Wydatki samorządów na promocję: 2016 rok - 667 mln zł, 2015 rok - 677 mln zł, 2014 rok - 675 mln zł, 2013 rok - 642 mln zł, 2012 rok - 628 mln zł, 2011 rok - 684 mln zł.
Zapisz się do Newslettera
Reklama
Krystyna Hartenberger-Pater
12 Lipca 2010

Dyrektor Pomorskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej

Z branżą turystyczną związana od 4 lat. W styczniu 2008 roku objęła stanowisko zastępcy dyrektora biura Pomorskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej, w której odpowiedzialna była głównie za działalność związaną z rozwojem i promocją  produktów turystycznych, jak również integrację działań związanych z kreacją i komercjalizacją Pomorskiego Szlaku Bursztynowego. Od 2012 roku jest dyrektorem PROT. Współtworzyła Katalog Turystyki Przyjazdowej "Pomorskie - dobry kurs" - innowacyjnego w skali kraju regionalnego wydawnictwa ukierunkowanego na promocję i sprzedaż konkretnych, spakietyzowanych ofert turystycznych, który w 2010 roku  na Festiwalu Promocji Miast i Regionów  nagrodzony został  w konkursie Złote Formaty.
Współautor dokumentów planistycznych i strategicznych  opracowanych między innymi dla jednostek samorządów terytorialnych, konsultant  projektów unijnych przygotowywanych i realizowanych w ramach dostępnych programów operacyjnych, jak i Europejskiej Współpracy terytorialnej.

Marketing / PR
Inwestycje samorządowe
Copyright © 2008–2017 marketingmiejsca.com.pl
Książka "Wszystko co chciałbyś wiedzieć o marketingu terytorialnym. Z praktyki polskich samorządów". Zamów na www.KsiegarniaROSTER.pl