Inwestycje samorządowe
Copyright © 2008–2017 marketingmiejsca.com.pl
Książka "Wszystko co chciałbyś wiedzieć o marketingu terytorialnym. Z praktyki polskich samorządów". Zamów na www.KsiegarniaROSTER.pl