Wydatki samorządów na promocję: 2015 rok - 677 mln zł, 2014 rok - 675 mln zł, 2013 rok - 642 mln zł, 2012 rok - 628 mln zł, 2011 rok - 684 mln zł.
Zapisz się do Newslettera
Reklama
Jacek Sadowski
12 Lipca 2010

CEO DEMO Effective Launching

Prezes Holdingu Sadowski w skład którego wchodzą: agencja reklamowa DEMO Effective Launching, dom mediowy PRO Media House i internetowy dom mediowy DiGi Media Store. Założyciel, fundator i prezes Fundacji organizującej program “Kupuj Nasze.PL”.

Autorytet w dziedzinie marketingu, reklamy i brandingu. Założyciel, właściciel i prezes agencji reklamowej DEMO Effective Launching specjalizującej się w launchingu (wprowadzaniu nowych marek) oraz relaunchingu (wzmacnianiu pozycji produktów już istniejących).

Od 20 lat współtworzy sukces największych polskich marek, takich jak: Bakoma, Tiger, W. Kruk, Kamis, Grześki, Mieszko i innych. Aktywny popularyzator zagadnień brandingu w Polsce. W szczególny sposób zainteresowany zagadnieniem brandingu mediowego. Współtwórca strategii mediowych dla Radia Zet, Polityki, Zumi, Puls Biznesu oraz Tygodnika Wprost. Wiedzą dotyczącą budowania strategii mediowej dzieli się na Akademii Leona Kuźmińskiego w Warszawie na kierunku Zarządzanie w mediach. Wykładowca i trener, współpracownik Uniwersytetu Ekonomicznego i Uniwersytetu Jagiellońskim w Krakowie, Katowickiej Szkoły Filmowej oraz Uniwersytetu Warszawskiego. Inicjator i twórca kampanii gospodarczych „Zadbaj o swoją markę”, „Kupując polskie produkty dajesz pracę” oraz „Kupuj Nasze. Są powody do dumy”.

Urodzony w 1967 roku w Jaworznie. W latach 1988 – 1993 studiował na Uniwersytecie Śląskim, na wydziale Radia i Telewizji. W 1990 roku studio filmowe założone przez Sadowskiego przekształciło się w DEMO – agencję reklamową zajmująca się promocją i reklamą na południu Polski. Stopniowo rozszerzając swoją działalność, DEMO Effective Launching zaczęło obsługiwać klientów z całej Polski i stało się jedną z największych niesieciowych polskich agencji reklamowych full-service (całościowe przygotowanie kampanii od analizy rynku, przez strategię i kreację po produkcję reklam). DEMO wprowadziło lub repozycjonowało ponad 100 brandów. Agencja zrealizowała ponad 500 kampanii. DEMO odpowiada za strategię marki korporacyjnej i 23 kluczowych marek koncernu ORLEN, jest autorem strategii marki miasta Gdańsk, miasta Radom oraz Regionu Jeziora Czorsztyńskiego i Przełomu Dunajca.

 

DEMO Effective Launching

www.demo.com.pl

Marketing / PR
Inwestycje samorządowe
Copyright © 2008–2017 marketingmiejsca.com.pl
Książka "Wszystko co chciałbyś wiedzieć o marketingu terytorialnym. Z praktyki polskich samorządów". Zamów na www.KsiegarniaROSTER.pl
Authentic Cheap Jordans Cheap Jordans For Women Cheap Jordans For Kids Cheap Authentic Jordans Nike Roshe Run Dames Goedkope Nike Air Max Nike Air Max 1 Goedkoop Nike Free Run 5.0 Dames Nike Free Run Heren Nike Roshe Run Dames Zwart Nike Roshe Run Kopen Nike Roshe Run Blauw Nike Roshe Run White Asics hardloopschoenen Goedkope Nike Air Max Goedkope Nike Air Max 1 Nike Air Max Dames Nike Air Max Heren Nike Free Run Dames Nike Free Run Heren Nike Free Run Kids Nike Roshe Run Dames Nike Roshe Run Kopen Nike Roshe Run Heren New Balance 574 Dames New Balance Sneakers Nike Air Max 1 Dames Nike Air Max 2014 Dames Nike Air Max 90 Dames New Balance Dames New Balance 574 Nike Air Max 1 Heren Nike Air Max 2014 Heren Nike Air Max 2015 Dames Nike Air Max 2015 Heren Nike Air Max 90 Heren Nike Flyknit Air Max Dames Nike Flyknit Air Max Heren Nike Free Run Heren Nike Roshe Run Blauw Dames Nike Roshe Run Blauw Heren Nike Roshe Run Heren Nike Roshe Run Roze Nike Roshe Run Zwart Dames Nike Roshe Run Zwart Heren Nike Free Run Dames