Wydatki samorządów na promocję: 2016 rok - 667 mln zł, 2015 rok - 677 mln zł, 2014 rok - 675 mln zł, 2013 rok - 642 mln zł, 2012 rok - 628 mln zł, 2011 rok - 684 mln zł.
Zapisz się do Newslettera
Reklama
Krzysztof Nepelski
25 Stycznia 2012

Krzysztof Nepelski
GRUPA RMF

współautor "Marketingowego Vademecum Wiedzy Lidera Samorządowego cz. 2" 

Radiowiec z ponad 20-letnim stażem w RMF FM. Od kwietnia 1991 - specjalista d/s promocji i sprzedaży, później dyrektor sprzedaży sieci RMF FM. W latach 1995-2009 Dyrektor Marketingu i Badań RMF FM, 2009-2011 Dyrektor Działu Projektów Specjalnych GRUPY RMF. Współtwórca portalu INTERIA.PL, współautor i koordynator wielu projektów antenowych, promocyjnych i technologicznych w GRUPIE RMF,  jeden z 30 Liderów Nowej Gospodarki i Społeczeństwa Informacyjnego wg Bussinesman Magazyn (wrzesień 2000), wykładowca reklamy i marketingu radiowego na studiach podyplomowych na Uniwersytecie Jagiellońskim i Uniwersytetu Ekonomicznym w Krakowie, prelegent na wielu krajowych i zagranicznych konferencjach. Obecnie Pełnomocnik ds. Relacji Instytucjonalnych, który koordynuje współpracę  GRUPY RMF z  Jednostkami Samorządu Terytorialnego.

Tel. kom. 600 002 105
krzysztof.nepelski@rmf.pl

Marketing / PR
Inwestycje samorządowe
Copyright © 2008–2017 marketingmiejsca.com.pl
Książka "Wszystko co chciałbyś wiedzieć o marketingu terytorialnym. Z praktyki polskich samorządów". Zamów na www.KsiegarniaROSTER.pl